-Bella hisz te élsz?-kérdezte megszeppenve Ricsi
-Apuci gyere már-szól ki a konyhából egy ismerős kislány hang
-Mi van? Te komolyan becserkészted a hugomat?-kiabáltam-Pedofil vagy komolyan.
Berontottama házba.
Ott volt Manó is. Gúnyosan rá mosolyogtam majd mentem megkeresni Lisát. Mivel a konyhából hallotam a hangokat ezért oda mentem.-Bella. Úgy hiányoztál.-ölelt meg Lisa-De hát nem úgy volt hogy te már angyal vagy?
-Nem szívem. Ezek a fiúk neked végig hazudtak. Én élek.-mosolygok rá-Szeretnél velünk lakni?
-Uhh igen-ugrik a nyakamba.-De miért ki lakik még veled?
-Nagyon sok kedves fiú. És az egyik az én szerelmem.-puszilom meg Lisat
Gyorsan össze szedtük a ruháit meg pár játékot.
-Manó Ricsi nagyot csalódtam bennetek!-üvöltöttem rájuk-Komolyan az angyalok közé? Lisát elvittem. Csá.
-Mi Bella nem viheted el.-kiabál Ricsi
-Tényleg? Na és miért?-emeltem fel jobban a hangom.
Ajtó nyitodást hallok. Cameron jött be mellete Blake. Mellém jöttek.
-Szerelmem ki viszem a cuccokat.-közelebb hajolt a fülemhez majd bele suttogta-Ha kell valami sikits.
-Okés.-csókoltam meg-Köszi. Szeretlek
-Na várj.-kiabált Manó-Most te tényleg megcsalsz.
Nem hiszem el hogy még neki áll feljebb.
-Figyelj ide.-jönn mellém Blake Cameron társasábába-Te azt mondtad hogy nem ismered Bellát amikor kómába volt. Letagadtad. Most már nem a tiéd. Dolgozd fel.
Blake felém jött felkapott majd ki vitt házból. Elöttünk Cameronék Lisaval.
-Lisa szeretném bemutatni neked Cameront, Mattet, Jack J-t,Jack G-t,Taylort,Jacobot,Johnnyt,Huntert, Brandont,Nasht, Hayest, Shawnt és a szerelmemet Blaket.-mutatom végig a fiúkat
-Uhh Bella és majd lesz babátok?-kérdezte a kis aranyos
-Hát figyelj Blake már tud babát varázsolni de én még nem szóval még nem lesz-mondtam komolyan
(Úgy értem hogy Bella még kiskorú)Hallotam ahogy a fiúk kuncogtak elől. Egyre hangosabban nevetnek.
-Varázsolni?-törli a könnyeit le Blake
-Igen mert te már felnőtt vagy én meg nem.-öltöttem ki a nyelvem,de Blake ráharapott-Auccs. Bolond ez fájt.
-Hihihi. Blake vicces-kacagott Lisa
-Na tényleg. Gyere csak ide!-húzta előre Blake
Ahol csak tudta ott csikizte. A nagy nevetések közepette megérkeztünk a szállodába ahol pár napig lakni fogunk.
-Na figyeljetek mi alszunk hárman akkor.-közöltem velük-Persze ha nektek is jó.
-Ahh hát persze-mondták kórusba.
Nagyon elfáradtunk aznap. Így egyből az ágyba bújtunk. Lisának még meséltem egy hercegnős mesét. Az első mondatnál már el is aludt.
-Hallod tényleg ennyire rossz volt a mese?-kérdeztem Blaketől
-Hát kicsit.
Kaptam egy gyors csókot és már aludtunk is.
2019.01.11
Reggel arra keltem fel hogy Lisa sír. Azonnal fel kelltem rá. De mire ki keltem az ágyból már Blake ott volt Lisa mellet és az ölébe vette.
-Gyere Lis le megyünk sétálni. Láttam tegnap egy nagyon jó játszóteret.-nyugtatta Blake-Hadjuk Bellát aludni
-Nem kell már fent vagyok. Lisa gyorsan fogat mosunk és át öltözünk.-vettem ki Blake kezéből Lisat-Addig Blake is felöltözik
10 perc múlva már készen lent voltunk a játszon és hintáztunk.
-Gyere Lisa megyünk enni utána megnézzük a fiúkat ahogy bohóckodnak.-mosolyogtam rá
-Vii! És majd mi is bohócosodunk?-kérdezte nevetve
-Hát ha a fiúk menegere megengedi akkor igen.
Gyorsan vissza mentünk a hotelba ahol a fiúk aggódalmas fejükkel találtuk magunkat szembe.
-Mégis hol voltattok?-kérdezte normális hangon Nash
-Játszótéren-mosolygott a szerelmem
-Na jó.-morgott Taylor-Inkább menjünk enni
Szedtem Lisának kisvirsliket meg pár felvágottat. Nagyon éhes lehetett mivel még kért és abból meg alig hagyott valamit.
Felvettük Blake-el a közös pulcsinkat.
Majd elindultunk a koncert helyszínére. Mire oda értünk már a menegerünk is ott volt.-Na fiúk lányok. Ki ez a kislány?-kérdezte ijedve Rob (a meneger)
-Ohh a húgom Lisa. Én pedig Bella vagyok.-mutatkozok be
-Jajj a híres Blake szerelme.-mosolygott
-Igen,igen-visuonoztam mosolyát
-Jo akkor úgy lesz hogy a szokásos sorrendbeli bemenetel. Kicsit bolondoztok. Majd elhalkul minden. Blake felhívja a két lányt majd elmondja hogy Bella a barátnője es Lisa Bella nővére. Majd Cameron is elmondja hogy a majdnem lánya a két csajszi.-hadarta el Rob egy szuszra-Értve?
-Igen -bolintottunk
YOU ARE READING
Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》
FanfictionSziasztok! Isabella Thomas vagyok, 14 éves. Eddig Ameriában laktam a szüleimmel és a kismajmommal. (aki a tesóm)Meg van egy bátyám de ő már Budapesten tanul. Meg sajnos a kutyám akit egy menhelyen kell hagynunk mivel a repülőre nem vihetünk fel kisá...