S.COUPS POV
Dah setahun Jiseul bercerai dengan suami dia. Dia dah makin okey sekarang. Permohonan dia nak jadi cikgu taska pun dah diluluskan 2 bulan lepas. Entah kenapa aku rasa happy bila Jiseul dah bercerai dengan suami dia. Aku jahat ke sebab gembira diatas kesedihan orang lain?
Tapi, memang bagus pun dia bercerai dengan suami dia tu. Tak cukup Jiseul sorang, kahwin lagi satu. Bodoh. Isteri cantik macam tu pun nak kahwin lain.
"Jiseul... mungkin ni terlalu cepat tapi... sudi tak awak jadi isteri saya?" Aku genggam tangan dia.
Dia seakan-akan tidak percaya.
"S-seungcheol-ah... s-saya tak..." aku terus peluk dia.
"Saya sayangkan awak, Jiseul... jadi isteri saya ya?" Aku tenung anak mata dia.
"S-saya baru bercerai dengan suami saya setahun yang lepas. Takkanlah saya nak kahwin dengan awak? Nanti apa yang bekas mertua saya cakap..." dia menggelak dari bertentang mata dengan aku.
"Pedulikan apa yang mereka cakap... kita kahwin ya?" Aku pandang dia lagi.
Dia mengeluh. Akhirnya dia mengangguk.
"B-betul ke?" Kalini aku yang tidak percaya.
Dia angguk lagi sambil tersenyum kearah aku.
"Terima kasih, Jiseul..." aku peluk dia lagi.
"Janji dengan saya yang awak akan sayang saya sorang selamanya..." airmata dia bergenang. Aku mengangguk.