11.rész

398 17 0
                                    

Már 10 napja itt vagyok ennél a pedofilnál. De még senki se keresett. Nem hiszem el. Ennyit érek nekik?

-Szia Cicus. Még most se vagy hajlandó meg mondani a neved?-kérdezi az az ember aki elrabolt

-Isten ments. -röhögtem a képébe- Sose fogom elmondani

-Na jól van Kislány. Akkor most szépen kielégitesz. És megmondod a neved.-fenyegetőzik

-Ohh bassza meg maga sose fogja ezt megunni? Napi 2-szer kell kielégitenem.-csattanok ki-Különben is mi lesz ha nem mondom el a nevem?

-Óhh ez a szép kis kés meg karcolgatja azt a szép kis nyakad.-röhögött fel

Nagyot nyeltem. Nem az nem lehet. Meg akar ölni. Nagy "nevetése" közbe észre se vettem hogy már vetközik. Én ezt nem hiszem el már megint ezt akarja. Úgy utálom. Miatta vesztetem el. És ez a legnagyobb bajom. Lassan meg kéne valahogyan szöknöm. Mikor végzet AVVAL muszáj volt elmondanom a nevem. DE nem akartam.

-Na cica most már megmondod a neved?-kérdezi perverz mosollyal az arcán

Hogy ki? Az jó kérdés! 10 nap alatt vagy 50 féle névvel látták el a kur... akarom mondani cselédei. Pont most lép be a kedvencem.Barbi. Mint egy kurva. Alig van rajta ruha.

-Na mi van Barbi?-kérdem-Elhagyott a Ken?-uhh már kezd ideges lenni.

-Nem itt van nekem Nyuszi-csókolja meg

Uhh de undorítóak. Majdnem lenyelik egymást. Istenem menjenek szobára.

-Ohh tényleg?-állok ki magam mellet-Akkor miért van itt minden nap más csaj? És amit te csinálsz vele az semmi.

-Hogy micsoda?-kezd el hisztizni Barbi baba-Ez igaz Szerelmem

-Na ide figyelj te kurva.-feszül be a"Főnök"-Nem kellet volna ezt elmondanod. És most szépen meghalsz.

Egy nagy pofont adott. A nagy raktár szerűség is bele remegett. Csak egy nagy csattanást lehet hallani. Majd egy gyors pisztoly durranást. Az oldalam nagyon fáj. Körülöttem minden vizes. Na ne az nem lehet hogy meg lőtt. Pedig de. Lassan minden kezd el homályosodni.

---Blake szemszöge---

Napok óta nem alszok. Cameronnal mindent meg beszéltünk. Már csak Bella kéne. Mindenkinek hiányzik. A rendőrség éjjel-nappal keresi őt. A fiúknak is be van esve az arcuk akár csak nekem. Sírásomat egy telefon csörgés szakította meg. Egyből rá ugrottam mint egy éhes farkas a prédájára.

-Igen tessék?-szólok bele

-Jó napot! Meg találtuk a barátnőjét.-mondja a rendőr főnök-Jöjjön a ...... utcába(nem tudom milyen utca nevek vannak)

-Jó azonnal megyünk.Viszlát!

-Srácok! Meg van Bella! Gyertek megyünk érte.-kiabálom

10 perc múlva már a gettó előtt voltunk. Egy nagy puffanást hallunk. Egyből arra futunk.

-Nesze ribanc ezt meg érdemelted-halljuk a kiabálást-most pedig vetkőzz

Úristen Bella. Már jövünk. Már az ajtó előtt vagyunk amikor engem nem engednek be. Már vagy 5 perce be mentek amikor még egy puffanás hallatszodik. Egy mentő sziréna. ÉS tudom hogy az első lövés Bellába ment. Le rogyok a földre és sírok mint ez elmúlt 10 napba.

-Kérem vigyázzanak.-mondja a mentős-Nem bírjuk kihozni a sebesültet.

-Hadd menjek vele! Kérem szépen.

-Gyere.-mosolyog a vezető

Bent ijesztő látvány fogad. Bella tiszta véresen és ráadásul meztelenül. Tiszta kék-zöld foltok. Mindenhol. Szörnyű látvány.

-Fiatal úr. A barátnőjét újra kell élesztenünk.

-Jó. Mellé állhatok és foghatom a kezét?-kérdem szipogva

-Persze-válaszolja-És ha megkérhetem beszéljen hozzá.

-Bella! Nem kellet volna azokkal a jelzőkkel illatnem téged. Nagyon sajnálom.-sírom-Szeretlek Izabella Thomas Örökké.

-Él! Dobog a szíve. -mosolyog az orvos- Gratulálok életbe marad.

Jézusom. ÉL! Azonnal hívom a fiúkat.

-Sziasztok. Velünk marad!-kiabálom a telefonba

Vissza jelzés képen csak kiabálást és sírást hallok. Így leteszem. Bellát el kellet vinni műteni így addig a srácokkal ittunk egy kávét. Mit ne mondjak nagyon jól esett.Gyorsan sietünk vissza a szobába. Mire oda érünk Bellát látjuk állva a kezébe az infúziós korláttal (tudjátok amihez rá van csiptetve az infúzió)

-Sziasztok ti kik vagytok?-kérdezi megszeppenve

-Jézusom még ez is-kezd újra sírni Jacob

-Hé Jacob ne sírj-vigyorog Bella-Tudom kik vagytok. Nyugi.

-Bella szerelmem. Soha többet nem nyúlhat hozzád az a pedofil.-érzem ahogy rázkódik a válla. Gondolom nem nevet.-Gyere. Aludj Királylány.

Álomba ringatom. A fiúk haza mentek. Most a telefonomat nyomkodom meg Bellát simogatom. Elalszom.

Sziasztok! Itt a következő rész.
Xx. Piki

Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》Where stories live. Discover now