Gata cititori am rezolvat totul înainte sa începem capitolul o sa va spun si cum.
Deci cei care au citit postarea mea anterioara stiu ca wattpadu a vrut să-mi stearga cartea.
Așa ca după cam 4 ore de chinuiala folosind un dicționar roman-englez si google translate ( nu il recomand) am reușit să-i conving pe cei de la watt sa arunce o privire la detaliile cărți,după 30 de minute de stat cu inima in gat am primit un mesaj de la ei,in acest mesaj își cereau scuze pentru greșeală comisa,așa ca mi-au dat voie sa postez in continuare.
Daca va gandinti la greșeală va spun care a fost,se pare ca acești "inteligenți" nu s-au uitat la detaliile cărți,știm cu toți ca atunci când postezi o carte este opțiunea pentru adulți,ei bine acești "inteligenți" nu au văzut ca eu am băgat deja cartea la aceasta secțiune.
Ei bine atunci când îmi veți mai da raport imi veti da degeaba pentrucă eu am cartea băgata la +18 si nu am ce pati,așa ca va spun doar atât " să mi-o sugeți zâmbind".
Gata cu astea sa începem capitolul 15 si le mulțumesc tuturor celor care mau sprijinit si mau susținut pana acum sunteți grozavi si sper să-mi citiți cărțile în continuare "Merce" :p
Este ora 5:30 dimineata iar eu scriu la acest capitol :)Am ajuns la mine acasă,îi deschid ușă,intram in living si îi spun sași lase ghiozdanul pe canapea după care o întreb daca dorește o cafea,ea îmi zâmbește si îmi spune " sigur ca da".
Intru in bucătărie sa pregătesc cafeaua.
După ce gafeaua este gata o aduc in living na pun pe fotoliul din fata canapelei ma așez confortabil.-Despre ce vrei sa vorbim?
-Despre ieri.
-Aha...continuă
-Uite...Logan mi-e mia fost foarte dor de tine si vreau sa ne împăcam.
-Ți-a fost dor spui?
Zâmbetul ei piere la auzul acestor cuvinte
- Da mia fost dor de tine.
-Ști ceva?
-Nu e nevoie sa o spui stiu unde este ieșirea.
-Hei...!nu mai lăsat sa termin,si mi-e mia fost dor de tine si mas bucura sa o luam de la capăt.
-Vorbești serios?
-Da
Atunci ea sare peste mine si ma săruta.
-Ma întorc
-Unde pleci Logan?
-Sus sa fac un duș
-Ahh..."se bâlbâie ea" Bine.
Intru in dus ma dezbrac si încep sa ma "Dusesc" (Stiu ca bu exista acest cuvânt eu la-m inventat)Dau drumul la apa "Off!ce bun estebun dus rece" șoptesc eu incet, Aud cum ușă se deschide ea pășește încet spre mine in drum spre dus scăpa de toate hainele in câteva secunde este lângă mine "Ce corp de zeiță" șoptesc încet privirea fiindumi fixa pe sâni ei.
Ma ia in brațe si ma săruta.
După ceva timp de dragoste in dus este timpul sa trecem la sex ma ia de mana si ma duce in camera mea, ma acoperă cu o pătură iar ea intra pe sub aceasta, începe sa ma sărute de pe piept in sus in câteva secunde ea este calare peste mine,o las sa conducă doar de data aceasta.
Din nou așa cum imibplace mie am parte de un "dans erotic si senzual" După câteva minute începe sa urle si sa ma zgârie pe spate eu i sărut gatul coborând pe pieptul ei perfect nu l,nu era perfect era mai mult decât perfect era tot ce as fi vrut vreodată.
Vom sari peste scena sexuala.
Ea îmi ia pula si o înfige in vaginul ei,se uita la mine sa vadă daca am vre-o reacție darbeu eu eram mult prea concentrat pe pieptul ei,îmi ridica capul si ma săruta in timp ce ea sare in pula,o iau in brațe si ma arunc peste ea,încep sai sărut gatul ajungând din nou pe pieptul ei de zeiță.
Teapa ați crezut ca voi sari peste cea mai tare scena?O noapte întreaga nu am ascultat decât țipetele si gemetele ei asta pentru mine era cea mai frumoasa muzica.
Dis de dimineața ma trezesc si ma duc sa fac un dus tre' sa recunosc eram frânt numai chef de școală mai aveam eu,după ce îmi termin dusul ma duc in bucătărie sa mănânc ceva după ce îmi savurez micul dejun ma duc in camera sa o trezesc"Doarme așa de frumos" șoptesc eu.
-Hei somnoroaso trezirea
-Da?
-Hai tre' sa megem la școală,dute fai un dus si coboară jos sa mâncam
-Bine puiule" Spune ea cu zambetul pe buze"Cam asta a fost si cu capitolul acesta îmi pare rău ca nu este mai lung.
Promit ca următorul capitol va fi destul de lung cat sa va ajungă eu sunt Skay si va urez Noapte Buna sau Buna Dimineața daca acum te trezești
CITEȘTI
Pur și Simplu SEX +18
RandomAceastă carte nu poate fi citita de cei cu vârste sub 18 ani sau poate ca da SINCER NU ÎMI PASĂ