2019.01.09
Blake-el még aludtunk. Össze bújva. Egymást át karolva. Nagyon jól esik védelmező karjai között lenni. Megnyugtató.
-Álom szuszékok!-rontott be kopogás nélkül Taylor
-Baszki és ha nem lenne rajtunk ruha?-dühöndött Blake a párnába
-Hát akkor befeküdnék mellétek.-vigyorog Tay
-Pfuu. Hallod szerintem gyorsan fuss. -figyelmeztette Blake-Az asszony ideges.
-Uhh akkor már itt se vagyok.-közölte majd kirohant Tay
Ezek szerint nagyon elpirultam. Mondjuk Blake akkor azt hitte hogy ideges voltam. De nem. Csak elpirultam.
Gyorsan fel öltözünk. Igen itt meleg van. Szóval annyira nem kell melegen öltözködni. Gyorsan felveszek egy lenge pólót és egy picsa gatyát. A gatyát még a bátyám haverjaitól kaptam. Azt mondta hogy ezt csak fiúk előtt vehetem fel. Hát én azt is csináltam.
-Bella fordulj vissza.-kiáltott hozzám Blake-És keress egy normális gatyát. Ami nem vagina gatya.Köszi.
Hmm nem akartam át venni. Így nem is vettem. Egyik fülemen be másikon meg ki ment. Tovább sétáltam. Nem érdekelt hogy Blake mérges rám. Hiszen nem tudja a storyját ennek a gatyának. Gondoltam elmondom neki.
-Blake. Nem szeretném levenni.-néztem rá bociszemekkel-Ezt a gatyát a bátyám haverjaitól kaptam. És azt mondták hogy csak fiúk előtt vehetem fel.-vigyorodtam rá.
Kicsit látható volt rajta hogy át gondolta a dolgokat. Ön elégült mosollyal kezdtem el reggelizni.
-Na gerle pár. Este elmegyünk vacsorázni ott megünnepeljük a két szülinapost.-mosolyog Matt-És ha a kisebbek is bele egyeznek akkor utána a nagyok elmennek bulizni.
~~Este~~
Egy nagyon szép helyre mentünk.
Ezt a ruhát vettem fel. Bulizásra is pont jó. Szerintem.
-Na akkor szeretném felköszönteni a 18 éves Blake Gray-t és a 16 éves Izabella Thomas-t.-üvölti Cameron
Taylor:fejpántok
Jack J:Dal
Jack G:Dal
Jacob: Blake Gray is my boyfriend(pulcsi)
Johnny: Pulcsi
Hunter:Kép montázs
Brandon:Kép m.
Nash:Kép m.
Shawn:Dal
Hayes:Kép m.-Szerelmem ez a tiéd!-csókolt meg Blake majd felrakot egy gyönyörű nyakláncot a nyakamba. Ez a gyűrű volt rá fűzve.
-Blake ez gyönyörű.-kezdtem el sírni-Nagyon szépen köszönöm.
-Ohh várd ki a véget.-kuncogott
-Bella boldog születésnapot!-adott át a kezembe egy lapot Cameron
Azonnal megnéztem . Úristen. Az ált benne hogy hivatalosan is Cameron Dallas lánya vagyok. Ezt nem hiszem el. Ezena napon többet sírtam mint egész életemben.
Sírva borulok Cam nyakába.-Na mivan lányom.-cukkolt Cam
-Ajj köszönöm szépen.-pusziltam meg.
-Nah Hercegnő.-közeledett felém Matt-ha már ennyire örülsz ennek a lapocskának akkor fel emelhetnéd a két kezed.
Nem tudtam mit akart csinálni velem Matt de engedelmeskedtem neki. Fel emeltem a kezem miközbe szememet lecsuktam. Valamit rám húzott. Egy pulcsi.
"Cameron Dallas is my DAD"
Istenem de aranyosak.
-Nagyon szépen köszönöm fiúk.-öleltem meg őket
Szép lassan kezdtünk haza féle menni. Út közbe megbeszéltük hogy nem megyünk ma sehova. A többiek azt mondták hogy hagy szerelmeskedjünk. Blake egyből élt az alkalommal.
~~Reggel~~-Baszki máskor hallkabban-röhög Shawn-Meg azért védekezni! Nem szeretnék még nagyon babát.
-Jól van na.-durciztam be-De Shawn mi este aludtunk volna ha a Blake nem sértődik meg és nem kezd el cikizni-nézek szúrós szemekkel az említett személyre.
-Jah. Tudtuk mi.-vörösödött el-Hát én akkor szólok a fiúknak hogy nem jól hallgatoztunk.-már csukta volna be az ajtót amikor utána szólt Blake
-Hallod Bro. Jól hallotátok-röhögött a melettem lévő szőkeség.
Ez a nap nagyon lassan és unalmasan telt. Már olyan délután négy óra lehetett amikor Cameron lehívott a nappaliba mindnekit.
-Szeretnék valami nagyon fontosat bejelenteni.-mosolyodik el.
Na hát sziasztok. Nem bírtam magammal. Igen tudom hogy ez egy gonoszabb befejezés lett.
Ha tetszett ez a rész és várod a következőt nyomj egy vote-t!
Xx. Vikica
VOUS LISEZ
Egy Új Élet Kezdete With Magcon《B.G.》
FanfictionSziasztok! Isabella Thomas vagyok, 14 éves. Eddig Ameriában laktam a szüleimmel és a kismajmommal. (aki a tesóm)Meg van egy bátyám de ő már Budapesten tanul. Meg sajnos a kutyám akit egy menhelyen kell hagynunk mivel a repülőre nem vihetünk fel kisá...