Ultima Intamplare part-1

1.8K 34 15
                                    

Au trecut 2 ani de cand am primit sentinta. Inca din acea seara am fost singur,singur intre 4 pereti"La Dracu' cu tot" Urla Logan aruncand cu cana catre gratii.

-Prizonier,Lasa galagia sau o sa intru la tine,si vei regreta asta! Gunoiul dracu' ce esti.

Striga Gardianul  ce era de garda in acea seara rece"Gunoiule,ai merita pedeapsa cu moartea pentru ceea ce ai facut"

Lasandu-se cuprins de furie Logan urla "Dar ce stii tu despre ceea ce s-a intamplat in acea seara? crezi ca ai dreptul sa-ti dai cu parerea? Rahat cu palarie esti un nimic un simplu caine de paza ce poate fi momit cu o simpla punga de cacat,jigodie amarata ce esti.

Gardianul simtindu-se jignit de spusele lui Logan, vine in fata celulei sale.

Ajuns in fata celulei,rahatul de politai arunca jos tava cu mancare,ridicand capul incet si privind-ul pe Logan zambind spune"Acum vom vedea cine este cainele,ia si mananca de pe jos corcitura.

Daca intru la tine...!

Daca intri la mine ce? Striga Logan apropriindu-se incet de gratiile ce il desparteau pe el de politai "Acum sunt langa tine! hai deschide usa celulei,intra daca asta vrei."

Politistul speriat de chipul lui Logan se intoarce incet catre birou"Hahahahaha,ce s-a intamplat javro? Ti-au cazut coaiele pe jos? Haide,vino la mine! " striga Logan zambind.

In acesta seara voi dormi nemancat,crezi ca ma afecteaza intr-un fel?

A doua zi Logan are parte de o vizita neasteptata.

Prizonier! se aude pe holul inchisorii,Logan ridicand incet o spranceana se uita neinteresat spre gratii,nimic nou acelasi chip plictisitor "Ce s-a intamplat domnule capitan? ati venit sa-mi dedicati poezii de dragoste" spune Logan zambind 

-Hahahahaha,Vino aici,Logan se aproprie incet de gratii,ajuns langa ele singurul lucru simtit a fost mana rece si aspra a capitanului in jurul gatului sau acesta il trage pe Logan cu putere lipindul cu fata si pieptu' de gratii "Prietene,glume din acestea sa-i faci lu' Ma-ta,Ai un vizitator"

-Ceee?Striga logan,Un vizitator? Cine?

Pe hol se aude un sunet de toc ce se apropria din ce in ce mai mult,iar din  intuneric o doamna minunata iese.

-Hey Logan,nu ne-am vazut de mult!

-Bi,Bi,Bi,Bi Bianca!?

-Nu te-ai schimbat deloc in 2 ani,spune Bia privindu-l bine

-Cum adica?

-Chiar daca ai ramas intre 4 pereti in bezna timp de 2 ani,tot la fel de sexy esti!

-Doamna,incepand de acum aveti 2 ore la dispozitie"Striga capitanul fixandu-i pe amandoi cu privirea"

Bai cam pana aici cu acest capito va urma si partea a 2 deci fiti pe faz Panda terminat.

Mda si probabil partea a 2 va fi finalul povesti :) Poate! Cine stie ? Sunt un nenorocit asa este? :))))

Pur și Simplu SEX +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum