Dupa ce Idiotul de Daniel a fost închis,am zis să-l sun pe idiotul de David să vad ce mă-sa face.
Pun mâna pe telefon și din doua mișcări grațioase î-l sun.
Dar nu aveam ton"futui morți mă-si,ma facut să depun atâta efort degeaba"
Însă eu nu mă las și î-l mai sun odată,de data aceasta raspunde.-Alo,Davide?
-Da bă eu is"spune cu o voce de parcă ar fii mort de beat,și pe lânga asta i-a facut 11 orale unui boschetar sin New York"
-Ce gaci ba bețivule?
-Stau beat bă tu?
-Bine,bă"atunci am fost întrerupt nepoliticos de o boce de boschetar.
-Bă,Logăn nu te supăra,dar în pula mea sunt mort de beat,ma dor toate,nu voi iesi,Alo,Alo,Alo?
O închis nebunul.Am închis"acum ce? Spun eu uitândumabîn jur"dupa câteva momente îmi suna telefonul,nu era un nr din lista mea de contacte,având în vedere ca am doar doua nimere în telefon,numarul lui David și nimărul lui Daniel.
-Alo?
-Logăn?
-Da,cine întreaba?"Mă răstesc eu la telefon cu o voce parcă din canal"
-Bă,sunt eu Mihai,te-am sunat să vad dacă vii la mine,astazi este ziua mea și nu există petrecere fara tine.
-Aha,unde?
-Unde?,la ziua mea bă.
-Să te fut în gât de copil facut din flori,am vrut să spun unde îți faci ziua?
-La caracal.
-Pula bani...!.
-Vin eu să te iau bă.
-Aha,zii și tu așa..... .
Dupa ceva timp de mers cu mașina adică cam jumatate de ora cam așa,am ajuns la Mihai acasă.
Acolo muzica răsuna peste tot,trebuia să țipi chiar să urli pentru a auzi câteva cuvinte.
După ceva timp am pus ochii pe o pizda la bar.
După câteva pahare mă duc la ea,nu că aș fi baut să-mi fac curaj să vorbesc cu ea,ci pentru ca acea sticla de J.B ma implora parcă să o termin.
Așa că dupa aceea sticlă mă duc la ea,începe discuția,Dupa cateva pahare baute împreuna,am mers înntr-o cameră,acolo a început diatractia 🔞🔞
Intând în camera,ea se aruncă peste mine fara nici o reținere,o apus de mijloc si o sarut încet urcând pe pieptul ei,își lasă parul pe spate și se lasă purtată de val.
O sarur pe gât până ajing pe piept,ea îmi șopteste"Nu mai rezist"
Cu o singuă mișcare din mana,ea îmi ia pula ce era într-o erecție neimaginabila și și-o introduce în vagin,din prima clipă mi-am dat seama ca nu a facut sex prea des,așa că mam pus peste ea,dupa jumatate de ora ușa camerei se deschide iar târfa sare din pula mea și se baga sub patura.
O altă pizda intrase peste noi și spune"De ce vați oprit"
Vine langa mine și îmi ia pula în mâna se uita la mine dupa care se aproprie cu acele buze roși ca trandafiru de pula,o ia pe totă adica mi-o ia pe toată în gura,"așa mai da"chiar stiia ce face ,se pare ca nu eram prima pula pe care o sărută,o sugea cu atata entuziasm.
După cateva minute de placere orala se urcă peste mine,ambele pizde se saruta în timp ce una din ele sarea lîn pulă.
Se face dimineata,ma ridic din pat și realizez 2 lucruri.
Primul lucru a fost faptul ca am realizat ca seara trecuta am folosit 10 prezervative,si al doile lucru a fost,că una dintre acele pizde a plecat cu portofelul,cheia de la masina,și teneși mei preferațiiii........
CITEȘTI
Pur și Simplu SEX +18
RandomAceastă carte nu poate fi citita de cei cu vârste sub 18 ani sau poate ca da SINCER NU ÎMI PASĂ