i am a girl like that

1.1K 121 11
                                    

ကြၽန္​မမွတ္​မိသ​ေလာက္​...ကြၽန္​မရဲ႕အတၱႀကီးမႈ​ေတြက fangirl ဘဝမွာပိုဆိုးလာခဲ့တယ္​...
Kris ထြက္​သြားၿပီး​ေနာက္​ပိုင္​း..ကြၽန္​မစိတ္​​ေတြနည္​းနည္​းရင္​့က်က္​လာခဲ့တယ္​..​ေျပာရမလားပဲ...တျခား member ႏွစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​တဲ့ lu နဲ႔ tao ထြက္​သြားခ်ိန္​မွာ..ကြၽန္​မ အရင္​ကလိုမခံစားရဘူး...လူကြယ္​ရာမွာ​ေတာ့တိတ္​တိတ္​ငိုခဲ့တာ​ေပါ့...ကြၽန္​မဟာ..​ေပ်ာ့ညံတဲ့မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေပမဲ့..ကြၽန္​မအျမဲမာ​ေက်ာခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ခဲ့တယ္​..ကြၽန္​မရဲ႕.ဟန္​​ေဆာင္​မႈ​ေတြကို ခြာခ်ၿပီးကြၽန္​မစိတ္​ရင္​းမွန္​ကိုမျမင္​ႏိုင္​တဲ့သူတခ်ိဳ႕က ကြၽန္​မကိုမုန္​းၾကတယ္​...exo ​ေၾကာင္​့ fri ​ေတြထပ္​တိုးလာခဲ့
သလို..fri ,တခ်ိဳ႕ကအျမင္​ကတ္​ပုဒ္​မနဲ႔စြန္႔​႔ခြာသြားခဲ့ၾကတယ္​....ကြၽန္​မဂ႐ုမစိုက္​ခဲ့ဘူး.. :3

