Bai frățiilor/surorilor mi-am manipulat prieteni in asemenea hal încât mau lăsat să-mi iau telefonul cu mine in vacanta.
Si când spun manipulat ma refer de fapt la ore întregi de rugaciuni si milogeala :))
Acum să începem capitolul 13... Mda inca 4 ore din viață ce se vor duce pe pula,hai sa incepem,si in vacanta lucrez pentru voi disperaților :) lăsând gluma la oparte hai sa începem.
P.S țin sa anunț ca sunt mort de beat :)))"Încă o zi de căcat urmează sa înceapă,nu am dormit toată noaptea,am stat si m-am gandit la ce s-a întâmplat ieri,si tot nu pot sa cred,dar in finele."
Mi-am făcut ghiozdanul si ca de obicei ies glonț pe ușă ma urc in mașină si plec la "jilava" (școală),
Intru in curtea școlii, Bianca era cu grupul ei de prietene in fata intrări,iar ea era pe hol.Înainte să intru Bianca îmi zâmbește si îmi spune "neata'" zâmbind,ca de obicei las cuvintele sa treacă pe langa mine si fara să-mi pese intru in scoala.
- Bianca! De ce te mai chinui e un insensibil,cred ca sufletul sau e făcut din piatra asta doar daca ar avea un suflet"spune una dintre tipele de lângă ea"
-Fetelor!,voi nu-l cunoașteți așa ca mine,dintr-o zi va fi al meu.
-Mda...trebui sa vedem pentru a crede așa ceva,"Logan cu sufletul de piatra" sa se îndrăgostească ar fi ceva nu!.Intru pe hol iarbea este la fereastra.
-Te-ai apucat de fumat?
-Da...
-Parca nu suportai fumul de țigare!
-Eh,oameni se mai schimba.
-Mda,așa este...eu am plecat
-Logan! Stai legat de ieri?
-Da?
-Uite,mai dami o șansă,ce zici diseară la tine doar noi doi?
-Nu stiu ce za zic!
-Te rog mai dă-mi o șansă.
-Bine,obultima șansă.
-Merce,nu vei regreta îți promit.
-Cum spui tu"spun in timp ce îmi întorc spatele plecând lent către clasa"Raluka
-Neata' intarziatule,ce faci?
Logan
-Obosit dar cred ca voi supraviețui
Raluka
-Hahaha,da să speram!Ok
Orele au trecut precum vântul iintr-o câmpie adiind ușor.
După ore na întâlnesc cu Bianca, ma invitat la o cafea dar aveam lucruri mult mai importante de rezolvat așa ca am refuzato.
In afara scoli in spatele unui bloc ea na aștepta pentru a merge împreună spre casa mea.-Hei ești in regula?
-Da de ce?
-Nu îți sta in fire sa fi așa de tăcut,nu ai scos nicinun cuvânt tot drumul.
-Vom vorbi atunci când vom ajunge,pana atunci taci din gura.
-Ahh... OkDa scuzatima,din nou un capitol scurt dar na bucurativa si pentru asta :))
CITEȘTI
Pur și Simplu SEX +18
RandomAceastă carte nu poate fi citita de cei cu vârste sub 18 ani sau poate ca da SINCER NU ÎMI PASĂ