S.COUPS POV
"Woon-ah, yeobo! Appa dah balik," aku memeluk Woon yang berlari kearah aku. Kemudian aku kiss Jiseul yang tengah sambut kepulangan aku.
"Oppa, bersihkan diri dulu lepastu turun makan okey?" Jiseul cakap kat aku sambil buka tie aku. Aku tersenyum.
"Okey, yeobo..." aku cuit hidung dia.
"Ehem! Omma, appa... Seungkwan daddy cakap kalau omma dan appa bersweet-sweet, Woon kena tutup mata sebab Woon masih kecik. Lepastu, Hoshi daddy cakap kalau Woon tengok nanti Tuhan marah. Seokmin daddy cakap lagi, nanti mata Woon buta kalau Woon tengok jugak..." aku dan Jiseul tertawa melihat Woon yang bercakap sambil menutup matanya. Anak sapa yang cerdik sangat ni?
"Daddy-daddy Woon tipu Woon tu," aku dukung dia. Kemudian aku cium pipi dia.
"Mandi dengan appa nak?" Aku tanya dia. Dia menganggukkan kepalanya berkali-kali.
"Okey, jom!" Aku bawa dia naik ke tingkat atas. Jiseul pulak uruskan meja makan.
MINGYU POV
"Minhee! Kan omma dah cakap jangan kacau barang omma! Kenapa kacau jugak?! Kan dah pecah perfume omma tu! Omma beli mahal tahu!" Aku dengar Junhee marah-marah kat Minhee. Dia ni memang kan.
"Omma... m-maafkan Minhee... M-Minhee tak sengaja..." aku dengar tangisan Minhee semakin kuat.
Bila aku masuk bilik tidur kami, aku nampak Junhee nak pukul Minhee.
"KYAH! KO JUNHEE! KAU JANGAN NAK SAMPAI TANGAN KAT ANAK AKU! KAU SIAL!" aku tarik Junhee kemudian aku tampar dia. Dia ni lama dah tak makan penampar.
"M-maaf..." dia pegang pipi dia.
"Dah-dah... appa ada kat sini," aku pujuk Minhee yang tengah menangis.
"S-sini sayang... dengan omma," Junhee hulurkan tangan dia untuk dukung Minhee. Aku tepis tangan dia kasar.
"Kau tidur kat bilik Minhee malam ni. Jangan sesekali jejakkan kaki kau kat sini..." aku tolak dia keluar dari bilik. Lepastu, aku kunci pintu.
"Dah-dah... appa ada kat sini..." kalaulah aku lambat sikit tadi... mesti Minhee dah kena pukul dengan Junhee. Perempuan tu memang.
JUNHEE POV
Macam mana ni? Macam mana aku boleh nak pukul Minhee tadi? Sayang... maafkan omma. Aku rasa bersalah sangat.
Mesti Minhee takut dengan aku lepas ni.