Capitolul 12

3.5K 65 4
                                    

Fara sam-i dau seama ajungem amândoi fara haine ajungem in costumul lui Adam si a Evei.
Gemete si suspine se aud peste tot in casă.
Din nou ajung sa fiu zgâriat pe spate,din nou voi fi întrebat de infirmiera scoli ce mi s-a întâmplat,dar asta nu cintează acum.Sunt total fermecat de corpul ei de zeiță ,aceste forme,acești sâni ,aceste buze nu ai cum sa nu intri in dansul ei nebunesc,un dans atât de erotic si senzual,off Doamne șoptesc eu.

Bianca

Ce s-a întâmplat?

Logan

Nimic,doar ca offf Doamne ești atât de buna.

Atunci ea îmi zâmbește si își lasă capul pe spate suspinând.toată noaptea nu am știut ce este acela somn am uitat total de oboseală si de faptul ca adoua zi aveam școală,dar nu ma puteam opri,nu acum când totul devenise atât de intens atât de erotic "Nu,nu pit sa na opresc acum."

Se face dimineața iar Bianca imibpregateste o cafea de dimineața ,intru in bucătărie îmi aprind obtigare si încep să-mi savurez in tihna cafeaua ,după ce îmi beau cafeaua ies oe ușă si ma îndrept spre școală.

Ca de obicei intarzi la prima ora,din fericire profă cea enervanta nu era un clasă ,

Raluka

Hei,golane ce faci?

Logan

Obosit dar bine tu?

Raluka

Așa si așa ,auzi ce s-a întâmplat intre noi acum doua zile ,hai sa rămână intre noi Ok? Adica a fost o mare greseala, intelegi ce spun?

Logan

Da!sigur ca da,dar nu mar deranja sa repetam aceasta greșeală...

Atunci ea tace si se duce cu capul înainte spre bancă.
Hmn iare sa fi spus eu ceva greșit pentru mine a fiat doar o aventura ațâța tot oare pentru ea a însemnat mai mult decat o simpla partidă de Sex? Nu ca mi-ar pasa,adică pana la urma nu a fost si nici nu va fi ceva intre noi

Telefonul imubsuna era David.
Ma sunat să-mi spună ca el si cu Daniel vor pleca la munca in străinătate.
Nu ca miar pasa ,mereu am fost un lup singuratic îndepărtat de haita s-a.
In timpul orelor ceva ma pune pe ganduri de fapt nu ceva ci cineva.
Este o fata ce am vazut-o la noi la școală nu stiu de ce dar îmi pare prea cunoscuta.acel chip acel zâmbet acei ochii De unde o cunosc?

În pauza ce a urmat mam după la ea.
-Buna!spun eu privind-o cam ciudat.
-Buna!atunci am realizat cine era si de unde o cunoșteam,ce prost sunt cum se nu miam dat seama acel chip ,acei ochi era ea singura fata pe care am iubito cu adevărat vreodată, Dar de ce? De ce acum? De ce aici?

-Te simți bine? Spune ea pe tonu de numi pasa
-Nu ma mai recunoști nu?
-Ar trebui"spune ea confuză"
-Numele Logan îți spune ceva?
-Nu pot sa cred,Logan tu ești? Wow ce bine arați,trăi schimbat mult.
-Mda așa este ,mai vorbim,pa
-Hei nu pleca,ce zuci vrei sa vem o cafea împreună după ore?

Cu toate ca fiecare celula din corpul meu spunea Nu eu am spus Da.
Ce a fost atunci a fost insa acum ea este o simpla panarama din cauza ei eu sunt cine sunt acum,nu i invinovatesc îmi place viața mea de acum...Oarecum

Pur și Simplu SEX +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum