Capitolul 1

44.8K 381 68
                                    

Eu sunt Logan am 19 ani și sunt pasionat de sporturile extreme dar nu numai sportul ma pasionează sunt și un iubitor de SEX.
Sunt o fire destul de activa,ca oricărui tip(ă) îmi place sa ma distrez și să-mi trăiesc viața,fara reguli,fara limite.

Suna telefonul.
Țrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,țrrrrrrrrr.

-Alo!

-Hei,salut boss ce faci?

-Uite boss cu puțină "treabă" tu?

-Aaaaa,scuzăma boss,nu am știut ca stai calare sau poate te-ai saturat să călărești și te-ai lăsat călărit?

-Nu boss tocmai ce mi-am terminat "treaba".

-Bine,ia fii atent cat de repede poți ajunge în oraș?

-Nu știu cam în 20-25

-Minute?

-Nu ba idiotule de ani normal ca minute,hai ca vin ,ciao.

-Salut

Offff doamne era așa de bine în pat lângă cum o mai chema și pe asta,dar așa e viața.
Ma ridic din pat și încep să-mi caut hainele.

-Logan?Ce faci?

-Ma îmbrac să plec,nu este clar?

-Aaa,Ok ne vedem mâine atunci?

-Scumpo cum sa o spun, nu ne vom mai vedea de acum încolo.

-Ceee?dar ai spus ca ma iubești.

-Nu am spus asta,uite nu o lua de părere de rău dar a fost
" Pur și Simplu SEX"
Îndreptînduma spre ușa auzeam vocea ei cum scuipa numai înjuraturi la adresa mea.

-Sa ști că mi-am terminat treaba cu tine,acum simtate libera să înjuri pe cine vrei cat vrei.Spun eu îndreptanduma către ușa,trantindo în spatele meu.
În scurt timp ajung în oraș sa ma întâlnesc la o bere cu David.
Acesta este genul de tip care știia exact cum sa te facă sa vii intr-un loc sau să răspunzi la telefoane, celebrul sau cuvânt era "Ba raspunde este urgent" după ce îl sunai auzai porcari de genul "Vere hai la o bere,Vere hai în oraș,Vere am nevoie de mașina"

-Și ce ai făcut ma? ai lasat-o și pe fata asta cu ochi în soare?

-Da,pot spune ca da adică ști cum este.

-Da normal.Le vezi pe alea de pe banca?

-Da.?

-Aia în roșu mi-a zâmbit.

-Cată bere ai băut frate?

-O doza de ce?

-Clar ești mort de beat.

-Pai de ce bă?

-Nu ai șanse la aia,visezi?

-Aha ca tu ai avea.

-Privește și învață.

Ajung la foișorul în care erau și suptil ma duc pe langa ele fara sa le bag în seama și trebuie să recunosc era destul de greu ele arătând bestial.
Mă fac ca ma duc în parculetul de lângă acel foișor,iar la întoarcere le întreb daca au un foc să-mi aprind țigarea.

După câteva momente de caterincă despre fumători fara foc si fumători fara țigări .
Am început să facem cunoștință
În sfârșit ajung la cea în roșu.

-Logan

-Uuuu,Logan încântata ,sunt Bianca,dar prieteni îmi spun "Bia"

-Încântat de asemenea "Bia "pot sați spun așa nu? Ma gândesc ca suntem prieteni acum?

-Hahaha,da sa ști, gândești bine.Spune ea zâmbind în continu.

După cam 3-4-5 ore de stat cu fetele acolo îi cer numărul de telefon,și am întrebat-o daca nu ar vrea sa ieșim la un suc cândva.
Iar răspunsul a fost un " Nu" categoric,nu glumeam răspunsul a fostun "Da" când a plecat mam oferit s o însoțesc spre casa.
Pe drum aproape de casa ei,am apucat-o de mana am privit-o în ochii și iam spus ca "o plac" și ca aș vrea sa fim mai mult decât prieteni.
Ea a rămas șocata efectiv,iar atunci mi-am făcut mișcarea.
Am sarutat-o dar nu cu ori ce fel de sărut ci cu unul pasional cat sai facă pielea de găină doar la atingerea buzelor noastre.
Atunci ea raspunde tremurând

-Logan și eu te plac.atunci ea se aproprie de mine și ma săruta din nou.

Ea spune ca e singura acasă,și ma întreabă daca vreau sa rămân să bem ceva,asta era ocazia pe care o așteptam sa fim singuri între 4 pereți.

Pur și Simplu SEX +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum