-Hai sa lăsăm glumele la oparte ,de ce ai venit?
-Tu de ce crezi?
-Aaaa,Nu știu,nu am de unde
Încet dintr-un buzunar al pardesiului sau Bianca scoate un pachet de țigări.
-Vrei și tu una?
-Glumești cumva?
-Te-ai cumințit deci? Spune ea printre mici sunete de chicotit.
-Na-i sa vezi una ca asta,și deci ce te aduce pe aici?
-Ce ai face dacă ți-aș spune că o anumită persoană te-ar putea scoate de aici.
-Aaaa,nu știu.
-Nu ști?
-Probabil a-și încerca să-mi iau viața de la zero.Bianca a zâmbit,într-o săptămână vom fii noi doar noi doi și o mica plajă.
-Asta este absurd...Cum m-ai putea scoate tu de aici? Spune Logan râzând
-In acești 2 ani mi-am făcut câteva relații importante cu oamenii importanți ai "lumi" ai putea spune,am destulă putere să știi.
-Nu zău? Micuța mea târfuliță a învățat să muște.
Bianca a zâmbit.
-Daca îmi mai spui așa o singura data...
-Daca o fac ce? Crezi că îmi este frica de tine sau ceva?
-Ahhhh,Mă excită doar privind-u-ți acei ochii,dar crede-mă nici macar tu nu ai vrea sa ai de-a face cu aceasta târfă.
După care îl Sărută pe Logan.
-Mi-ai lipsit!
-Si tu mi-e!
-Să te pregătești, săptămână viitoare ai să ieși de aici,deja am hotărârea.
Te pot scoate și acum însă încă puțină răcoare nu-ți mai strică.
-La fel de rece ai rămas.Zilele treceau și în sfârșit a venit și ziua în care Logan a ieșit afară din Închisoare.
La poarta principală a Închisori Bianca îl aștepta într-o mașină-Deci unde vrei sa mergem?
-Departe,foarte departe . A răspuns Logan.SFÂRȘIT
acesta a fost și sfârșitul acestei cărți ;)
Era deja pregătit.
Daca o să mă urmăriți în continuare de bine pentru că am de gând să reintru in pâine :)
CITEȘTI
Pur și Simplu SEX +18
RandomAceastă carte nu poate fi citita de cei cu vârste sub 18 ani sau poate ca da SINCER NU ÎMI PASĂ