Este sambată seara si ca în fiecare sâmbata,eram la Daniel bând,berea lu taicaso,
Dupa cateva pahare bune,am plecat în Slatina,cum să spun,am "împrumutat" mașina lui taicaso cand spun împrumutat ma refer la faptu ca am ciordito puțin,
Morți de beți am plecat pe 4 roți,țin să mentionez ca nici unul din noi nu avea carnet așa ca,am plecat ori cum.
Am ajuns pe autostradă,și tocmai atunci ne-am amintit ca noi nu facusem plinu"Și acum ce?" spune Daniel cuno privire mortala,"Acum mergem pe jos"spuneu cu aceași moaca și aceași ochi pe care i poate avea doar un bețivan.
Am mers pe jos cam 3-4 km nubaveam în cotro avand în vedere ca pana acasa erau cam 30km distanță.
Mergem ce mergem și vedem un club arata destul de bine,ne cautam amandoi de bani în buzunar,și atunci pula bani,mai aveam doar pentru doua beri"Ba să lu bere sau să luam ceva benzină și să ne întoarcem"spune Daniel.
Va dați seama care a fost alegerea de parca era și greubsă alegem,în urmatoatele minute eram în club cu berea în mană,și nu știu cine era sau cum o chema,dar agațat o tipa bomba în club.
A doua dimineță mam trezit cu ea în pat,atinci ma uit în jur,iar pe podea era Daniel întins cu 3 sticle de Jak și 2 tipe.
Atunci tresar,și strig fara săle trezeac pe cele 3 pizde care erau mai "pula"decat noi.
" Ba,bă coaie,ce pula mea s-a întâmplat aseara?
El se ridica cu mana pe cap"Ba nu știu da mă doare capul"
Am încercat să mă dau jos din pat,însă gravitația și durerea de cap mau rapus,cazut pe podea,nu știu de ce dar imi placea sa am o relație cu podeaua,având în vedere ca o îmbrațișez cam des în ultimul timp,dupa cateva minute bune de amor cu parchetul ce duhnea a alcol și a Daniel,reușesc să mă ridic.
"Voi cine sunteți?" spune una din pizde țipand în timp ce se ridica de jos"Noi?cine sunteți voi"o dau eu la întors încercand să par mai treaz,cu toate ce eu eram pizda iar ea era pula de beată.
"Nu știu" raspunde ea oprinduse din țipat,"Cum pula mea să nu ști cine sunt pizdele astea?"strig eu fiind gata sa mai iau odata parchetul în brațe.
"Nu îmi amintesc nimic de aseara" spune ea îngândurată.
În fine am pornit tv-ul pentru ca eu nu suport să pierd știrile de dimineață,dupa ce la-m pornit mort de beat așa cum încă eram,am vazut o știre despre doi pularăi și trei pizde ce erau cautați de catre poliție pentru că au spart un magazin"Ce coincidență spun"spun eu mort de beat"2 tipi și trei pizde exact ca noi"dupa câteva minute am avut o sclipire,aceia de la tv eram noi.
Atunci tresar ßi strig "Bă Danieleeeee!bă,Ce am fãcut noi aseAră băăăă."
La care el îmi raspunde...-Lasăma, bă în pula mea ma doare capu mă doare în pula de ce am facut aseară.
-Bă bețivu puli mele suntem la tv,penyru că am jefuit un magazin,împreuna cu pizdele astea.
-Care pizde bă,ce tv luamiai coaiele în bot.spune el mort de beat și nedumerit.
Atunci eu ma ridic și-l bag cu ochi în tv,după asta revine și el cu picioarele pe pămant.
-Bă vere?cine plula mea sunt astea?
-Nu știu,dar ne caută poliția.
Atunci celelalte doua pizde moarte de bete se trezesc și spun în cor ca doi papagali drogați"oare așa am fost și noi aseară" mă gândesc eu.
-Ce faceți mai baieți?,nu veniți în pat să ne mai distrăm ca aseara?
-Ce pula mea se întâmpla aici?
Dintr-o dată se aud batai în ușă.
Pocccccc!
Ușa cade jos erau mascați,ne pun pe amândoi la pământ,iar unul din ei strigă.-Sunteți arestați,pentru luare de ostatici și viol.
-Ce?
-Nu spune nimic,tot ce spui poate fi folosit împotriva ta.
Auzind asta Daniel se ridica și începe să-l înjure pe mascat.-Baga-mi-aș pula în mă-ta de mascat împuțit,jigodie infernala,loau-și pe sorăta în bastârca,daiaș muie pâna la moarte,caca-maș pelumânarea sicriului tău,luați-aș masca pe capațână.penetrate-aș cu mânzul până ți-o ieși spumă pe gât.
Normal ca dupa o așa ppezie de dragoste urmatoarea oprire a fost la secție.
Acolo am fost întrebați ce ni s-a întâmplat,eu am spus ca find mort de beat nu îmi aduc aminte nimic.
Dar bine înțeles ca Danie o spus alt ceva.-Nici la muie nu meritați să vă dau,luavaș mamele acasă să le fac o partida,dale-aș la muie cu punga de pâine pe față.
Vă dați seama ca eu acum sunt acasă însă idiotul meu prieten este închis penyru 5-6 luni bune
IDIOTUL.PUNCT.......
CITEȘTI
Pur și Simplu SEX +18
RandomAceastă carte nu poate fi citita de cei cu vârste sub 18 ani sau poate ca da SINCER NU ÎMI PASĂ