Kyungin'inden o şekilde ayrıldıktan sonra ayaklarının onu gezdirdiği sokaklarda aklında onlarca soru ile dolandı.
Saatler olmuş, gece şehri örtmüş, ayak tabanları sızlarken durması gerektiğini farketti.
Ama içindeki gürültü susmuyordu.
Aklındaki soruların çengeli birbirine geçmiş zihnini kanatıyordu.Mesajları Kyungin'e gitmediyse kime gitmişti?
Neler neler yazmıştı o mesajlarda.
Utancından yerin dibine geçmek istedi.
Uzaya da fırlatılsa makbuldü.
Ama dünyanın üzerinde, terkedilmiş sendromlu mesajlarını tanımadığı birine göndermiş olmak başına gelmiş ve gelecek en büyük rezillikti.Hesabın sahibini aramak istedi.
Ya da mesaj atmak.
En azından özür dilemeliydi.
Ama buna yüzü yoktu.
Belki de hiçbir şey olmamış gibi o line hesabını engelleyip kendi hesabını da silmeliydi.
Ya da line hesabını silmek kesin çözümdü.KyungSoo olduğu yerde yere çöktü.
Başını ellerinin arasına aldı.
Çığlık atmak istediyse de bulunduğu kalabalık caddenin buna müsaade tanımayışı ile sustu.O hesabı da nereden bulmuştu ki!
Doğru ya Sehun bulmuştu!
Derhal onu arayıp bu karışıklığın hesabını ondan sorabilirdi.
Telefonundan çağrılara girip de Jongin'in adını görünce kalbinde bir sızı, ciğerlerinde bir yakı hissetti.
Bu saat olmuş hiç arayıp sormamıştı.
Oysa ki en azından mesaj atar sınavını sorardı.
Ekranın sağ üst köşesindeki saate kaydı gözleri.
Akşamın dokuzuna geliyordu.
Ve hâlâ onu aramamıştı.
Başına bir gelmiş olmasından endişelendi.
Belki de yine banyoda uyuya kalmıştı.
KyungSoo hatırına düşen anıyla gülmeden edemedi.Bir an önce ona gidip durumunu kotrol etmeliydi.
Giderken de Sehun'a karışıklığın izahını sorabilirdi.Ayaklarının isyanına rağmen Jongin'in evinin yolunu tuttu.
Ağır ağır yürürken Sehun'un numarasını çevirdi.
Çok geçmeden açılan telefona haykırdı." Bana aptal diyen ahmak."
" Ne var güzelim? !"
" Bana verdiğin line hesabı kimin?"
" Kyungin'in. "
" N.h Kyungin'in!
Onun değilmiş. "" Ohaaaa sayın seyirciler!"
" Aynen öyle!
Nerden buldun o hesabı? "" Ee şey bizim sınıftaki bir kızdan aldım."
" Ona bir sorsana kiminmiş?"
" Az bekle."
KyungSoo beklemedeki konuşması ile yürüyüşü de ağırlaşınca isyanı artan ayaklarını dinlendirmek için bir otobüs durağında oturdu.
Yolu az kalmışken ara vermek zaman kaybıydı.
Ama yanlış numaranın kime ait olduğunu çok merak ediyordu." KyungSoo. Yawrum.
Umarım çok kötü şeyler yazmamışsındır."" Kiminmiş ki?!"
" Bizim bölümdeki yeni asistan Kim Jongin'inmiş."
" Yuh!!! Emin misin!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Number
FanfictionKyungSoo kendisini terkeden sevgilisi ile ayrılıklarını kabullenemez ve ona ulaşmak için her yolu dener. Sevgilisine ait olduğunu zannettiği ama aslında üniversitede okuduğu bölümden asistan Kim Jongin'e ait line hesabına özlemi kadar mesaj bırakır...