2. rész

1K 34 1
                                    

Augusztus 31.

Ma megyünk gólya táborba. De még előtte megnézem az e-mail-jaim.
"FONTOS! A lányok rakjanak be szép ruhákat amibe szívesen versenyeznének! És ti fiúk is de nektek nem muszály. Jajj és a 11.-es évfolyambol lesz két gyerek akik az osztály segítő lesznek"
Jajj de jó. Akkor gyorsan megkeresem a kedvenc ruhámat. Gyorsan meg is találtam azt is beraktam a böröndbe és indulhatunk. Mivel tegnap jöttünk Magyarországra így nem ismerem az útakat se. Ezért anya elvitt a Déli-Pályaudvarra.

~pályaudvaron~

-Na sziasztok! Én vagyok az osztályfőnökötök, Huller Péter. De nektek csak Pettya Bá. Ők az osztály segítők: Manó és Ricsi. Ő itt a feleségem, Huller Annamária de csak Annának hívjátok.

-Sziasztok. Anna vagyok ahogy ezt az előbb halhatátok. Na szóval nem én vagyok az osztályfőnökötök de szeretném ha másod anyátokkénk szeretnétek. És nekem ti vagyotok a kisunokáim akiket imádok.-mondta mosolyogva Anna néni.

-Na akkor itt is a vonatunk. Az ülésrend így szól:
1.vagon Ádám, Isabella, Tomi, Máté
2.vagon Reni, Blanka, Zsófia, Ricsi
3.vagon Laci, Bálint, Olivér, Kristóf
És mi meg Annával külön leszünk. Ha valaki nem tudná a Velencei-tóhoz megyünk szóval majd szólok időbe hogy mikor kell kiszállni.-igazított el ofő.

~vagonon~

-Sziasztok! Máté vagyok,de a Manót szeretem. Kis koromba a szüleim mindig így hívtak ezért ezt szeretem.-konferálta be magát Manó
-Jo akkor én Tom vagyok. És ennyit tudok magamról.-majd ezen a kijelentésnél mindenki szakadt-Na de azért ezt a gyönyörű lányt meg szeretném hallgatni. Mesélj magadról!-mivel csak én vagyok itt lány elkezdek magamról beszélni.
-Ádám vagyok,15 éves. Imádok deszkázni.-utánozza (ezek szerint Ádám) egy cica baba hangját. Itt megint mindenki elkezdett sírni a nevetéstől-Na akkor komolyra fordítva a szót hogy hívnak?
-Isabella,de a Bellát szeretem.

Nagyon jól meg ismerkedtünk. Az elmúlt fél órában. A fiúk iránt nagyon nagy lett a bizalmam is így elmondom nekik a titkom.
-Jujj fiúk ha már a titkoknál tartunk én is el szeretném mondani az egyiket.
-???-látom rajtuk a félelmet.
-Modell vagyok, és nagyon sok szépség versenyre járok még most is.
-Tudtam én hogy ki használod a szépségedet.-vigyorog Ádám- Jajj de nehogy félre értsd mert tényleg szép vagy és a helyedben én is ki használnám.
-9/B kiszállás!-utasít Pettya bá.-Gyorsan mert itt maradunk.Innen még kb 10-15 perc séta és ott is vagyunk.

~szálláson~

- Na szóval úgy szeretném a szoba beosztást mint ahogy a vagonokba.-közölte a Pettya bá
-Jajj az szupcsi lesz! Igaz Ricsi?-nyávogták egyszerre a lányok.-Hmm Ricsi?!-De Ricsi a tanárral beszélt nagyba.

Hmm tipikus pláza cicák. Nem szeretm őket.

-Jo akkor Richárd átkölözik Isabella-ékhoz!Így mindenkinek jobb lesz szerintem.

1.szoba: Tanárok
2.szoba: Manó Ádi Bella Tom Rics
3.szoba: Reni Blanka Zsófia
4.szoba: Laci Bálint Olivér Kristóf

Mivel mi voltunk a legtöbben így nekünk adták a V.I.P. lakosztályt.
Hát egy kisebb V.I.P. lakosztályra hasonlít.

 lakosztályra hasonlít

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Így néz ki. Nagyon szép. Mindenkinek tetszik. Mikor megérkeztünk ki pakoltunk és elmentünk enni.Az ebéd isteni volt,mindenki repetázott.
Kaja után feljött hozzánk az összes fiú és felelsz vagy mersz-eztünk.
-Bella felelsz vagy mersz?-kérdezte Rics
-Merek-hmm ha bele gondolok lehet rosz ötlet volt
-Csókold meg az általad választott fiút! De ha te nem választasz akkor majd én.
-Jó akkor Manó szájába mássz.
-Jó oki.-pirultam el
-De szenvedélyesen-kiabálja az egész "banda"
Szép lassan oda ültem mellé. De meg paskolta a combját és ez azt jelentette hogy oda üljek. Engedelmeskedtem neki, oda ültem. Mivel 43 kg vagyok így rá mertem nehezedni. Rá néztem kicsit félénken de ő egy nyugtató mosolyt villantot. Megcsókoltam és hát mit ne mondjak kurva jól csókol. Levegő hiányában szétváltunk.
Rám kacsint, nem értem miért de elnevettem magam.
-Viiii éljen az ifjú pár.-de nem tudta tovább mondani a köszöntöjét mivel meg dobtam a párnámmal-Aauuu ezt miért...-majd repült még egy párna Manó álltal-Na bazd meg! Eskü jó házaspár lennétek. De ez jo. Mivel nem ismertük máig egymást!
-Na de azért házasságról ne beszéljük mivel 14-15 évesek vagyunk így még rá ér.

-Gyerekek az esti program a bátorság próba és ha szeretnétek akkor még ma vagy holnap szépségverseny. Persze ha akarjátok.
-Hát persze hogy-kiabálta egyszerre mindenki

~bátorság próba~

-Csak párokba lehet menni.
-Bells leszünk együtt?-kérdezte félve Manó
-Hát persze! -ugtottam nyakába

-Manó nagyon félek.- le nézett rám majd megfogta a kezem és át karolta a derekamat
-Nyugi itt vagyok. Ne félj. Nem lesz semmi baj.-nyugtat Manó miközbe bele puszil a hajamba.
-Ááááááá... meg fogunk halni!!-kiabáltam mivel egy maszkos ember kiugrott a fa mögül a sövény nyirókájával

-Manó nem bírom ezt tovább vigyél ki innen... kérlek szépen!-mire kinyögtem a mondandóm már rég Manó karjaiba voltam

-Baszki anotexiás vagy Bells? Nagyon vékony vagy!- oktatott ki- Ez így nem jo.

~Este~

Sikeresen vissza értünk és mivel 5-en voltunk egy 4 fős szobába így valakinek össze kell bújnuk.
-Manó Bells-szel alszol egy ágyba ha nem baj.- hallotam a hangokat a fürdőszobából
Kilépek, azt tetettem mintha nem hallotam volna semmit.
-Ki hol alszik? Ha kell alszok a földön!-ajánlottam fel.
-Jajj nem dehogy majd el alszol Manóval!-vigyorgott Ádám- csak semmi szex. Azt majd nélkülünk.
-De kurva vicces vagy Ádikám-közöltem vele-Na mindegy jó éjt.-adtam puszit Manónak.
-Nem baj?-karolta át a derekam. Mire én csak bólintottam eggyet.
Az már mindegy hogy a kérdést se hallotam. Na mindegy inkább elaludtam.


Sziasztok! Remélem tetszett az a rész. Kicsit gyenge lett de remélem azért elnézítek.

Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》Where stories live. Discover now