Epilogus

270 14 3
                                    

~~6 évvel később~~

Ma lett Bella 6 éves. Olyan szép kislány.
Tiszta anyukája.
-Bella gyere ajándékosztás.-kiáltottam oda neki
-Jövök már is. Anya ma haza jönn?-nézett rám avval a csintalan mosolyával.
-Kicsim, sajnos Anya nem jönn haza. Anya amikor születtél angyalka lett.-húztam magamhoz-Sajnálom.

Erős akartam maradni. De nem sikerült. Eszembe jutott minden emlék amikor még velem volt. Könnyek áztatták az arcomat.

Magamhoz öleltem és közbe feleségemre gondoltam.

-Na ajándék bontás?-terelmet a témat

-Vii igen-mosolygott

Tölem egy hercegnős trambulint kapott. Nagyon tetszett neki. Camerontól egy kiscicát. Az tetszett neki a legjobban. Örülök hogy boldog. Sajnos az anyukája nélkül...

Tellnek az évek. Bellának már ovis szerelme van. Bár hozzá kell tennem elégge helyes a kisfiúi.

2030.12.18.

Lisának ma van a szallagavatója. Olyan gyorsan felnőtt. Csak tegnap született.

-Isabella Gray.-mondta az igazgatója

Mindenki nagy sikongatástokba kezd.

-Igen ez az én lányom!-kiabálom túl az embereket

Nagyon büszke vagyok rá.

-Taylor Smith.-mondta a következő ember nevét a diri

Igen ő a vejem. A lányom ovis korában ismerte meg. Ő volt az első szerelme. És remélem az utolsó is.

Oda rohantak egymás mellé és heves csókcsatába kezdtek. Nem szólom le őket hiszen mi is ugyan ezt csináltuk a feleségemmel. A gimibe ők voltak az álom pár.

Gyorsan lement a keringő meg a többi.Most mennek Belláék az After Partyra. Remélem nem fog hülyeséget csinálni.

~~telefonba~~

-Jézus apa nem hiszed el mi történt!-sikitozott Bella

-Úristen mi?-kérdeztem rémülve

-Taylor....-kezdett bele

-Megcsalt? Elhagyott? Kiheréljem?-aggodalmaskodtam

-Nem dehogy is.-nevetett-Megkérte a kezem.

-És mit mondtál rá?

-Hát persze hogy igent.

Kicsit korainak tartom de így lesz ez jó. Meg nem muszály azonnal megtartani az esküvöt.

-Apa itt vagy?-kérdi addogva lányom

-Jah persze csak elgondolkoztam

-Na jó figyelj leraklak mert még tart a buli. Szia szeretlek.

-Szia én is. Vigyázz magadra.

Nagyon kedvelem ezt a Taylor fiút. Hasonlít a Taylor Caniffra nem csak név miatt hanem belső tulajdonságaik is hasonlóak.

~~pár év múlva~~

Épp Bellát várom hogy kijöjjön az öltözöből.  Ma van a nagy nap. 

És 5 perc után végre kijött. Olyan gyönyörű. Egy kicsit meghatódtam.

Az oltárhoz kisértem. Az egész Magcon csapat is itt volt. Nélkülök biztos hagyományos szertartás lett volna.

-Isabella Gray szeretnéd hites férjedül Taylor Smith-et?

-Igen!-mosolygott

-Taylor Smith szeretnéd?-kezdett bele a pap

-Igen csak hagyjuk ezt a hülyeséget.-mosolygott

-Csókoljátok meg egymást. Innentől férj és feleség vagytok.

         The End


Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》Where stories live. Discover now