Capitolul-2

28.6K 283 73
                                    

După ce intram in apartamentul sau,ne punem pe vorbit și încet încet afară începea să se întunece.
Eu mia-m pus în gând să ma culc cu ea în seara aceasta, și tot vorbind întrebați dacă mai este virgină,ea îmi spune ca da.
Acest lucru complica totul,dar nu ma dau eu bătut așa ișor,așa ca am fost nevoit să-mi folosesc cele mai tari glume,a trebuit săi acord cea mai mare atenție,am folosit pana și cele mai bune minciuni pe care ori ce fată ar vrea să le audă.
După ce am mintit-o destul mult cu minciuni atât de dulci încât și mie îmi venea rău,mai aveam puțin și reușeam sa o pun.

Am început sa bem ceva,fara să ne îmbătam sau ceva de genul,ea ma luat de mână și ma dus în camera ei.
Acolo ma trântește în pat,își da jos haina rămânând în lenjerie și doamne ce corp avea.
S-a aruncat peste mine,am prins-o în brațe și ma arunc peste ea.

-Hooo! Tigroaico,eu conduc.

Îmi da tricoul și cămașă jos,apoi ma săruta pasional.
"Pacat!pentru mine este doar sex,dar pentru tine cred ca înseamnă mult"
O sărut pe piept și încet încet ajung pe pieptul ei.
Deja începuse să suspine încet și des.

-Te simți bine?

-Uhhh,se uita la mine zâmbind.

Îi dau încet sutienul jos,în câteva minute suntem amândoi în pat făcândune de cap.

-Bianca,ești sigura ca nu ai mai făcut sex,pana acum?

-Da, de ce?

-Pentru ca te descurci

Soarele a început să răsară,Bianca era adormiră în pat,ma îmbrac încet fara zgomot și plec.după un timp î-l sun pe David să iesim.

Ajung în oraș ma întâlnesc din nou cu David.

-Ce faci vere?

-bine ma.

-Ce ai făcut cu Bianca.

-Același poveste,hai mergem în parc la o bere?

-Plătești tu?

-Bine ma sărăcie,plătesc eu.

Ajunși în parc ne întâlnim cu Bianca și restul grupului ei.

-Logan,vreau sa vorbim.

-Da sigur.
Am mers intr-un foișor din apropriere.

-Ști seara trecută ne-am simțit bine dar,pentru mine a fost doar sex.

-Pe bune?

-Da uite nu te supăra,dar asta am vrut de la tine.

-Wow.

-Ești supărat,ai reacționat prea bine.

-Vezi tu și eu am vrut doar sa ma culc cu tine atâta tot,apropo nu erai virgina nu?

-Nu,eram pe stop.

-Am fost sigur.

-Dar să ști nu maș supăra sa o mai facem din când în când,ești mortal la pat.

-Sigur,ori când vrei tu.

-Ok.ma săruta și pleaca

-Ok mai vb.

-Da cat de curând o să te am din nou în pat nu?strig spune ea mergând

-Normal,și tu ești destul de bună la pat.

-Doar destul de?

-Da hai să nu exageram.

-Bine mă,ce zici mâine seara vi la mine,mai bem și noi ceva.

-Sigur,fi atentă ma aștepți în lenjerie după care ne vom distra umpic,ce zici?

-Sigur.

-Ok,ne vedem atunci

-Pa

-Pa

"Hmmm ce curva infernală,dar nu ma supăr o să ma mai distrez umpic cu ea"

Pur și Simplu SEX +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum