Le megyek a nappaliba.(nagy nehezen)
El mosogatok és el is pakolóm őket.-Kis lányom! Mit szeretnél?-kérdezi anya tekintetét rám szegezve.
Ohh baszus mindent kitalál ez a nő?!
-Hát igen. Elmehetek Ricsiékhez. És ott is aludhatok?
-Oh hát persze,de nem kellet volna ezért elmosogatni. Bár köszönöm szépen.-vigyorog rám önelégülten.-Csak nem akarok ilyen korán nagymama lenni. Apád holnap elmegy otthonról szóval valamikor azért gyere haza.
-Miért és te?-kérdem szomorúan
-Jaj hát én elmegyek egy üzleti útra.-mosolyog eröltetetten
-Jo akkor én indulok is. Puszi. Ügyesen!-búcsúzok el anyától
Gyalog is mehetnék de olyan lusta vagyok. De busszal is de az meg nem olyan. Így már csak a deszka marad. Amit nem is bánok hisz imádok.
Kb. 5 perc alatt oda is értem. Nem tudtam hogy hogyan kopogjak ezért felhívtam Manót hogy mindjárt oda érek jöjjenek ki elém. Elmentem kb. 3 házzal hátrébb és onnan kezdtem el sétálni. Hallottam egy kapu nyitodást és egyből kiléptek rajta az enyhén részeg(???) srácok.
-Na sziasztok! Mit ittatok?-faggatom őket
-Jah hát egy kis pálinkát. De tényleg csak egy kevéskét.-röhögött Ádi
-Na Bella ebből nem maradhatsz ki-közölte Manó egy kacsintás kíséretében -Túl jó csaj vagy. Szóval muszáj. Kis szexi-mexi. Kivánlak babe
-Pfuu na jo. Én szerintem akkor most bemegyek és segítek a szüleiteknek.-mondtam félve
-Á-á-á egy szülő sincs itt elmentem miattunk.-vigyorodott el önelégülten Ricsi-Szóval kezdődhet az ivászat. De nyugi Bells nem fogunk meg eröszakolni.
-Jo fiúk többet ne igyatok. Oda lesz a májatok lassan. Kérlek. Többet ne.-könyörgöm a fiúknak.
-Jo de csak miattad. Na te gyere be-vezet be Ricsi
Nagyon szép házuk van. Azt meg kell hogy mondjam. Nem is gondoltam volna hogy gazdagok. Manó biztos boldog. Jó dolguk van mit ne mondjak
-Vii felelsz vagy merszezünk-visitja Ádi
-Benne vagyok-monjuk egyszerre a többiekkel
-Ádi felelsz vagy mersz?-kérdi Kris
-Hát persze hogy merek!-válaszolja
-Jó nekem mindegy. Akkor ugorj a medencébe.-vigyorodik el Kris-De ruhástúlBakker nekik mi nincs?! Ádi fogja magát és bele ugrott szó nélkül. Majd egy kezet érezek a seggemnél mire megfordulok addigra már avval az illetővel a vízbe landolok. Hiszem annyira megijedek hogy magammal rántom az markolászos pasit. Hogy ki is az? Hát arra nem nehéz rájönni hisz Ricsi volt.
-Na ne haver nyertél-szomorodik el Manó-Kapd be Rics. Nesze 5000 helyi baszás (forint)
-Kösz haver. Figyelj ebbe is ős tehetség vagyok-vigyorodik el Manó
-Hát bassza meg ti komolyan erre fogadtok? Parasztok. Léptem. Majd kb 2-3 óra múlva jövök. Ajánlom hogy kijozanodjatok-vetek az összes fiúra gyilkos pillantásokat-Senki ne merjen követniHát ezt nem hiszem el mernek erre fogadni. Elmegyek egy kicsit deszkázni meg edzeni valahova. Igen lehet hogy hülyén hangzik de én így vezetem le a feszültségeket.
Fel kapom a deszkám és el inditom a MAGCON-os zene lejátszási listám. Elindulok a deszkás park felé amit még Manó mutatott mikor vittük az árva házba őket. Mire oda érek nagyjából elfáradok így nem is probálkozok semmilyen trükkel egyből megyek az edző terem felé ahol szerencsére van bérletem.-Sziasztok! Meg jöttem. Hiányoztam? Ohh szia Évike. Elfelejtettem hozni a bérletem de azért tudsz lyukasztani-kérdetem mosolyogva
-Jajj persze drágam neked bármit. Tessék itt van az edzős ruhád.-nyomta a kezembe ÉviMajdnem 2,5 órát edzettem mire teljesen lenyugodtam. Az edzős ruhám magamon hagytam avval az érvel hogy medencès partira megyek,meg hogy nincs fürdőruha nalám. Szerencsémre kaptam egy nagyon király ruhát Évikétől.
Mire vissza térek addigra teljesen lenyugodtam.
Már a ház előtt voltam.
-Nyugi Bells. Csak egy fogadás volt. Az a faszfej vagy 100× megcsinálta-nyugtatom magam
-Jézusom Bella! Végre hogy meg jöttél. Szét aggodtuk magunkat. Nagyon szeretünk.-mondják a srácok
-Jó. Semmi baj. Én kaptam nagyon a vízet. Bocsi emiatt-ölelkezek a fiukkal-És most már fürödhetünk is.Kb 4 órán át medencézhettünk mikor a fiúk tovább akartak felelsz vagy merszezni. Mindenki benne volt.
~~hajnali 2~~
Mindenki alszik kivéve mi Manóval hisz mi beszélgetünk.
-Figyelj Bella... van valami amit el szeretnék mondani.-készült fel Manó-Pfuu nem is tudom hogy hol kezdjem. Na szóval...
Sziasztok! Most ez egy kicsit rövidebb rész lett de remélem megfelel nektek! Jelenleg külföldön vagyok ezért nem tudtam nagyon írni. De amikor csak tudtam akkor írtam (azért van múlt időbe mivel holnap megyek haza) És hétfőn meg már megyek tovább barátnőmékhöz. Majd addig az ötletek (stb.-ket)össze kapargáljuk.
Xx.Vikica😍
ESTÁS LEYENDO
Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》
FanficSziasztok! Isabella Thomas vagyok, 14 éves. Eddig Ameriában laktam a szüleimmel és a kismajmommal. (aki a tesóm)Meg van egy bátyám de ő már Budapesten tanul. Meg sajnos a kutyám akit egy menhelyen kell hagynunk mivel a repülőre nem vihetünk fel kisá...