Et år hadde gått, men Marcus Gunnarsen satt forsatt og gråt over Martine som han hadde mistet. Hans edelstein, den eneste personen som han faktisk brydde seg utrolig mye om. Den eneste personene han noen gang har elsket.
"Marcus, nå må du komme over Martine... Det har gått et år"
Martinus kom tuslende inn på rommet mitt, og satte seg ned i sengen sammen med meg.
"Savner ikke du Maya?"
Øynene hans ble brått blanke. Etter ulykken flyttet Maya og familien til gården til farmoren dems, til de følte seg bedre. Martinus hadde bare fått et brev av Maya der det sto at hun måtte koble seg ut fra resten av verden, men ville ta kontakt i nærmere fremtid.Det å komme seg ut fra rommet, og plassere seg ved middagsbordet var en like stor utfordring som det var for 1 år siden. Det enste som holder meg gående, er musikken og fansen min.
"Jeg tenkte at nå som vi er ferdige med VG-lista, så trenger dere en ferie..."
Jeg så opp på mamma, det brune håret hadde hun satt opp i en slakk hestehale. Jeg fikk øyenkontakt med Emma, og hun strålte som en sol. Ferie er favoritt ordet hennes tror jeg.
"Så vi drar til Gran Canaria i morgen, for en uke"
Jeg kunne kjenne smilet forme seg om leppene mine, før jeg satte i å danse seiersdansen min med Emma.
Pappa kom med en gryteform med lasagne, og vi begynte å spise."Det blir deilig med en uke fri, uten noen filming eller konserter"
Martinus slang seg i sengen min, mens jeg fant frem koffertene. Vi pakket ganske fort, mens vi snakket om VG-lista. Emma kom også opp til oss for ha catwalk for oss, med de nye kjolene sine.*** dagen etter
"Herregud, det blir så rart å dra på ferie uten noen som helst form for synging"
Mamma smilte til meg, og lo.
Kofferten min trillet bortover gulvet på flyplassen, mens vi gikk bortover til inngangen.
"Jeg kan synge for dere!"
En glad Emma kom løpende mot meg med sekken hennes på den ene skulderen.
"GIRLS GIRLS GIRLS DUDUDUDU"
Jeg smilte, og begynte å le når pappa hysjet på henne.
"Emma, du kan ikke skrike så høyt"
Alle begynte å le, mens vi gjorde alle de vanlige flyplasstingene.
Mens vi hadde satt oss med en kafé, svarte jeg fans på Snapchat. Men vi fortalte ikke at vi dro til Gran Canaria, for jeg og mamma lurte på om fansene fant det ut med å stalke oss. Jeg lo med tanken, og tok et bilde av Martinus drikke cola og la det ut på MyStory.WÆWÆWÆ
da har jeg startet igjen folkens!
nå som Martine er død, så må jo Marcus treffe ei ny jente?😏digger dere <33
5 votes for ny del !!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To spesielle gutter
Fiksi PenggemarTvillingene Martine&Maya møter idolene demmes, og fikk livet alle MMere har drømt om. ||Marcus&Martinus historie||