In drum spre școală ea nu își lua ochi de la mine"Daca ar ști ce planuri am"
-Logan?
-Da?
-Vreau să-ți spun ceva!
"Oare ce vrea sa îmi spună"
-Ok..anume ce?
-Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat atunci!
"Zâmbesc"
-Hei! A fost in trecut ok? A trecut acum trebuie sa vedem doar prezentul " hahaha,scuzele nu își mai au locul,vei simti si tu durerea pe care am simtit-o si eu"
Ea zâmbește si îmi strânge brațul ,nici unul nu mai scoate nici o vorba pana când nu ajungem la școală.-Ne vedem in pauza "spune ea zâmbind "
-OkAtunci își face apariția Bianca.
Era împreună cu Raluka,din nu stiu ce motiv aceasta plângea.Logan
-Hei! Ralu? De ce plângi?
Atunci ea sare in brațele mele ținând-una strâns si șoptește
Raluka
-Logan...mâine ne mutam astăzi este ultima zi in oraș iar eu nu vreau sa va părăsesc pe tine si pe Bianca
Logan
-Hahaha,ce gluma buna,ar trebui sa te duci la teatru" spun zâmbind,dar zâmbetul îmi dispare atunci când o privesc in ochi si vad ca bu este nici o gluma,nu vreau sa plece oare cum mam atașat de ea"
-Nu pot sa cred ca pleci" șoptesc având privirea in pământ",nu ai nici o ruda in oraș la care ai putea sa stai?
Raluka
-Nu...desi miaș dori asta.
Logan
-Totuși de ce? De ce trebuie sa pleci? De ce acum?
Raluka
-Tata a fost promovat si trebuie sa ne mutam in alt oraș,o să-mi fie dor de voi prieteni m-am obișnuit cu școală,colegi,cu glumele voastre proaste.
Logan
Glume proaste? Cine face glume proaste? Eu nu fac așa ceva!
Raluka
"Ea îmi zâmbește "-Hahaha, de glumele acestea o să-mi fie dor.
Logan
Si mie o să-mi fie dor de tine Ralu,O să-mi lipsești.
Raluka
-Acum trebuie să plec,am venit să-mi iau rămas bun.
"Sare pentru o ultimă data in brațele mele după care o privesc neputincios cum pleacă"
Logan
-Doamne Bianca!,pe bune oprește-te din plâns ,se mută nu a murit.
Bianca
-Logan! Pentru tine a fost doar o partida de sex.!
-Dar pentru mine ea însemna mai mult Raluka mi-a fost cea mai buna prietena,a fost acolo pentru mine.Logan
-In fine... Si mie mi-a fost prietena sa ști...!
Bianca
- Da sigur cum să nu fie...!?
- Dar în fine ce ai de gând să faci cu zdreanță?Logan
- Zdreanță? -Doamne Bianca!,nu crezi ca este puțin cam puțin adică jignești zdrentele făcând-o așa,nu există cuvânt pentru a descrie astfel de persoane.
- Dar în fine voi avea grijă să sufere. Dar asta nu este grijă ta Ok.Bianca
-Hai mă! Las-o dracu în pace..
Logan
- Si să o las să scape așa de ieftin?,nu prea cred,destinul mi-a dat șansa această nu o voi rata.
Bianca
- Cum? Dar cum de e poți fi atât de rău si fara inima?Logan!Tu nu ești asa,poate că ești tu un vagabond Dar nu unul fără suflet,ai înnebunit de tot?
Logan
-Nu sunt nebun,dar cum se spune "Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte " nu?
În acea zi mizerabila "mi-am pierdut sufletul" Bianca!- Off, Doamne o să-ți dai tu seama că te înșeli,mai târziu
- Acum plec întârzieri la ore.Înainte să plece Bianca ma sărută pe obraz si îmi spune " Ai grija ce faci"
Logan
- Ok,ma duc sa fumez o țigară,vin si eu după.
"Răzbunare" se pune ca asta este arma prostului însă nu îmi pasă se mai spune că are si "un gust dulce" peste 2 săptămâni voi afla care este varianta corectă
CITEȘTI
Pur și Simplu SEX +18
De TodoAceastă carte nu poate fi citita de cei cu vârste sub 18 ani sau poate ca da SINCER NU ÎMI PASĂ