sixth day(call me cupid)

548 67 19
                                    

" chan..chanyeol?..."
ကြၽန္​မနား​ေတြပင္​ကြၽန္​မမယံုခ်င္​...ဒါ​ေပမဲ့..ဒါ​ေသခ်ာသည္​ကြၽန္​မရဲ႕ chanyeol.....

" ဟုတ္​ပါတယ္​...ဘူး​ေလး​ေတြ႔လို႔.."

"ခဏ​ေလး​ေနာ္​...တျခားလူၾကားမွာစိုးလို႔..."

ကြၽန္​မph ကိုနားက​ေနမခြာပဲ...​အခန္​း႐ွိရာက္​ို​ေျပးဆင္​းၿပီး....အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့တံခါးပါခ်က္​ထ္ိုး​ိုးထားလိုက္​သည္​.....

" ရၿပီ... "

" hyung...hyung အဆင္​​ေျပလားဟင္​...အလုပ္​လုပ္​ရတာ​ေကာ..အခက္​အခဲ​ေတြ႐ွိလား...သူနည္​းနည္​း​ေတာင္​ဝလာသလိုပဲ..."

" ခ္​...႐ွင္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​က​ေလ...တကယ္​ပဲ..."

ကြၽန္​မစိတ္​လက္​​ေပါ့ပါးစြာရယ္​လိုက္​မိတယ္​.....ph ထဲကအသံကိုၾကားရံုနဲ႔တင္​ chanyeol မ်က္​ႏွာဘယ္​လိုျဖစ္​​ေနမလဲကြၽန္​မခန္​႔မွန္​းလို႔ရသည္​​ေလ...
မ်က္​လံုးႀကီးျပဴ းၿပီး....ph ထဲက္​ိုယ္​တိုင္​ပါလိုက္​ဝင္​မတတ္​...​ေမး​ေနမွာျမင္​​ေယာင္​​ေသး.....

" ဘာ..ဘာလို႔လဲ... hyung အဆင္​မ​ေျပဘူးလား...?"

"ဟင္​့အင္​း...​ေျပပါတယ္​ hyung ရဲ႕.."

"အန္​..? Hyung? ငါကမင္​းကိုမိန္​းက​ေလးလို႔ထင္​​ေနတာ..."

ဒု​ေကၡာ.. ..ကြၽန္​မမွ oppa လို႔မ​ေခၚတတ္​တာကို...

" မိန္​းက​ေလးပါ...hyung လို႔​ေခၚတာကအက်င္​့ပါ​ေနလို႔....hyung လို႔​ေခၚလို႔ရတယ္​မို႔လား...?".

" ရပါတယ္​....ဒီတိုင္​း​​ေမးၾကည္​့တာပါ...."

" အင္​း..​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​....."

ကြၽန္​မအသံ​ေတြမသိမသာ​ေလးတုန္​ယင္​​ေနတာ...ကြၽန္​မသတိထားမိတယ္​.....

" ဘာအတြက္​လဲ....?"

"...arnyi... ph no ​ေတြကိုယံုယံုၾကည္​ၾကည္​နဲ႔ဆက္​​ေပးလို႔.....^^"

ကြၽန္​မဘက္​ကခပ္​ျမဴ းျမဴ း​ေျပာ​ေတာ့....သူရယ္​တယ္​.......

" hyungကိုမ​ေျပာပါနဲ႔ဦး​ေနာ္​..."

Knock.....knock....knock........

" အင္​း....ဒါပဲ​ေနာ္​....​ေနာက္​မွ saeng ျပန္​ဆက္​ပါ့မယ္​....."

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now