2019.04.29.
~~Blake szemszög~~
-Bro gyere már-kiáltott Hunter-Mindjárt kezdünk.
-Jó megyek.-szomorodtam el
Már nagyon hiányoznak Belláék. Régen nem beszéltünk. Mostanában nagyon elhízott. De nem szeretném neki megemlíteni.
-Blake Gray-kiabálta Cameron
Gyorsan oda rohantam a közönséghez készíteni pár képet. Minden lányba kerestem Bellát. De nem nincs ott. Sajnos. De Rob (a menegerünk) azt mondta hogy majd egy pár napra haza mehetünk. Az lenne a legjobb.
Szeretnék beszélni a fiúkkal hogy pár koncertet ki hagyok és haza repülők.
A "koncert" most gyorsan eltelt.
Már haza felé tartottunk amikor eszembe jutott a haza út.
-Srácok! Haza szeretnék menni Belláékhoz. Már hiányoznak.-szólaltam meg.
-Jo. Semmi baj Bro.-veregeti meg a vállam Hunter-Úgy is akartunk beszélni veled erről.
-Na akkor szerintem keresek egy gépet ami holnap megy haza.-mosolyogtam
Mikor haza értünk egyből a laptopért nyúltam. És mint kiderült 2 óra múlva indult egy gép. Gyorsan össze pakoltam pár ruhát. 10 perc múlva már köszöntem el a fiúktól.
~~repülön~~
-Úristen egy repülön utazok Blake Gray-el!!-kiabált egy lány
-Igen. Gyere csináljunk egy képet?
-P...pe..persze-dadogott
Egy sors kép és már el is tünt. Egy gyors rajongó. Vicces szituáció volt.
Már kezdtük a felszállast amikor én elaludtam.
"A leszállást megkezdjük. Mindnek kapcsolja be övét!"
-Ohh máris otthon vagyok. De jo.-gondoltam.
Gyorsan fogtam egy taxit. Lediktáltam a címet és csak úgy hasitottunk.
A ház előtt voltam amikor Bella lépett ki az ajtón ölébe Lisaval. A szerelmem tényleg nagyon el van hizva. Na de nem baj. Majd egy kis kalória égetés után nem fog így kinézni.
~~Bella szemszög~~
-Gyere Lisa megyünk megnézni a kisbabát!-kiabáltam
Már 15 hetes vagyok. A fiúk hiányoznak nagyon. Többször sírtam mostanában miattuk.
Már hallotam ahogy Lisa száguld le a lépcsőn. Gyorsan fel adtam rá a cipőjét és már indultunk is. Pont az ajtón léptünk ki amikor megláttam Őt. Lisanak is feltűnt hogy ott van. Egyből leugrott a hasamról.
-Sziasztok. Hova hova?-kérdezi Blake.
Hangjától össze borzongtam. Már rég hallotam. Mély határozott de mégis kedves hangját.
-Bjake jól vajázsojtáj! Lesz kijtejóm-ugrott Lisa Blake nyakába
-Bella ez igaz?-vonta fel a szemöldökét Blake
Na hát sziasztok. Szerdán nem volt rész. Sajnálom. Mostanában nagyon elhanyagoltam az írást. Ezért csak vasárnaponként lenne rész. Remélem nem baj.
Xx.Piki
YOU ARE READING
Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》
FanfictionSziasztok! Isabella Thomas vagyok, 14 éves. Eddig Ameriában laktam a szüleimmel és a kismajmommal. (aki a tesóm)Meg van egy bátyám de ő már Budapesten tanul. Meg sajnos a kutyám akit egy menhelyen kell hagynunk mivel a repülőre nem vihetünk fel kisá...