🍉Herregud jeg elsker heartbeat"
Jeg smilte før jeg satte i gang med å spørre spørsmål og Marcus svarte.
Damn... Han er kjekk..🍉Etter middagen så gikk vi på stranden, for å se på alle bodene som åpnet på kvelden. Jeg gikk sammen med Marcus og Emma bort til en bod med digre hatter. Marcus ga meg en diger, svart den og jeg tok den på meg. Jeg snudde meg mot Marcus og sa med en fransk aktiv aksang: "hellu mitt navn er Madam Lovise og jeg spiser snegler fra hagen"
Både Marcus og Emma lo, og bak meg kom Martinus leende. Jeg litt selv, før jeg plasserte hatten det Marcus hadde tatt den fra. Vi gikk litt rundt før vi bestemte oss for å kjøpe is, meg, Marcus og Martinus. Vi tuslet bort til en kiosk og bestilte hver sin is, så satt vi oss på en benk mens vi ventet på at isen ble klar. Jeg fikk ofte øyekontakt med Marcus, mens jeg diskuterte med begge gutta om at fotball er kjedelig."Here you go"
En mann kom med de 3 isene våre, noe han hadde dekorert med blomster og dill&dall. Hehe, 1 ord; rosa.
Vi betalte og sa tusen takk. På vei bort til de andre smakte vi, og den var helt sykt god! Vi satte oss ned på en benk, og Maftinus gikk med Emma på do."Hva bestilte du?"
Spurte Marcus mens han tok en bit til av isen. Jeg pekte og forklarte. Marcus fikk store øyne, og sa med en latter;
"Vi bestilte helt likt"
Vi lo, før vi begge skvatt da Martinus kom. Vi spiste opp isene før vi måtte gå tilbake til hotellet. På vegen fortalte vi vitser, og lo helt utrolig mye.
"Hva er gult og snurret rundt og rundt?"
Guttene tenkte seg om, før de svarte pass. Jeg lo, før jeg svarte;
"En banan i en vaskemaskin"
Alle 3 lo sånn at jeg kjente isen komme opp, nesten i hvertfall.
"Alle kaller meg for banan, og Marcus ananas"
Sa Martinus, mens han viste bildet av noen kommentarer som han hadde screenshottet. Jeg lo mer, før jeg svarte:
"HAHAHAH sorry, men jeg liker ikke banan eller ananas"
De stirret rart på meg før de latet som om de var sterkt fornærmet. Vi lo enda mer, før vi kom frem til hotellet. Jeg og gutta gikk til bassenget fordi det var sykt fint der når det var mørkt, og bassenget lyste. Vi satte oss ned på en solseng, jeg og Marcus på en, og Martinus på en ovenfor oss."Så var gjør du på fritiden?"
Marcus så spørrende på meg, fordi han var overtaket over at han ikke viste det enda. Jeg smilte litt uskyldig, før jeg svarte:
"Jeg er ikke like flink som dere, men jeg synger litt, driver med YouTube, også turning"
Når jeg nevnte ordet turning, så jeg at Marcus fikk en rykning. Han fikk tårer i øyene, og sa: "jeg må på do". Han gikk og jeg satt der med åpen munn.
"Sa jeg noe galt?"
Sa jeg trist og så spørrende på Martinus.
"Nei! Men ex-kjæresten hans drev med turning, og ja... hun havnet i en bilulykke i fjor"
Han fikk også tårer i øyene, før jeg begynte å riste på hodet.
"Neineineineineinei"
Jeg tok hodet i i hendene.Martinus satte seg ved siden av meg, og strøk meg på ryggen.
"Det er ikke din feil"
Jeg kom med en arghlyd, før jeg så på han med tårefylte øyene, og svarte:
"Bestevenninna ble også drept av en bilulykke, for 13 dager siden... Og den som kjørte på henne var faren hennes"HEI FOLKENS !!❤️
Nå er det lenge siden en del er det vel? hehehe jeg beklager veldig !uansett, det kommer et viktig innlegg etterpå om YouTube, så vær så snill og skjekk det etterpå❤️
"Liker du ananas eller banan?"
Vote og kommenter for mer ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To spesielle gutter
FanficTvillingene Martine&Maya møter idolene demmes, og fikk livet alle MMere har drømt om. ||Marcus&Martinus historie||