16.rész

361 16 0
                                    

A zene elhalkult. Mindenki egy emberként lélegzik.

-Na hát gondolom mindenki észre vette a pulcsimon a szöveget. Szeretném bemutatni a barátnőmet Isabellat és kishugát Lisat. Csajok gyertek fel.-kiabálta Blake

Néma csöndben van még mindig mindenki. Néha valaki valaki valamit felkiált de nem lehet érteni. Majd egyre érthetőbb.

-Csókot! Csókot!-kiáltják már a fiúk is.

Nem kellet kétszer mondani. Blake egyből rá támadt ajkaimra.

-Szeretlek.-mosolygott bele csókunkba

Mindenki nagy taps viharba kezdett. Cameron egy kis csöndet kért.

-Na szóval Bella és mától kezdve Lisa is a lányom. Születésnapjára kapta Bella a hivatalos lapokat meg.-mosolygot

Még Lisavál fent maradtunk egy kicsit. De lementünk mert a Kicsimnek pisilnie kellet.

Megkerestük a mosdot. Ott mind a ketten elintéztük a dolgunk. Majd szépen lassan elkezdtünk kimenni a V.I.P. részre ahol a fiúk már vártak ránk. Pont egy családi kép készült. Blake intett hogy mi is menjünk oda.
Cameron Lisat,Blake engem ültetett az ölébe.

-Csíííz!-kiáltotta Matt

Lassan vége volt a fotózásnak is. Már vagy 20 perce szenvedett Lisa amikor egy csapat fiú(?) oda jött hozzánk és elkezdtek sikongatni.

-Úristen az ott Bella meg Lisa-sikitotta(?) a egyik-Vááá úristen kiégtem. Ássatok el.

Egy normálisan kinéző fiú jött felém. Tényleg nagyon menő volt. Gyönyörű kék szemei vilagotottak és egy 500 wattos mosolyt villantott rám. Már vagy 2 méter volt köztünk. Nem nézett a lába elé és hát pont ott volt egy zsinor. Akkorát borult. De akkorát. Míg a haverjai sírtak rajta addig Blake oda jött mellém és a fülembe súgta "Még is tudok tekintettel ölni"

Még pár lány oda jött hozzám gratulálni. Jól esett ez a kicsi törődés. Most már tudom hogy a fiúknak honnan van ekkora egójuk.

Már hajnali egy volt amikor mi Lisaval elindultunk a hotelba.
Nagyon sok fiú utánunk kiáltott. Ez viszont annál kevésbé esett jól.

Lisat le fektettem. Majd egy kicsit keresgéltem a tvn. Hátha van spongya bob. De hát miért is lett volna. Így gondoltam inkább alszom. Nem kellet sok máris elragadott magával az álom világ.

Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon