Capitolul-7

5.7K 72 3
                                    

Astazi! Ba-ga-mias este ultima zi de vacanta voi fi din nou obligat de parinti sa merg la scoala  merg la scoala.
DUPA CEVA TIMP
A venit si ziua aceeasta! Hm,in fine vara nu poate dura la nesfarsit pana la urma nu?
Imi iau telefonu din pat,treg peste mine un tricou si jense mei preferati si sa nu uitam bascheti mei preferati acestia aveau o culoare neagra cu verde deschis se potriveau de minune cu jense mei negri si maieul alb.
Ma pun in fata oglinzi imi pun cercei mei preferati in urechi,ma frezez si "zbor pe usa".

                   LOGAN

-Nu pot sa cred!inxa o vacanta de vara irosita pe pizde,bautura si droguri"un colt al buzelor se ridica in semn ca rad de mine insumi.

Ajung la scoala!,Ca de obicei intarzi,nu imi place sa ajung la timp doar gandul ca o sa stau 7 ore la scoala imi da un fior ingrozitor pe coloana.

Dar de data aceeasta ceva este diferit,nu stiu ce dar stiu ca ceva era nou si nu vorbesc despre boboci de clasa a-IX-a,las sentimentul sa treaca peste mine nu era ceva asa de important in cat sa i acord suficienta atentie.
Si stiu ca multi dintre voi va ganditi "cum sa urasti sxoala adica sunt pizde peste tot"ei bine toate fetele stiu exact cine sunt dar asta nu le impiedica sa nu fie atrase de mine.
Cum intru in scoala deja sunt asaltat de jigodiile si curvele care ma saluta.
Dar in fine merg spre clasa mea...
Ma pun in banca...

LOGAN 

Sa fiu al naibi!
Ce plictisitor,urasc scoala.

Profu de nu stiu ce materie intra in clasa dar nu este singur in spatele sau este o fata foarte ciudata dar si atragatoare in acelasi timp ,"Proapatura imi spun"

Atunci vocea de gropar a profesorului se aude ori era prof ori dirigintele? Dar cine dracu sa stie?

Dirigintele/profesor/Jigodie

-Dragi elevi ea este  noua voastea colega,ea este Raluka

RALUCA

-Buna!.

Deodata din spatele clasei Darek striga Buna-i Ma-ta tu mi se pari sexy.

                     LOGAN
-Off! Doamne!! ce tampit/idiot nu pot sa cred ca a spus una ca asta spun eu in timp ce imi trec prin par o mana si cu cealalta incerc sa imi acopar gura,pentru ca radeam de el in hohote.

Darek este unu din acei fraieri plini de muschi si minte ioc,el este inalt destul de facut are un par scurt negru si ochi caprui dar pe bune cainele bunici ar agata mai multe tipe decat el.
Atunci Raluka i raspunde.

                       Raluka
-Tu sigur nu ai fost luat de la casa de copii?ca mie imi pari cam ca unu din aia facut din flori pe la cati barbati a trecut Ma-ta pentru a te produce si inca ceva pun pariu ca si-a tras-o doar cu betivii notorii ca nu imi explic cum de poti fi un idiot asa de mare.

                        DIRIGUL

-Ajunge!Nesimtiti incurabili,tu domnisoara aseazate in banca cu Logan si tot tu Logan i vei prezenta domnisoarei Raluka scoala"spune bosorogul in timp ce iese pe usa"

-Raluka deci nu?

-Da!Ce esti surd nu ai auzit?

-Hmm,esti ca-m tupeista de fel sau asa te-ai nascut" spun eu zambindui.
Ea rade semn  ca i s-a parut amuzant defapt sa fiu sincer decat a schitat un zambet.

-Dar tu?

-Eu?

-Da tu? De unde ai luat gluma asta din cosul de gunoi?

-Da!defapt am vazut cand ai aruncat-o si mam gandit sa o aduc inapoi la proprietar.

-Aaaaaaaa....hmm mai prins nu stiu cum sa o intorc pe asta,apropo Logan nu?

-Da esti cumva surda?

-Hahaha,bine jucat.

-Fac si eu ce pot,acum spunemi ce ai vrut sa-mi spui?

-Cine Dracu este idiotul ala?

-Ohh.Te referi la derec!nu-ti face griji asa a fost din tot deauna nu exista leac pentru prostia lui.
Atunci incepe sa zambeasca cu buzele acelea de o culoare roz precum petalele de cais in timpul primaveri,si acel miros defapt acel parfum cu miros de scortisoara si un strop de levantica era minunat.
Raluka avea un stli vestimernar uimitor puti emo si tupeista si acei ochii precum smaraldul mas fi putut holba in ei toata ziua.
Deodata se aude "POC POC POCCCC."
Era Raluka.

-Pamantul care Logan? "Spune ea in timp ce pocneste din degete.
Atunci ies din transa provocata de catre ochii sai verzi precum marea.

-Da!

-Esti in regula?

-Da! Adica dece nu as fi?

-Nu stiu ai ramas blocat pentru 1-2 ninute.

-A nu!ma gandeam doar.

-Te gandeai la ce?

-Pai la turul...."Am amutit atunci cand am observat ce sani mari si frumuseti avea.

-Logan? La ce tur?

-Pai am dost ales sat-i prezint scoala nu? La asta ma gandeam oare de unde sa incepem?

-Nu stiu.

LOGAN  
-DA EU STIU DE UNDE AS INCEPE CEVA CU TINE...

-Ce zici de biblioteca?

-Hmm,ok

Va salut cititori vreau sa va anunt ca,concursul meu este i
Valabil pana la sfarsitul veri
Castigatorul de astazi  a fost deniSANDU4.
PENTRU A VA INCRIE UITATIVA LA ULTIMUL ANUNT AVETI ACOLO TOATE IMFORMATIILE NECESARE PENTRU PARTICIPARE.
LA FIECARE CAPITOL VA EXISTA CATE UN CASTIGATOR CE VA AVEA SANSA SASI VADA PWRSONAJUL IN CARTE









Pur și Simplu SEX +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum