Del 4~ peppes pizza og kino

280 18 11
                                    

Forsatt Martine's pov:

Vi satte oss i bilen til mamma, den neonrosa bilen Lucas vant i fjor sommer. Den rosa bilen med glitrende bilhjul og små hjerter nederst av vinduene.  Den bilen.
"Jeg har sakt det før, og jeg sier det igjen, bilen deres er sykt kul"
Julia har sittet i denne bilen en million ganger før, og er alltid like gira. Og mamma svarer alltid tilbake:
"Du kan godt be faren din om å kjøpe den!"
Faren hennes jobbet med monstertrøcker, så han er ikke like gira som datteren på den neonrosa bilen.
"der er peppez pizza"
Kathleen pekte på ruta.
Mamma parkerte bilen, og alle hoppet ut av den bilen. Noen ungdom gutter sto like ved, og røyket. De går i 10.klasse. Jeg lo av dem og åpnet døra.
"Så deilig det lukter!"
Alle nikket seg ening til Annas kommentar. Det lukter himmelsk. Men pizza er himmelsk. Punktum.
"Dere kan sette oss ved vinduet der"
Mamma pekte på et koselig bord litt for deg selv. Det var en sofa og 2 stoler.
"Her er det penger til pizza, drikke, kinobilletter og godteri til kinoen"
Mamma rakte meg pengene.
"tusen takk mamma, du er best"
Sa jeg til hun, Maya nikket seg ening.
"Hade da jenter! Pass godt på pengene Martine!"
Mamma vinket til oss og de andre vinket til henne. Hvis du lurer, så er vi en gjeng. Så mamma har på en måte 7 barn, haha.
"Skal vi bestille to pizzaer eller?"
Kathleen bladde oppslukt i menyen som lå på bordet.
"Kan vi godt!"
Maya satte seg ned på stolen og fant frem en meny. Etter noen minutter, kremtet jeg og sa:
"Vi kan bare bestille en pepironi og en med skinke!"
De andre nikket seg ening. En ung dame kom bort til bordet vårt.
"Har dere bestemt dere enda?"
Hun tygget tyggis og så ut som en hore.
"Ja, en stor med pepironi og stor med skinke, og til drikke skal vi ha en..."
Jeg så på de andre. Anna svarte først:
"En cola... En Pepsi Max... En fanta....og resten skal ha sprite!"
Maya ga fra seg menyen, som de andre gjorde lik etter. Hun nikket uinteressert og vimset av gårde.
"bye bye bitch..."
Jeg lo av kommentaren til Maya.
Den unge damen snudde seg, sendte et bitchblikk og vimset av gårde til disken.

|| 40 minutter etter ||

Endelig kom pizzaen. Den unge damen var byttet med en gammel mann. Han hadde flosshatt og solbriller.
Og grønt hår. Flott kombinasjon.

||20 minutter etter||

"Hva er rundt og går og går og aldri kommer til døra?"
Spurte jeg leende. Hvem vet ikke dette?
"Feite kåre ofc!"
Maya lo av kommentaren sin. Vi andre også. Haha. Tørre vitser er kult.
"Ok, min tur... Hva sa den ene tomaten til den andre når begge kom over veien?"
Kathleen virket spent. Denne vet jeg.
"Du ødela vitsen!"
Svarte jeg.
"HAHAHAHAHAHA"
Julia fikk latterkrampe. Som vanlig.
"Skal vi gå til kinoen?"
Spurte jeg de andre, de nikket. Jeg betalte og vi satte kursen bort til kinoen. Som bare var 100 meter unda.
"Skal dere på den konkurransen i Danmark?"
Anna så spørrende på oss. Alle nikket.
"Det blir sjukt gøy! Jeg og Maya skal konkurrere i gymhjul OG tumbling"
Jeg var skikkelig gira. Jeg gleder meg som et barn, nei vent. Jeg er et barn.
"Der kommer jo Millie og Sandra!"
Anna pekte. Bortenfor et hjørne kommer de gående. Mot oss.
"Hvem er de?"
Kathleen virket overrasket. Det er jo bare 3 måneder siden hun flyttet hit, så det er jo ikke rart.
"Skolen mobbere. De største bitchete jente  på skolen. 10.klasse"
Julia hadde blitt mobbet av de mye fjor. Som alle de andre.
"Sandra ble gravid i 8. Klasse og Millie i 9. Klasse. Og faren til barna er samme person HAHAHA"
Anna fikk latterkrampe. Hun synes sånt er morsomt. Haha.
"Kom, vi gå til siden sånn at se ikke kommer til oss, føler ikke akkurat for å snakke med de to akkurat nå!"
Julia virket stresset. Stakkars.
Vi gikk litt unda, og rundet av det hjørne de hadde kommet fra. Vi gikk inn i kinobygningen.
"Første man opp!"
Vi spurtet opp, gjett hvem som kom først. #selvdiggerpåhøytnivå
Vi kjøpte billetter, brus og popcorn.

||etter kinoen hjemme hos Martine og Maya||

"Skal vi leke nødt eller sannhet?"
Anna så spørrende på oss. Jeg nikket.
Vi satte oss i en sirkel på gulvet.
"Jeg starter!"
Kathleen virket ivrig. Hun forsattet:
"NSP... MAYA!"
Maya tenkte seg litt om.
"Prosent"
Kathleen tenkte seg litt mer om;
"Hvor mange prosent liker du M&M?"
Hun svarte fort:
"110! Okey.... Martine! NSP?"
Jeg svarte:
"Nødt!"
Hun ga meg et Dirtyblikk eller noe sånt. Dette kommer ikke til å gå bra
"Du er nødt til å ringe KK og si du liker pølse!"
Jeg lo en falsk latter. Æsj, pervoe Maya. Hun er en bæsjunge.
Jeg fant frem mobilen min, ringte KK og satte på høytaller.
"Hvem er KK?"
Anna så spørrende ut. Maya svarte:
"han som gjorde Sandra og Millie gravide!"
Hun braste ut i latter. Ikke svar... Ikke svar... IKKE SVAR!
"Hello?"

Kanskje litt rart, men dette er det mest dirtyeste jeg noen gang har skrevet. Føler meg uvel. Så ikke forvent Dirty.
Det skulle egentlig komme en del når jeg hadde fått så så mange voter og kommentarer, men dere liker ikke historien tydeligvis, så der kan jeg ikke noen forventninger😓
Vote & kommenter for mer💘

To spesielle gutterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin