Capitolul 10

4.3K 54 2
                                    

Bag pula!este dab-ia ora a 3 si deja nu mai suport.
In timp ce profa dicteaza nu stiu ce!, primesc un mesaj,era Bianca

Sms

Bianca

Ce faci?

Logan

In ora ma plictisesc

Bianca

Dupa ora asta ce zici,chiulim impreuna?

Logan

Si ce sa facem impreuna?

Bianca

Ehh...ma gandeam sa mergem la mine acasa

Logan

Suna tentant,dar trebuie sa te refuz

Bianca

De ce? Hai puisor nu fi rau

Logan

In primul rand nu imi mai spune asa, intre noi nu exista nimic,impartim doar patul cateodata.
Si in al doilea rand am planuri dupa ore.

Bianca

Aha! Ce planuri ai? Sunt legate de pizda aia? Cum o chema? Parca Raluka nu?

Logan

Da am planuri cu ea,planuri mari.

Bianca

Ce? Vrei sa filmezi in timp ce v-o tragetii?

Logan

Asta nu te priveste si pe tine.

Bianca

Bine bine hai ca vorbim diseara pa.

Logan

Pa

In sfarsit ora se terminase,imi spun in gand,inca umpic si sare-am pe geam.

Raluka

Hai mergem?

Logan

Acum?

Raluka

Nu maine! Bine inteles ca acum,nu am chef de ultimile 4 ore.

Logan

Ok! Si unde vrei sa mergem?

Raluka

La mine!

Logan

La tine? Ok daca zici tu!

Asa cum am spus am plecat de la ultimiele ore si am mers spre casa lu Raluka pe drum aceasta se comporta ciudat ma tinea de mana de parca am fi impreuna si din doua in doua minute ma saruta nu ca mar fi deranjat, saruta destul de  bine am spus destul de bine mai are pana  a ajunge la sarutul perfect nu ca eu as fi ajuns acolo.

Am ajuns la Raluka acasa,la intrare era un hol ce se impreuna cu sufrageria pe dreapta era o bucatarie si drept in fata cateva trepte ce duceau la etaj cred ca acolo erau dormitoarele.

Raluka

Vrei o cafea?

Logan

Da!desigur

Raluka

Ok,asteaptama in dormitotul meu vin si eu imediat dar inainte sa fac cafea ma duc sam-i fac un dus scurt " spune ea cu un zambet ciudat pe chip

Logan

Ok,atunci ma urc sus.

Raluka

A 3 usa pe dreapta este camera mea,Logan sa nu vi la baie sa te uiti pe langa usa la mine "spune ea scotand cateva  chicoteli

Logan

Cine eu? Sa fac asa ceva!nu nici vorba.

Raluka

Am vrut sa fiu sigura ca nu vei trage cu ochiul,a da si Logan sa nu te uiti in sertare.

Logan

Offf,bine Doamne da cate  secrete ai ce o ti pe strabunica acolo spun eu dandumi ochii peste  cap

Atunci ea rade si spune  Nu nu doar ca am cateva lucruri mai intime acolo.

Ma urc sus ajung in camera ma asez comfortabil in patul ei care tr-e sa recunoac era mult mai mare decat al meu apuc o revista de pe birou si incep sa o rasfoiea  incercand sa nu ma gandesc la micul sertar.

Ahh... pe cine pula mea pacalesc sunt atat de curios oare ce dracu o ascunde acolo? Colectioneaza tampoane folosite din prin vecinii? Spun eu dand revista intr-o parte pentru a putea trage cu ochiul la sertare.

Dar in fine pun revista la loc,atunci Raluka bate in usa.
dau revista la oparte din fata pentru a putea avea contact vizual dar am avut o surpriza Raluka era in lenjerie in fata mea atunci am pus ce-a mai mare prostie.

Logan

Ce faci?

Raluka

Ce? Nu iti place? Credeam ca si tu vrei asta?

Logan

Cum sa nu-mi placa"era intr-un sutien negru ce i scotea decolteul in evidenta avea un cur si nisfe sani pe ia imi venea sa sar pe peste ea de urgenta.
Dar a sarit ea peste mine.
Am inceput sa ne sarutam senzual Ea sia dus mainile la spate si intr-o fractiu e de aecunda sutienul ei negru era pe jos,ma apuca din laterale si imi smulge tribcoul eu incep sa o sarut pe abdomen ajungand pe gat  dupa care  coborand pe piept incep sa ma joc cu sani ei ,ea ma zgarie pe spate in timp ce isi l
Apleaca capul intr-o parte  pe spate si incepe a geme,imi apuca capul de ceafa si ma impinge in pieptul ei delicat.
Dupa cateva minute de jocuri senzuale pe pieptul ei ea cedeaza ma ridica din pat si nu stiu cum dar in secunda urmatoare eram fara pantaloni ramanand amandoi doar in lenjerie ma rog aproaape.

Din doua miscari incep sa-i dau jos si chiloti atunci ma arunca din nou in pat imi smulge boxeri si se arunca peste mine.
Imi ia pula in mana si o introduce incet in vaginul ei smulgandumi si ea un gemet apoi ca intr-un dans salbatic si neimblanzit dar in acelasi timp extrem de senzual si elegand incepe sa sara in pula,o strang in brate si o sarut pe piept ea din nou ma zgarie dar de data aceasta isi nfige unghiile in spatele meu lasandumi urme de gheare ma zgariat asa de rau incat sangele incepuse sa-mi curga din zgarieturi, o arunc de pe mine si ma napustesc asupra ei ea isi incruciseaza picioarele pe mine iar eu cu o mana o ating delicat pe fund in timp ce i penetrez vaginul,gemetele ei de placere rasunau in toata casa.
Dupa 5 ore de SEX intens ma duc sa-mi fac un dus cand intru in camera vad ca sung singur  si deschid sertarele nimic neobisnuit caiete,creioane dar in ultimul sertar am gasit cateva lucruri faine anume jucari porno.
Dintr-o dada Raluka ma striga sa vin in bucatarie sa servim o ceasca de cafea.

-Ma-m uitat!spun eu cu zambetul pe buze

-Ohh... uhhh...nu sunt ale mele spunee ea schimbandusi culoarea la fata devenind rosie si plecandusi capul in jos

-Stiu ca nu e cel mai bun moment sa intreb dar mi-ai putea arata cum se foloseac

-........Va urma

Asa dragilor asta a fost capitolul 10 am intafziat o zi da cui dracu i pasa
Pana saptamana viitoare nu uitati sa sheruiti cartea si dat-io si la altii pentru a se distra si prietenii vostri  si  pana dada viitoare ADIO si Va saluta "prietenul" vostru Saky
O zi buna :) _!_  _|_ :)  3:) 

Pur și Simplu SEX +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum