Adevarul despre Logan-Capitolul-6

6.8K 94 0
                                    

Stau si ma gandesc la ce a spus Bianca in acea zi,acele cuvinte ma bantuie credeam ca le voi uita dar na fost asa.

Este vineri seara si pentru prima data in viata mea nu aveam cu cine iesi afara.
Asa ca mi-am luat jaketa de piele pe mine si am plecat singur de nebun sa ma plimb in parculetul ce era destul de aproape de casa mea,ma duc la o banca dar nu la ori ce fel de banca,acea bancuta pentru mine nu era doar o adunatura de cateva sxanduri si cuie unite cu un suport de metal NU! Ea reprezenta durerea mea sa va luminez.

AMINTIRE
Era in urma cu doi ani poate nu va vine sa credeti dar nu am fost mereu un animal ca si acum.
Era o seara de joi,imi aduc aminte si acum mirosul de gogosi proaspete ce venea de la o rulota de patiserie,ea era singura fata pe care am iubit-o vreodata,state-am ore intregi pe aceasta banca imbratisati,sarutandune,alintandune,eu nu ratam defapt nu trecea nici un minut in care sa nu-i fi spus cat de mult o iubesc,era relatia perfecta ochi ei albastri ma fermecau pur si simplu ma pierdeam in culoarea lor,buzele ei de o culuoare roz deschis off,nu ratam nici o ocazie pentru a o saruta era perfecta,ce tot spun?! Era relatia perfecta, dupa 4 luni petrecute in preuna ne-am spus primul te iubesc si la fel ca acum inima imi batea foarte tare, dar nu a fost sa fie.
Era seara stransasem bani sa-i cumpar 17 trandafiri albastri,mam dus la ea dar mama s-a mia spus ca a iesit in parculet,mam dus acolo dar as fi preferat sa nu, nu imi venea sa cred ceea ce ochi imi vad, singura fata pe care am iubito vreodata era in bratele celui mai bun prieten eram scarbit de felul in care acesta o atingea iar ea pur si simplu il lasa sa puna mama ori unde dorea acesta,erau acolo pe bancuta noastra, atunci inima mea s-a rupt o ura intensa se nascuse in mine.
Am aruncat trandafiri jos si am alergat spre ei mam bagat intre ei pe ea am impins-o iar lui iam dat un pumn punandul jos am sarit peste el si am inceput sa-l lovesc pana a ramas incostient ea vine si pune mana pe spatele meu sleriata eu i apuc mana si o indepartez de mine si strig "Nu mai vreau sa te vad nici odata "
Am plecat
,eram plin de sangel lui pe haine.
Atunci am jurat ca nu ma voi mai indragosti nici odata.
In aceea zi sufletul meu a fost intemnitat si tinut sub lanturile eterne ale dureri si dezamagiri.
Inima mea s-a intunecat complet in aceea zi.

INAPOI IN PREZENT.

Mam asezat pe banca,nu stiu de ce sau cum era posibil dar atunci cand mam asezat pe banca am simtit din nou toata aceea durere,am inceput sa plang
Dupa 30 de minute ma ridic si cand sa plec Bianca sare din spatele meu si ma ia in brate ma saruta si din nou imi spune acele cuvinte.
O iau in brate si o sarut pe frunte.

-Ce ai patit? Ma intreaba ea holbanduse la mine cu acei ochi albastri ai ei mari cat luna.

-Nimic,doar durerea din trecut.

O iau de mana si o duc la mine,
O sarut pe gat si incet o dezbrac,eram sigur de data aceeasta nu facusem doar SEX am facut dragoste acele saruturi acele imbratisari imi facusera pielea de gaina.

Dar asta nu schimba nimic eu tot la fel aveam de gand sa raman.

De dimineata ma trezesc si ma ridic din pat ma holbez la Bianca ceva timp dupa care o trezesc si i spun sa se imbrace.

-Ce faci?,credeam ca!

-Ca nimic,tiam spus pentru mine esti doar o curva tot ce doresc de la tine este sex.

-Nu imi pasa ce cezi,eu Te iubesc asa cum crezi tu ca sunt eu mereu voi fi ata chiar daca crezi ca sunt o curva voi fi curva ta si doar a ta.

-Acum poti pleca acasa

-Bine ne mai vedem.

-Ok.Pa

Imi pare rau Bia dar eu nu voi risca sa fiu ranit din nou.

Pur și Simplu SEX +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum