Cameron le hívott mindenkit a nappaliba. Valamit be akart jelenteni.
-Holnap megyünk egy turnéra Londonba.-mosolygott Cam-Bells te is jössz. Viszont Blake be kell jelentened hogy csajod van.
-Ő az életem nem a csajom-vigyorgott Blake.
Ezen a mondaton akaratlanul is kuncognom kellet. Gyorsan fel rohantam a szobámba ahol össze készítettem a ruhákat. Mivel már este volt így gyorsan csináltam holnap reggelre kaját magunknak.
Még gyorsan hajat mostam és egy kicsit relaxáltam a kádba. Nagyon jól esett ahogy át melegedek. Teljesen ki voltam már merülve.
Fáradtan dőltem be a pihe-puha meleg ágyikomba. Egyből elnyomott az álom.
2019.01.10
Hangos beszédekre és sikongató lányokra kelltem fel. Hogy hol? Azt nem tudom mivel tuti nem az ágyamba vagyok. Menyasszonyi pózba fogtak. Ha jól "szagoltam" ki akkor Blake fogott.
-Szia Blake tudunk pár képet csinálni?-nyávogták a lányok-Te vagy a férjem. Imádlak.
-Hát nekem mindnegy. Csak a kezembe van a barátnőm.-morogta az utolsó mondatot az orra alatt.
-Jajj rakd le a földre. Úgy is oda való.-nyávogta a csitrike
-Srácok szerintem mehetünk tovább.-ment meg mindenkit Jacob-Úgy is mindjárt be kéne csekkolni.
Még egy öt percet sétálhattunk amikor egy kedves de szigorú néni elkezdett arról beszélni hogy nem látja a fejem szóval fel kell kelteni. Egyből kinyitottam a szemem. Kuncogtam egyett mire Blake lerakott a földre.
-Izabella Thomas melyikötök?-kérdezte
-Én lennék az. Rajtam kívűl nincs itt több lány.-mosolyogtam rá
-Uhum... mehet tovább.
Át léptem azon a csipogos valami. Hát nem be csipogtam?! Nagyon király... Az összes kigyúrt pasas rám szállt. Elkezdtek tapizni. Már Blake is át ért. Aki hátul volt elért a seggemhez ahova bele markolt. Blake nem nézte jó szemmel. Láttuk rajta hogy kezdett be feszülni.
Oda mentem hozzá és megcsókoltam. Meg próbáltam mindent bele adni. És sikerült mivel a tapizos pasik elmentek. Blake csak rám vilantott egy 100 Wattos mosolyt és kézen fogva mentünk tovább.Mint kiderült Magyarországra megyünk. Mivel ismertem az útat így tudtam hogy hol fogunk lakni.
-Na fiúk én itt laktam eddig. A volt pasim is itt lakik a húgommal. Nagyon nagy baj lenne ha elhoznám?-kérdeztem félve
-Jujj igen. Már úgy is szerettünk volna egy kicsi Bellát.-visongat(??) Cam
-Úristen köszönöm.
Már Manóék háza előtt vagyunk. Nagyon rég voltam itt. Becsengetek. Egy ismerős alak nyit ajtót.
-Bella hisz te élsz?
JE LEEST
Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》
FanfictieSziasztok! Isabella Thomas vagyok, 14 éves. Eddig Ameriában laktam a szüleimmel és a kismajmommal. (aki a tesóm)Meg van egy bátyám de ő már Budapesten tanul. Meg sajnos a kutyám akit egy menhelyen kell hagynunk mivel a repülőre nem vihetünk fel kisá...