ကိုယ္​မွန္​ရင္​ဘယ္​သူ႔မွဂ႐ုစိုက္​ဘူး...​ေျဖ႐ွင္​းစရာမလိုဘူးဆိုတဲ့..ကြၽန္​မရဲ႕အတၱ​ေတြဟာကြၽန္​မကိုကြၽန္​မရဲ႕ fri ​ေတြနဲ႔စည္​းျခားပစ္​ခဲ့တယ္​...
ဒါ​ေတြအတြက္​ကြၽန္​မဘယ္​​ေတာ့မွ​ေနာင္​တမရဘူး.
.​ေျပာခဲ့ၿပီးပါပ​ေကာ...ကြၽန္​မက​ေခါင္​းသိပ္​မာတယ္​ဆိုတာ​ေလ...
Hardcore fan girl တစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​တဲ့ကြၽန္​မရဲ႕ အခ်စ္​​ေတြဟာကြၽန္​မ idol အ​ေပၚမွာမျဖဴ စင္​ခဲ့ဘူး...ကြၽန္​မသူ႔ကိုခ်စ္​တယ္​...ex gf အ​ေၾကာင္​း post ​ေတြ dating rumor ​ေတြတက္​လာရင္​..ကြၽန္​မ ပါးစပ္​က​ေန နင္​​ေပ်ာ္​ဖို႔ အဓိကပါလို႔​ေျပာခဲ့​ေကာင္​း​ေျပာခဲ့ပါလိမ္​့မယ္​...ဒါ​ေပမဲ့..ကြၽန္​မရင္​ထဲဘာျဖစ္​​ေနလဲကြၽန္​မအသိဆံုးပါ....မခ်ိတင္​ကျဲဖစ္​တာလိုလို...ရင္​နာတာလိုလို...ခံစားခ်က္​...သိပ္​ဆိုးတယ္​...ဒါ​ေပမဲ့ ကြၽန္​မဟန္​​ေဆာင္​​ေကာင္​းခဲ့တယ္​... :3
ကြၽန္​မ သိပ္​ဖက္​တြယ္​ခ်င္​တဲ့...သူ႔လက္​​ေမာင္​းကို တျခားသူ​ေတြ တျခားfan girl ​ေတြဖက္​တြယ္​ထားတာကိုျမင္​​ေတြ႔ရတိုင္​း...သူမ်ား​ေတြလို အားက်တဲ့မ်က္​လံုးနဲ႔ကြၽန္​မမျမင္​တတ္​ခဲ့ဘူး...
မနာလိုတဲ့မ်က္​လံုး...ဘာ​ေၾကာင္​့ငါမဟုတ္​တာလဲဆိုတဲ့အျမင္​နဲ႔ပ​ဲ..ၾကည္​့ခဲ့မိတယ္​...ကြၽန္​မဟာသိပ္​တစ္​ကိုယ္​​ေကာင္​းဆန္​တဲ့..သူတစ္​​ေယာက္​ပါ....သူ႔​ေဘးမွာ...ငါကလြဲျပီးဘယ္​သူမွမ႐ွိရဘူးဆိုတဲ့...ကြၽန္​မရဲ႕အတၱစိတ္​က..ကြၽန္​မကိုယ္​တိုင္​တခါခါထိတ္​လန္​႔မိ ​ေလာက္​​ေအာင္​ျပင္​းထန္​ခဲ့တယ္​....ၿပီး​ေတာ့..အဲ့ဒီအတၱ​ေတြက...သူမ်ားတကာအ​ေကာင္​းျမင္​ၿပီးနားလည္​​ေပးႏိုင္​​ေလာက္​တဲ့..က​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕အတၱ​ေတြလိုမ်ိဳး မျဖဴ စင္​ခဲ့ဘူး....
Otp. Ship တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြကြၽန္​မသိလာရတဲ့အခ်ိန္​မွာ..အမ်ားသူငါ ship တဲ့ otp တစ္​ခုကိုလက္​ခံႏိုင္​ဖို႔ကြၽန္​မႀကိဳးစားၾကည္​့ခဲ့တယ္​...ဘယ္​လိုမွအဆင္​မ​ေျပခဲ့ဘူး...ကြၽန္​မရဲ႕​ေၾကာက္​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့...အဲ့ဒီမနာလိုတတ္​တဲ့စိတ္​ႄကီးက႐ွိ​ေနတုန္​းပဲ...ဒါ​ေပမဲ့..ကြၽန္​မ krisyeol ဆိုတဲ့ otp ကို႐ွာ​ေတြ႔အခ်ိန္​မွာ..ကြၽန္​မစိတ္​​ေတြ​ေျပာင္​းလဲသြားခဲ့တယ္​...ကြၽန္​မအ​ေနနဲ႔ကြၽန္​မခ်စ္​တဲ့ပန္​း​ေလးႏွစ္​ပြင္​့ကိုပိုင္​ဆိုင္​ခြင္​့ရမယ္​့..ပန္​းခ်စ္​သူမိန္​းမလွ​ေလးမဟုတ္​ရင္​​ေတာင္​..အဲ႔ဒီပန္​း​ေလးႏွစ္​ပြင္​့​အတူတကြ​ေသခ်ာပြင့္​့လာ​ေအာင္​ျပဳစု​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးခြင္​့႐ွိတဲ့..မာလီတစ္​​ေယာက္​​ေတာ့ ျဖစ္​လို႔ရတယ္​မို႔လား...ဟင္​.. :')

ကြၽန္​မရဲ႕အတၱကို ထပ္​ၿပီးနာမည္​​ေျပာင္​းၾကစို႔ရဲ႕...

"Vemberတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕အတၱ.."
"Krisyeol hardcore fan တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕အတၱ.."

ကြၽန္​မသည္​...အမ်ားသူငါသ​ေဘာက်​ေလာက္​​ေသာ အခ်က္​မ်ားကိုမပိုင္​ဆိုင္​ထား​ေသာမိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​...
လူမုန္​းမ်ား​ေသာမိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​....
အတၱႏြံထဲမွာ​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့...မာနကိုမက္​​ေမာတဲ့မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​...
ကြၽန္​မသည္​...ထိုကဲ့သို႔​ေသာမိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​သာ.....

~~~The ego of a hardcore fan~~~

To be continued....
A.N .. fanfic type ပါ...violet ဆိုတဲ့ဇာတ္​​ေကာင္​က စာ​ေရးသူရဲ႕..စိတ္​​ေနစိတ္​ထား...96 % ​ေလာက္​က္​ိုပိုင္​ဆိုင္​ထားပါတယ္​...
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
​ေရး​ေနက် type က​ေနခြဲထြက္​ၾကည္​့တာပါ...vote and feedback plz? Can you?😉

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now