Какво каза пееди малко? Да не би Брадли да каза, че ме обича? Да бе. Шегува се. Нали?
-К-какво к-каза?-ти сериозно ли Ани? Заекваш сега?
-Че те обичам!-повтори.
-А това което чух. Да казваш на Мика, че я обичаш!
-А не. Не, че е лоша, но не. Не бих излизала с нея защото ря е с Конар.-засмя се.-А и не бих могъл да съм с момичето което харесвам!
Не можех да кажа нищо. Изглеждах странно. Просто мълчах и го гледам.
-Ам, Сия може ли да те попитам нещо?-попита той.
-Да.-измрънках.
-Ам, незнам от къде да започна...-почеса се нервно зад врата.-...от както беше в болницата разбрах, че изпитвам нещо освен "поредното момиче от шефа". Чуствах, че се влюбвах в теб. И когато те целунах не съжалих, защото точно това ми показа, че не мога да обичам някой друг като теб. И да знам звучи много лигаво и безмислено. Защото аз не съм по тези неща.-засмяхме се.-Затова ще карам направо. Сия би ли изкала да си моето момиче. Единствено и само мое?-попита, като ме погледна с мили очи. Нямах много време и отговорих.
-Да ще бъда само и единствено твоя. Но...-усмивката, която се появи изчезна и ме погледна тъжно.
-Но?-попита.
-Но искам и ти да си само и единствено мой.-усмихнах се.
-Аз винаги съм и ще съм само и единствено твой!-усмихна се и ме прегърна, като ме завъртя. Засмях се и след това той ме пусна.-Е ще се пребираме ли?
-Да.-кимнах и тръгнах ме към къщата.
Докато вървях ме към къщата Брадли ми каза, чевсички са тръгнали да ме търсят.
Когато стигнах ме един от "тъпаците" е решил да заключи и не можех ме да влезем. Тъпаци, какво да ви говоря. Седнах ме на стълбите на верандата, за да ги изчакаме. Гаджето ми, обичаам да го наричам така, меи хвана ръката и преплете пръстите ни, а аз се облегнах на рамото му. Беше толкова приятно. През цялото време си говорих ме и се смеех ме.
Вече се стъмни, а никой не идваше. Точно, когато с Брадли реших ме да ги потърсим те дойдоха.
-Къде бяхте толоова време?- попита Брадли.
Търсих ме я!-каза видимо ядосана Мика.
-Защо не ни каза, че си я намерил?-попита Джеймс.
-Щях ме да ви кажем, ако някой от вас не беше заключил вратата!-обадих се и аз.
ESTÁS LEYENDO
Той!?-2
RomanceАнастасия едно нормално 19 годишно момиче. За нея деня е най-обикновен досаден ден. Докато един стар "приятел" на родителите й не реши да им вземе най-ценното и точно нея...