Trrrrrrrrr!
Se aude de sub perna mea,sunt obosit asa ca incerc sa nu-l bag in seama.
Dar deja a inceput sa ma calce pe bataturi,ma ridic fara chef si raspund.
-Alo?-Ba Logan ce faci coaie?
-Dormeam,ba-ga-mias pula in ma-ta.
-Ce ai ba?mamcamiai pula?
-Sunt nervos,si obosit.
-Bine ba,dracu te mai suna de acum in colo.
-Bine ba ciao.
Eram obosit si nervos,intr-o simgura seara am ramas fara masina fara bani ,si cel mai important am ramas fara tenesi mei preferati.
Ma arunc in pat si ma las purtat de somn,pffff ce viata plictisitoare am.Incercand sa adorm un.sumet de groaza ma trezeste brusc,acel zgomot baga spaima in inima ori cui.
Era stomacul meu ce urla dupa mancare,ma ridic si fug la frigider cu toate ca era la doar 6 metri de mine ma simteam de parca as fi mers mile intregi.
Pana la urma primesc un alt telefon.
-Hei L.G eu sunt Bia ce mai faci
"Of doamne numai de curve am eu chef acum.-Hei Bia, buna!,bine tu?
-Uh bine,ma gandeam la tine.
"Pfff sigur la mine,mai bine zis la pula mea"-Serios,iauzi, cum de te gandesti la mine?
-Asa,pur si simplu,ce zici vrei sa ne vedem la o cafea?mai povestim si noi :* ce zici?
-Sigur adica nu am ceva mai bun de facut.
-Super.
-Ne vedem la 9
-Ok
-Ok te pup ciao
-Si eu te pup pa :*.
Ma imbrac si fara chef ies pe usa si ma indrept apre casa Biancai,ea locuieste la cam 30 de minute de mine asa ca am chemat un taxi,a durat mai mult asteptarea acelui taxi decat mersul pe jos dar in fine.
Am ajuns in fata casei ei,pun mana pe telefon si i spun sa vina afara,dar ea imi apune sa intru in casa,asa am si facut,atunci cand am intrat am avut o mica surpriza Bianca ma astepta in lenjerie singurul luru ce o acoperea era un halat de baie langa ea era o masuta cu 2 cani de cafea si un pachet de tigari,atunci ea a spus.-Iti place?
-Anume ce?
-Hai,vino cu mine"spuse ea pe un ton destul de excitant"
Am intrat in camera ei,ma arunca in pat isi da halatul jos si se urca peste mine,fara sa-mi dau seama intrasem deja in micul ei joc erotic si sincer mi-a placut,
-Mi-a fost dor de corpul tau
Spune ea intimp ce era peste mine iar mana mea aluneca pe piciorul ei in sus pentru a putea pune mana pe fundul ei mare si rotund.
-Serio?
-Da!,foarte mult,Logan!
-Da? Bia?
-Te doresc!imi doresc ca tu sa fi doar al meu corpul tau sa fie atins doar de mine.
-Wow,srtai umpic Bia,asta e doar o partida de Sex pentru mine,nu insemni nimic mai mult sa sti,nu esti prima si nici ultima pizda din viata mea.
-Stiu!dar mi-as dori ca eu sa fiu ultima femeie din viata ta"Atunci ma saruta si nu era unu din acele saruturi "vreau doar pula",era cu totul altceva ,dar sa fim sinceri femeia este o curva,ma mintit ca e virgina si eu ia-m tras-o cand era pe ciclu.
-Pentru mine nu esti decat o curva.
-Da,dar vreau sa fiu curva ta si doar a ta.
-Intelege eu vreau doar sex atat,nimic mai mult.
Daca vrei sa ne-o tragem Ok,dar impreuna cu adevar nu com fi nici odata.-Bine!"Si ma saruta din nou, nu cred ca measajul meu nu a fost primit dar in fine,
Ea s-a pus in genunchi in fata mea mi-a luat penisul in mana si a inceput sa-l frece odata ce a intrat in erectie Bia la luat in gura si a inceput sa-l sarute cu pasiune,dupa cateva minute de sex oral si-a da jos lenjeria si ma arunca din nou in pat se pune peste mine imi ia penisul in mana si il infige in vaginul ei,nu stiu de ce dar aveam vaga impresie ca acesta nu a foat doar sex ci aproape am facut dragoste.Dupa doua ore ma imbrac ma duc in bucatarie sa-mi fac o cafea,din senin Bia vine in spatele meu si ma apuca in brate si incet imi sopteste "TE IUBESC"nu dau importanta dar de data aceasta se pune in fata mea o spune din nou si ma saruta atunci inima a inceput sa-mi bata foarte tare am stranso in brate si iam raspus cu un sarut,nu stiu ce avusesem dar ma simtisem chiar foarte bine,pentru prima data chiar cred ca
Ceea ce am facut in dormitor a fost dragoste nu Sex.
Bine inteles ca acest gand ma parasit imediat,iam dat drumul din brate si mam intors la cafeaua mea,dupa ce miam baut cafeaua am plecat acasa de data aceeasta pe jos iar tot drumul in cap imi suna numai acest cuvant "TE IUBESC"hmm oare cum este atunci cand iubesti pe cineva?
CITEȘTI
Pur și Simplu SEX +18
AcakAceastă carte nu poate fi citita de cei cu vârste sub 18 ani sau poate ca da SINCER NU ÎMI PASĂ