great good luck...or.....something?

653 93 11
                                    

ထင္​မထားခဲ့တဲ့အခြင္​့အ​ေရးတစ္​ခု​ေၾကာင္​့အရမ္​း​ေပ်ာ္​ျမဴ း​ေနခဲ့တယ္​ဆိုရင္​ကြၽန္​မလြန္​မလား...
မ​ေသခ်ာတဲ့ အခြင္​့အ​ေရးတစ္​ခု...beijingမွာ​ေနတဲ့သန္​းနဲ႔ခ်ီ​ေသာလူ​ေတြထဲမွာ...ကြၽန္​မသူ႔ကို​ေတြ႔ႏိုင္​ဖို႔ဆိုတာအရမ္​း​ေသး​ေကြးတဲ့အခြင္​့အ​ေရးတစ္​ခုပါ....ဒါ​ေပမဲ့ ကြၽန္​မ​ေမ်ွာ္​လင္​့​ေနမိတယ္​.....ကြၽန္​မကို႐ူး​ေနတယ္​လို႔​ေျပာလို႔ရလား...

ခရီးမထြက္​ခင္​ညမွာ ကြၽန္​မ suitcaseထဲကိုလိုအပ္​တာ​ေတြထည္​့ရင္​းကြၽန္​မလက္​​ေတြတုန္​​ေနမိတယ္​....ကြၽန္​မ print ထုတ္​ထားတဲ့ ky photo ​A4ဆ့​ိုဒ္​​ေလးကို suit case အတြင္​းမွာစကၠဴ tape ​ေလးနဲ႔ကြၽန္​မကပ္​လိုက္​တယ္​...ဒါကြၽန္​မအဝတ္​အစားထည္​့တိုင္​းလုပ္​​ေနက်ပါ.....
​ေနာက္​...ျပန္​ၾကည္​့​ေလ့႐ွိတဲ့ variety show ​ေတြ happy camp အ​ေခြ​ေတြ ႏွစ္​​ေခြ​ေလာက္​ကိုကြၽန္​မအဝတ္​​ေတြၾကားထဲထိုးထည္​့လိုက္​တယ္​...
​ေနာက္​ fan shirt ​ေတြ...pc ​ေတြ​ေတာင္​အဆစ္​ပါလိုက္​​ေသး...
​back pack ကအစ exo logo နဲ႔...
​ကြၽန္​မလုပ္​သမ်ွကိုအစအဆံုး​ေဘးက​ေနၾကည္​့​ေနတဲ့ကြၽန္​မ​ေမာင္​အ​ေတာ္​​ေလးအျမင္​ကတ္​လာတယ္​ထင္​ပါရဲ႕္​....

"မမ...နင္​အလုပ္​ကိစၥနဲ႔သြားမွာလား...ဟို exo ကအကိုႀကီး​ေတြ concert သြားၾကည့္​့ဖို႔သြားမွာလား...ဟင္​..ငါၾကည္​့​ေနတာ...နင္​့အလုပ္​နဲ႔ပတ္​သတ္​တာလဲဘာမွမထည္​့ရ​ေသးဘူး...ဟို photo card ​ေတြက​ေကာနင္​ဘာလုပ္​ဖို႔လဲ..."

"အလြမ္​း​ေျပၾကည္​့ဖို႔...."

"ဟင္​..နင္​့ ph ထဲမွာပံု​ေတြမွအမ်ားႂကီးရယ္​...ၿပီး​ေတာ့အ​ေခြ​ေတြ​ေရာ...နင္​အလုပ္​မွာ TV ၾကည္​့မို႔လား....​ေမ​ေမက​ေျပာတယ္​​ေနာ္​...အလုပ္​ႏွစ္​ခုတစ္​ၿပိဳင္​ထဲမလုပ္​ရဘူးတဲ့...."

​ေဘးက ​ေန ပြစိပြစ္​ိလာလုပ္​​ေနတဲ့​ေမာင္​ျဖစ္​သူကိုကြ​်န္​မမ်က္​​ေစာင္​းတစ္​ခ်က္​ထိုးလိုက္​တယ္​....
"က​ေလးကက​ေလးလိုမ​ေနဘူး..."

"ဟင္​..မမကလဲ..သားက​ေစတနာနဲ႔​ေျပာတာ...အဲ့ exo logo နဲ႔ဟာႀကီးမလြယ္​သြားနဲ႔...ဟိုအမည္​း​ေလးလြယ္​သြား...style က်တယ္​..."

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now