3. rész

771 31 2
                                    

Szeptember 1.

-Gyerekek ébresztő!-ébresztett Anna néni-A szerelmeseknek is szól.Isabella.. és...
-Manó vagyok-kuncogott
-Jajj ti amúgy együtt vagytok?-kíváncsiskodótt Anna

-Nem, nincsenek együtt csak "barátok"-vigyorgott Rics.

Érzem ahogy fejem láng vörös lesz.
Már láttam hogy csukodik az ajtó de Anna vissza néz és

-Bells el ne felejtsd hogy reggeli után verseny. Számítunk rád mert a többi lány nem akar versenyezni. Avval az érvvel hogy úgy is nyernének.

Na igen mindenki szakadt a röhögéstől. Ők nyerni? Hát 3 tonna smink van rajtuk és az sem segít. Talán hogyha kisminkelném őket de szerintem még az se nagyon tudna mit szépíteni rajtuk.

Miután meg reggeliztünk rohantam is vissza a szobába mivel a ruhám ott maradt. Na de addogalomra semmi ok. Gyorsan megjárom és kész ami sikerült volna ha a smink cuccom nem hagytam volna fent. Gyorsan írtam Ricsnek
Me: Szia Rics! A böröndömbe van a smink cuccom. (Kék fekete neszeszer)Valakivel le tudod küldeni. Köszi. Puszi!
Rics: Persze drága. Krisz hozza máris. De ezért kell adni valamit valakinek. Nem így megy az.

"15 perc éskezdődik a verseny."
Pfuu még jó hogy 35. vagyok.-gondoltam magamba. Addig is felvettem a ruhám . Meg a cipőm.

~Versenyen~

-Most kövezkezik Isabella Thomas. 35-os számmal. Nagy tapsot neki.
-Köszönöm. Izabella vagyok de a Bells-t jobban szeretem. Amit magamról kell tudni: nem ez az első versenyem. Voltam már Miss. Universal is. Amit nagyon szépen köszönöm hisz ahogylátom itt van egy ismerős zsűri tag is. Nagy tapsot neki. Mr. Kiss-nak.-avattam fel magam és az exem.
Gyorsan tettem pár kört hogy jobban meg tudják nézni a ruhám. De mivel Mr. Kiss ismeri ezt a ruhám így csak ásítgatott. Bunkó.
-Köszönjük szépen Bells.-tapsolt a nő meg.

Meg néztem pár lányt hogy hogyan szerepelnek hát mit ne mondjak olyan szinten botladoznak mintha most tanulnának meg járni.

- 10 perc és eredmény hirdetés.

Mindenki látta rajtam hogy félek. A lábaim remegtek az ijedségtől.

-Gyorsan hozok egy kávét-majd felállt az asztaltól Márk. Egyenesen felém.- Majd elintézem én azt hogy ne te nyerj virágszálacska.-és ezzel bele markolt a seggembe és elment

~10 perc múlva~

-Megszülettek az eredmények. Első öt lányt fogjuk szólítani növekvő sorrendbe.
5. Boglárka a 7-es számmal. Gratulálunk.
4. Kármen a 34-es számmal. Neked is gratulálunk.
3. Ágnes a 1-es számmal. Gratulálunk. Udvar hölgy lettél.
2. Tamara a 29-es számmal. Drágam te is Udvar hölgy lettél. Gratulálunk.
1. Isabella a 35-ös számmal. Ezüspart szépe lettél. Gratulálunk.
Majd bejött Márk és a koronát a fejemre helyezte adott két puszit megölelet és olyant tett amit nem kellet volna. Bele markolt a seggembe mind ezt úgy hogy mindneki láthatta.
-Hűű..-álmodozott a tömeg.

Eltört a mécses kirohantam a partra és a stégen sírtam.
A fiúk utánam jöttek, aggódtak. Jól esett. De nem szóltam hozzájuk. Csak szipogtam párat és megöleltek.
-Miért markolt bele Mr. Faszfej a seggedbe?!?!?-idegeskedet Rics.
-Mert az exem és többször is meg fenyegedett hogy meg erőszakol, és ha újra megtalál akkor meg is csinálja. Azóta nem találkoztunk ...-kezdtem sírni mostmár normálisan
-Jo Rics gyere megyünk megverni Mr. Faszfejt-kiabált Manó lassan már mindenkivel.
-Ne légyszi! Meg fog titeket verni és azt nem akarom mert erős nagyon.
-Na jo nem akarom hogy az egyetlen lány barátom terrorizálják. Nem érdemli meg. Most oda megyek és meg verem.-közölte Manó

#Manó szemszög#

Szeretem Bellát de nem csak mint barát hanem mint szerelmem. Tudom hogy csak 1 napja ismerem de akkor is szeretem. És szeretném ha szeretne.

-Na ide figyelj Mr. Faszfej! Nem tudom hogy mit csinált veled Bella de lehet őt békén hagyni. Mert kurvára nem csinált semmit.-és felpofoztam
-Na ide figyelj azt csinalta a drága látos barátnőd hogy megcsalt nem is egyszer.
Majd kitört a búnyó. És tényleg erősebb volt az ellenség mivel történt egy kisebb baleset.

Egyet bevert nekem Kiss majd a földre esetem de úgy hogy a kezem magam alá ment.

Kép szakadás...

Fáj a kezem nagyon durván. A szemem nem tudom kinyitni. Próbálok mozogni de nem megy.
Fertőtlenítő szagot érzek. Ez az amit nagyon utálok egy kórházba. Ebből a szagból bárki felismerné.

-Doktor úr!Mikor kelhet fel?-mondja sírva Isabella
-Kis asszony nem tudunk pontos dátumot mondani mivel több napja komába van a férje.-közölt nyugodtan Dr. Kaszás
-Csak barátok vagyunk.
-Jajj jo akkor kérem menjen ki és várjon ott míg fel nem ébred. Addig meg keresem a hozzátartozókat.
-Jézusom csak azt ne. Bells végül megtudja a titkom...-kiabaltam magamba mivel beszélni ugye nem tudok

Sziasztok! Ha tetszett ez a rész akkor nyomjatok rá egy "vote"-t!
Puszi: Vikica 😍😚

Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》Where stories live. Discover now