₩ ..... 10

3.1K 287 73
                                    

" Bu model nasıl efendim?"

" Kamerası iyi olsun istiyorum.
Kamerası iyi olan bir telefon."

" O zaman bu üründen kesinlikle memnun kalacaksınız."

Jongin kendisine sunulan modeli inceledi.

" Peki bu olsun."

Mağazadan ayrılır ayrılmaz arabasına binip KyungSoo'nun numarasının yazılı olduğu kağıdı cebinden çıkarıp yeni telefonuna kaydetti.
Akşam KyungSoo'dan ayrıldıktan sonra açık mağaza bulamamıştı.
Sabah mesaisinden taviz veremeyeceği için öğle arasını beklemek hayli zor olmuştu.
Kendisinin de anlam veremediği bir şekilde heyecanlanıyordu.
İlk mesajını atmak için mesaj kutusuna girdiğinde dakikalarca boş satırlarda bir belirip bir kaybolan imlece takılı kalmıştı gözleri.
Ne yazmalıydı? Ne yazılırdı?
KyungSoo akşam o kız için mesaj atmamıştı. Sabah uyanır uyanmaz eli telefonuna gitmişti. Sabah mesajı da yoktu.
Yoksa onun aklından biraz olsun silebilmiş miydi diğerini?!
Jongin'e kalsa o kız, KyungSoo'nun kalbinde değil aklında yer edinmişti.
Obsesif bir şekilde ona bağlıydı.
Bu kadarla dahi diğerini biraz olsun unutturabiliyorsa bu ,kanısında haklı olduğuna işaretti.
Jongin içine doğan umutla klavyesine sarıldı.

'Merhaba KyungSoo. Ben Jongin. Bu numaram. Ne zaman ihtiyacın olursa aramaktan, yazmaktan çekinme.
Günün hangi saati olursa olsun elimden geleni yaparım.
Umarım iyisindir.
En kısa zamanda aklımdaki depresyonlu KyungSoo'nun yerini gülümseyen KyungSoo'nun almasını diliyorum.
Yine bilmişlik yaptım değil mi? Kkkk.'

Jongin mesajı gönderip öğle yemeğini yemek üzere üniversitenin kafeteryasına sürdü.
Dakikalar sonra kafeteryada sakin bir köşede boş bir masaya geçti.
Siparişini verip beklemeye koyuldu.
Gözü telefonundan gitmiyordu.
KyungSoo'dan henüz cevap yoktu.
Belki de ders çalışıyordu.
Belki de şuan banyodaydı ve...
Banyo mu?! Jongin diğeri için yine haddi aşan ihtimalleri yüzünden elini yüzüne kapatıp zihnindekileri savurmak istercesine başını iki yana salladı.

" Oturabilir miyim?"

Jongin duyduğu ses ile elini yüzünden indirdiğinde gamzeleri ile kendisine gülümseyen adama şaşkınlıkla gülümsedi.

" Tabi. Tabiki oturabilirsin YoungJae."

" İyi misin?"

" Ahh evet iyiyim. Sanırım biraz uykusuzum."

" Az mı uyudun?"

" Az uyumadım. Galiba uykumu alamadım."

" Anlıyorum. Dünkü öğrenci ile ne yaptınız?"

" KyungSoo ile mi? Yani Do KyungSoo.
Hastaneye götürdüm. Stres, uykusuzluk ve yetersiz beslenme yüzünden bünyesi zayıf düşmüş. "

Jongin KyungSoo ile hastanede ilk karşılaştığı zamanki rahatsızlıklarını bir bir sıraladı YoungJae'ye. Diğerinin ilgiyle dinleyişinden inandığı anlaşılıyordu.

" O yüzden doktor istirahat verdi. Hatta yatış verecekti bir iki gün ama KyungSoo ders çalışması gerektiğini söyleyip kabul etmedi."

" Yazık ya. Üzülüyorum öğrencilerimizin kendilerini dersleri yüzünden heder ettiklerini görünce."

" Zamanında biz de az hastalanmadık sınav haftalarında."

Wrong Number Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin