27.rész

297 19 7
                                    

2018.08.19.

Ma lesz vége a turnénak. Perceken belül indulünk a buszhoz. A pocakom már egész nagy.

-Szivem gyere indulunk.-ölelt meg Blake

-Jó máris csak olyan nagy a hasam hogy nem tudok már felállni. Csak segíts húz fel.-kérleltem

-Na jó. De csak neked csak most.-lehelt csókokat a számra.

Gyorsan leadtuk a kulcsokat és már mentünk is. Lisa mellé ültem. Mögöttem Jacob és Johnny. Elöttem meg Blake és Hunter. Lisa mellet Cameron foglalt helyet.

(Igen ezek nagyon fontos dolgok😂xd)

A repülő út is átlagos volt. Becsekkoltunk. Vártunk a gépre. Ott aludtunk. Majd leszálltunk. És kezdödik az 5 órás buszozás még.

Már az autópályán voltunk. Egyszer csak egy nagy fék nyikorgást hallottam. Nekünk volt elsőbségünk. De neki teherautója.

-Lisa!-védte meg Cameron

A buszunak neki ment. Méghozzá az oldalamnak.

Majd szép lassan elhomályosodott minden.

~~Cameron szemszög~~

A fiúkkal beszélgettünk amikor egy nagy dudaszót hallotunk. Rögtön Lisát vettem körbe testemmel. A teherautó egyenesen Bella testének ütközött.

Hozzánk is elért a a teherautó. A soförünk egyből hivta mentőket és a tűzoltokat.

Nekem nem lett akkora bajom talán pár csontom tört csak el. Ez Bella képest sokkal jobb. Lisa nagyon meg volt ijedve. Remegett. Félt. Nem csodálom hisz a nővéréről van szó.

A mentők meg érkeztek. Bellát egyből elvitték. Minket szép lassan, komotosan el vittek a kórházba. Blake fal fehér volt.

~~Blake szemszöge~~

Nem hiszem el. Bellának súlyos sebesülései vannak. A mentősök azt mondták hogy talán a babát megtudják menteni de Bellát nem. Sokk alatt vagyok. Most akartam megkérni Bella kezét.

Miért pont ő?

Miért nem én?

Szememből folynak a könnycseppek. Probáltam egy ideig erős maradni de nem ment.

~~10 perc múlva~~

Már a kórházba vagyunk. Éppen kislányomat probálják megmenteni. Egy ápoló nő jött ki a műtőből.

-Sajnálom de a lányt nem tudtuk megmenteni. Részvétem. De a kisbabát sikerült. Mi legyen a neve?-sírdogál ő is

-Isabella.

Nem hiszem el. Meghalt.

~~Lisa szemszöge~~

Mindenki sír. A fiúk azt mondják hogy Bella angyalka lett. Nagyon szomorú vagyok. Oda rohantam Cameron Apához és csak sírtam.

-Bejja?-kérdezetem

-Kicsim Bella anygalka lett. Nagyon sajnálom.-sírt Cameron

~~Blake szemszög~~

Annyira fiatal volt még. Nem hiszem el. Előtte volt még az élet.

-Jöjjön nézze meg a kislányt-probált mosolyogni a nővérke

-Megyek-léptem be az szobába

Egy gyönyörű kislányt adtak a kezembe. Olyan kis törékeny. Tiszta anyukája. A szeme a haja. Mindene.

Olyan kicsi még. Életem végéig vigyázok rá. Kicsit körbe néztem. Még ott volt Bella. De már le volt takarva. KisBellát oda adtam az ápolonak.

Bella elé térdeltem és a kis dobozt kivettem a zsebemből.

-Szerelmem, tudom hogy már késő. De szeretném hogy legyél a feleségem.-tettem fel a nagy kérdést. Majd egy nagy villámlást láttam.

Olyan mintha egy jel lenne. Az "Igen" szó. Sírva felhúztam ujjára a gyűrűt. A szerelmünk jelképet...

Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon