🍉Vi gikk inn i lobbyen, og jeg så ut av døren vi akkurat hadde kommet inn i. Der gikk Emma og de 2 tvillingguttene.
Og en av de, han med hestehalen...
er min første forelskelse.🍉Elina's pov:
"Vi skal spise med Emma og foreldrene hennes i kveld"
Mamma rakte meg en brus, som jeg skulle legge i kjøleskapet. Jeg tenkte på gutten med hestehalen. Som en ananas liksom.
"Jeg tror Emma har noen eldre brødre på din alder"
Pappa smilte, og jeg svarte at jeg hadde møtt dem. Lucy kom med et ooo.
"Jeg tror Lucy liker dem jeg"
Sa jeg med en latter på slutten, og da ble Lucy helt stiv i ansiktet.
"NEI DET GJØR JEG IKKE"
Vi lo begge to, før vi gikk inn på badet før å ordne oss."Elina, hva slags sminke bruker du?" Lucy er veldig sjalu på meg, siden tante driver er sminkefirma så jeg får sminke hele tiden.
"Hmm... En dagkrem, maskara, øyenbryn, highlighter og en matt leppestift..."
Lucy så rart på meg og sa:
"Du er jo så pen uten sminke"
Jeg begynte å le, og ga henne en klem.Jeg tredde på meg en svart, hullete shorts, en rosa topp og en blå hettegenser som jeg knøyt rundt hoftene. Håret hadde jeg flettet i to prinsessefletter, og tatt det korte håret foran og krøllet det. Jeg hjalp Lucy med å finne en kjole, en rosa en. Jeg krøllet også litt av håret hennes siden hun maste.
Jeg og Lucy gikk litt bak mamma og pappa, mens vi tullet på vei til restauranten. Vi stoppet utenfor en pizzarestaurant, og det første jeg fikk øye på var dukene. De var runde, og selvfølgelig pyntet som pizzaer i 3D. Vi ble stående litt før Emma, og en mann som tydeligvis må være faren, bort til oss. Emma og Lucy ga hverandre en klem, før vi gikk mot bordet. Jeg fikk øyekontakt moren, før jeg så bort til guttene. Blikket mitt vandret bort til han gutten med hestehalen. Han hadde ikke hestehale nå, men jeg skjønte at det var han. Han var liksom spesiell. Det brune håret hans, med forskjellige nyanser lå bakover, men uten hårgelé eller noe sånt. Det så jeg tydelig. Han så opp og vi fikk øyenkontakt. Tusenvis av sommerfugler fløy rundt i magen, helt til jeg satte meg ned. Heldigvis satt jeg ikke rett overfor han, eller broren.
"Elina kjære, kan vi bytte plass?"
Mamma så på meg, og før jeg rakk å svare hadde hun reist seg opp. Jeg nikket og byttet plass med mamma. Ved siden av meg satt Lucy og tegnet på papirduken sammen med Emma. Gjett hvem som satt rett ovenfor meg.
Gutten med hestehalen.
"Hei"
Sa guttene nesten i kor, før jeg satte med ordentlig ned. Jeg svarte et hei tilbake, og prøvde å unngå øyekontakt med guttene, spesielt han med hestehalen. Noe jeg mislykket i. Øyene hans var så dype, jeg kunne drømme meg inn i dem. Han smilte et skjevt smil, før han dyttet borti broren som allerede hadde tatt opp mobil.
"Jeg er Marcus, og dette er broren min Martinus"
Jeg smilte og svarte: "jeg heter Elina Marie, men bare kall meg Elina"Vi praten en stund før de spurte hvor i Norge jeg bodde.
"Jeg ble født i Oslo, men jeg og pappa flyttet til Frankrike når jeg var 3 år... Og nå skal jeg flytte tilbake til Norge, et sted som heter Trufurs... eller noe sånt"
Jeg lo, fordi jeg husket ikke hva det het. Marcus så rart på meg, før han spurte:
"Du mener vel Trofors?"
Jeg nikket, og så rart på dem. Martinus smilte og svarte:
"Så kult!! Vi bor også i Trofors!"
Jeg hevet øyenbrynene mine, før jeg smilte. En dame kom og tok bestillingen vår, før vi begynte å prate om hvordan det er i Trofors."Så var gjør dere på fritiden da?"
Endelig fikk jeg stilt et spørsmål, guttene var så opptatte med hvordan deg var å bo i Frankrike. Marcus smilte, så på Martinus, så på meg før han svarte:
"Hehe, vi er sangere, og vi spiller fotball"
Jeg åpnet øyene, sangere?
"Er dere liksom Norges største sangere eller? turneer rundt i Norge, Sverige, Danmark og sånt eller?"
Jeg lo, før jeg tok en slurk av brusen vår. De lo, før Martius sa:
"Det er kanskje litt vanskelig å tro, men ja faktisk... Vi var akkurat på VG- lista, kommet ut med 3 engelske sanger og jaa..."
Jeg satte brusen i vranghalsen før jeg hostet og så rart på dem før jeg utbrøt:
"ER DET DERE SOM ER MARCUS OG MARTINUS?? JEG TRODDE DET VAR MAGNUS OG MARTIN"
Alle begynte å le, men jeg så bare rart på dem.
"Herregud jeg elsker heartbeat"
Jeg smilte før jeg satte i gang med å spørre spørsmål og Marcus svarte.Damn... Han er kjekk..
Hellu 💚💚
Ble en lang del i dag, hehe"Hvordan hadde du reagert hvis du gikk på restaurant og traff gutta?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To spesielle gutter
FanfictionTvillingene Martine&Maya møter idolene demmes, og fikk livet alle MMere har drømt om. ||Marcus&Martinus historie||