Capitolul 9

4.8K 61 4
                                    

Salutari tuturor...
Vre-au sa incep acest capitol cu cateva scuze.

In primul rand sczuze pentru pentru ca nu am mai postat si da stiu am promis un capitol pe saptamana dar om fost ocupat cu munca cu noul roman si etc...

In al doilea rand vre-au sa raspund la o intrebare care sa fiu sincer ma dispera adica deschid watt-ul si vad aceeasi intrebare " Skay esti baiat sau fata?" Si raspunsul e simplu uitativa la poza de profil adica in pana mea cred ca se vede foarte clar ca sunt un el nu o ea adica pe bune se vede foarte clar ca sunt un baiat nu!!?

Asa gata cu scuzele sa incepem capitolul :)

Este a doua zi de scoala si deja simt ca ma plictisesc,ore naspa profii naspa si tot asa.
Aceeasi rutina zilnica plictisitoare.

Intru in clasa, bine inteles ca intru 10 minute de ora,dintr-o data se aude.

Profa

Se pare ca din nou ai intarziat domnule Logan,la mine la ora nu accept inarziatii,asta este ultima oara cand tolerez asa ceva sa fie clar! Data viitoare vei face ora in detentie. Ma-m facut inteleasa?

Logan

Da... promit ca nu se va mai repeta"spun eu dan-dumi ochii peste cap.

Profa

Foarte bine! Ia un loc te rog, a da si logan ora viitoare sa vi cu ghiozdanul,nu imi pasa de unde vei face rost de o foaie si pix dar la ora mea nu se sta degeaba.

Ma duc in banca mea si milogesc la colegi un pix dupa 5 minute de milogeala primesc si eu o foaie si un pix de la unu din clasa.

Raluka

Logan! Spune ea in soapta incercand sa nu fiie auzita de catre profesoara"
Ar trebui sa nu mai intarzi,nici nu a inceput bine scoala si tu deja intarzi,daca acum intarzi dar cand va incepe prima luna ce vei face nu vei aparea la ore?

Atunci o pizda sin clasa spine "Raluka lasal el nu stie ce este aceea scoala el e un golan nu ai ce sa-i faci ori cum ma mira faptul ca stie sa citeasca"

Atunci ma intorc cu fata la aceea pizda si spun"Auzi,dar ce te doare pe tine? Stii cine moare de grija altcuiva prostu! Spun eu tragandui o privire urata venind la pachet cu un zambet ironi " Veziti de treaba ta si nu mai vorbi in locul altuia stiim amandoi la ce iti folosesti tu gura aia mare"
Atunci ea tacu din gura si lasa capul in jos.
Raluka era pe cale sa spuna ceva cand a fost intrerupta

Profa

Liniste! Singurul lucru oe care vreau sa-l aux este sunetul pixu-lui pe foaie,daca mai aud un singur cuvant rostit fara rost ca alegeti toti cu un 4 a doua zi de scoala.striiga haladita de profesoara in clasa.

Dupa ora ma duc afara sa fumez pun tigarea in bot cand in spatele meu sare Bianca si imi ia tigarea din bot.

Bianca

Nu ar trebui sa fumezi nu iti face bine
"Spune ea zambindumi si tragand dim tigare"

Logan

Si pe tine de ce te-ar interes de sanatatea mea,pana la urma vad ca si tu fumezi din tigare,care apropo este a mea."dezinteresat spun acele cuvinte"

Bianca

Ma intereseaza pentru ca te iubesc,de cate ori vrei sa o spun?"spune ea cu o voce calda in timp ce imi pune mana ei catifelata pe obraz"

Loga.

Nu ma intereseaza! Bia pentru mine ramai o curva ca toate celelalte fete o simpla pizda" Spun eu lund-ui mana de pe fata mea"

Bianca

Poate ca asa ma consideri tu! Dar nu i pot dicta inimi poti aa imi spui in toate felurile dar eu te voi iubi mereu.

Logan

Complici lucrurile! Nu vreau sa mai am de aface cu tine.

Bianka

Incepe sa planga si pleaca de langa mine aruncand cu tigarea in mine dupa douazeci de metri se intoarce si ma saruta dupa care pleaca si imi spune"te iubesc fie ca iti place fie ca nu e voi astepta mereu voi fi langa tine ori ce ai face si ori ce mi-ai spune.
Pntru ca asa este inima nu i poti dicta idiotule"

Logan

Bine!pa, lasama in pace.

De nu stiu unde Raluka imi sare in spate.

Raluka

Hei golane! Cine era aia? Pietena ta cumva?spune ea zambindumi"
E draguta sa sti.

Logan

Cine?aia? Prietena mea? In nici un caz,este o disperata ce refuza sa ma lase in pace.

Raluka

Aha!sigur,cum sa nu!imi spune ea pe un ton ironic
Ce zici mai tarziu vrei sa mergem sa ne plimbam prin oras?

Logan

Da! Desigur,

Raluka

Ok! Iesim dupa ore!

Logan

Ok

Scuze ca acest capitol este asa de scurt dar nu am avut timp sa scriu alt ceva
Nu ca mi-ar pasa
Pana la capitolul urmator dati cartea mai departe si poate ca ne vom imultii
Pentru intrebari legate de carte dati mesaj :)
Eu sung Skay si va salut
PACE si punct :)

Pur și Simplu SEX +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum