₩ ...... 7

3.5K 315 217
                                    

Akşam üzeri nehirden gelen esinti ile gazetenin köşeleri uçuşmasın diye etraftan topladığı taşları kenarlarına dizdi.
Önlerindeki plastik tabaklardaki sıcak yemeklere ve takım elbisesi ile öylece yere oturmuş olan adama baktı.

" Sanırım böyle bir şey beklemiyordun."

" Dürüst olmak gerekirse akşam yemeği diye kastettiğinizin bu şekilde olacağı hiç aklıma gelmezdi."

" Neden?"

" Ne bileyim? Yani.."

" Çünkü takım elbiseli hali vakti yerinde bir üniversite personelinden beklenen en az orta halli bir restoranda menüden uzun uzun düşünürek karar verdiğin bir yemeği yiyebileceğin nezih bir ortam beklenir değil mi?"

" Yani.. Evet.."

Jongin çubuklarını kızarmış tavuklar için harekete geçirmiş KyungSoo'ya cevap yetiştirirken yemesi için de işaret ediyordu.
Poşetten çıkardığı  sodalardan birini ona uzatırken birini de kendisi için açtı.

" Bak dostum. İnsanların genelinde ki bu genellemeye sen de dahilmişsin zihinlerinde belirli şablonlar vardır.
Karşılarındaki insanları o şablonların içine sokup uysa da uymasa da ona göre değerlendirme ve muamelede bulunurlar."

KyungSoo çaprazladığı bacaklarını kendine çekmiş elindeki sodayı sallarken ders dinler gibi tüm dikkatini Jongin'e vermiş onu dinliyordu.

" Sen de yesene.
Ahh yoksa sevmedin mi bunu?
İstersen restorana gidebiliriz."

" Yok hayır.
Nehrin serin havası iyi geldi.
Böyle iyi."

" O zaman ye bakayım şu tavuğu. "

Jongin çubuklarının arasındaki tavuğu KyungSoo'ya uzatmış ağzını aralaması için kendi ağzını açmış bekliyordu.
KyungSoo ne yapacağını şaşırsa da diğerini bekletmemek adına ağzını aralamış ve Jongin'in çubuğundan tavuk parçasını kabul etmişti.
Şimdi farketmişti ki KyungSoo bunu Kyungin ile dahi yapmamıştı.
Sınav zamanı iştahsız olduğu zamanlar sadece Baek ona zorla yedirirdi.
Sadece bir kaç defa gördüğü ve konuştuğu Jongin'in elinden üstelik de çubuğundan yemek yemek ..
Bu biraz tuhaf hissettirmişti.

" Ne diyordum?
Ha evet. İşte sen de diğerleri gibi insanları kendi beklentilerinle ölçüp muamelede bulunuyorsun.
Mesela Kyungin.
Dostum her insan ayrı bir dünya ki kadınlar apayrı bir dünyadır.
Onları tek bir kefeye koyup ona göre davranamazsın.
Kadınlar çiçekler gibidir.
Her biri ayrı ilgi,  bakım ve toprak ister.
Kimisi gün boyu güneş ister, kimisi bir ay güneş görmese onun için sorun değildir.
Kimisi günde iki defa su ister kimisi bir hafta sulamasan sorun etmez.
O yüzden Kyungin'in nasıl bir tarz sevgi veya sevgili istediğini bilmen gerekir.
Mesela tanıdığım bir arkadaşın sevgilisi onu hiç kavga etmedikleri ve ne isterse yaptığı için  ayrılmak istemiş.
Çünkü aşkta heyecan istiyormuş kadın."

" Aynı bizimki gibi."

" Kısmen."

" Jongin.  Mesela ben kız olsam."

Jongin bu sözle sodasından aldığı yudum genzine kaçarken öksürüklere boğulmuştu.

" İyi misin Jongin?"

Wrong Number Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin