Úvod do děje

2.2K 126 17
                                    

Ahoj..Nevím, jestli vyslechnete, po tom, co jsem udělala. Byla jsem hloupá, moc hloupá. To zakletí nezvrátím. Proč jsem to jen nevěděla dřív? Kdybych si dala pokoj..Ano, lituju se před vámi, ale když budete pozorně poslouchat, budete vědět proč. Bylo to jednoho pitomého měsíce, když jsem šla zrovna do školy...

Přísahám! Kdyby mohly pohledy zabíjet, Agreste by byl mrtvej snad už 25251x!
Ty jeho blonďatý vlasy jsou jako ostny hrůzy! A jeho zelený oči jako jed, kterej zabije mrknutím oka! Nesnáším jeho hlas, jeho humor!
Jak někdo takovej může vůbec žít?!
Ah. Ano, nenávidím toho celosvětovýho rozmazlence. Agreste sem, Agreste tam. Každá je z něj paf. Ale já? Hah, ani náhodou! Fuj!
A teď si představte, že ten vylízanec sedí za mnou ve třídě! Jo a chodí s tou namyšlenou krávou Chloe!
Ano, ano. Oni dva k sobě přesně jdou.
A teď do tý třídy jdu znova. Proč? Proč je ke mě svět a život tak krutej?
,,Ahoj, Marinette." pozdravila mě Alya. To je něco jako moje hodný dvojče.
Každýho by jen objímala a pusinkovala. Asi bych se s ní neměla kamarádit, ale co.
Sedla jsem si do lavice a hodila pohled na zrzka, kterej pořád něco čmáral do svýho sešitu. Blázen.
Nikoho jsem tu moc neznala, nezajímali mě. Zazvonilo a do třídy vběhl Agreste, jak jinak. Byl rudej a udejchanej. Přála jsem mu, aby umřel na moc prokrvenej obličej.
Když neumře na tohle, určitě ho zabiju já.
Jako jediná jsem vyprskla smíchy nad představou, jak toho blba zabiju.
Unesu ho někam do lesa. Tam mu oholim hlavu a obočí. Jeho ruce mu zavěsim do vzduchu a na sobě bude mít baletní kostým. Ano, přesně. Pak ho nafotím a pošlu bulváru, kde oni dají jako popisek:

ADRIEN AGRESTE GAYEM?!

Neznámá anonymka nám dnes k ránu donesla tyto zdrcující fotky. Mladý Agreste nemá ani vlasy ani obočí. Vysmívá se snad svému otci? Chce tím říct, že je snad na chlapce?
Můžeme jen doufat, že se Agreste junior jen zbláznil.
8.5.2016 Paříž

Myslím, že by se Adrien sám ze zoufalství zabil.
,,Čemu se směješ, Dupanko?" snažil se Agreste zkomolit moje jméno tak, aby byl vtipnej. Moc se mu to nepovedlo.

,,Ne čemu, ale komu, Agreste."

°∆°

Tak tady je úvod do mojí nový ff:)
Názory? Něco, co bych měla změnit? Co říkáte na Marinette, která není Marinette? :D

Prokletá 'Princezna' [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat