Teď již šťastný konec

1.4K 109 27
                                    

Musím se přiznat. Nemohla bych jim lhát přímo do očí.

Marinette se nadechla a řekla:,,To jsem já, Marinette."

Kocour vykulil oči  a všichni její přátele i s Chloe taky.

,,Marinette? Ale, jak to?" zeptal se ten kluk v černém.

,,A-Adriene?" koukala jak z jara. To byl opravdu on?

,,Já..Je mi to moc líto." 

,,Ne. To mně je to moc líto." zakroutil hlavou, vzal jí za ruku a odvedl někam do rohu, kde bylo alespoň trochu slyšet.

,,Takže jsi člověk?" rozzářil se.

,,Ne tak docela." posmutněla. Všechno záviselo jen na Adrienovi a jeho odpuštění. I její přátelé jí museli odpustit. Jde to vůbec?

Marinette stála před svíčkou, která jí okolo hlavy dělala svatozář. S maskou a šaty to byla vražedná kombinace a Adrien nemohl uvěřit, že je tam. Že tam opravdu stojí.

Byla tak moc krásná.

,,Proč? Proč nemůžeš být jako dřív? Proč už to neskončí a my dva nemůžeme být spolu? Proč mě sakra nemiluješ?!" 

Vypadalo to, že se Adrien každou chvíli rozbrečí. Jeho obličej byl zkroucený do lítostivé grimasy.

,,Proč vždycky to, co nejvíc chci, mít prostě nemůžu?" zanadával.

,,Adriene, já-"

,,Nic neříkej. Nechci být znovu odmítnutý. Znovu už ne." odsekl a otočil se k ní zády.

,,Ale já tě miluju.." přiznala. Měla sklopenou hlavu a čekala, jak on bude reagovat. Vysměje se jí? Uvěří jí? Odpustí jí?

,,C-co?"

,,Miluju tě celou tu dobu. Nechtěla jsem, aby mě tvoje kariéra ohrozila a tak jsem odmítla..To Chloe a Lila mi tohle vtloukly do hlavy.."

,,Tak proto jsi byla tak vysazená na Lilu.." přemýšlel spíše pro sebe. 

,,Potřebuju..-"

,,Tak ty potřebuješ? Po tom všem, čím jsem si prošel? Co jsem protrpěl? Za lásku k tobě? TY něco potřebuješ?!" neudržel se. Potřeboval si to vybít, ale nechtěl zrovna na ni. Omluvně se podíval, chytl jí znovu za ruce a usmál se.

,, Co potřebuješ?"

,,Odpuštění.." hlesla. Řekla to nejvíc silně, jak mohla, ale bála se, že se jí zlomí hlas a ona začne plakat. Měl pravdu. Ve všem. Kvůli sobě ublížila tolika lidem a přitom to tak vůbec být nemuselo.

Kvůli svojí sobeckosti zavrhla lidi kolem. Kvůli tomu, aby se ochránila, opustila to nejlepší, co v jejím dosavadním životě bylo.

,,Jen to?" ujišťoval se. Marinette pouze kývla.

,,To už přece dávno máš." zasmál se.

Ze všech stran docházeli její přátele a potěšeně se usmívali. Utvořili okolo nich kruh a chytli se za ruce. Kim objal Chloe kolem ramen a ta se k němu přitulila. Ivan dal pusu na tvář Mylene a všichni byli velice šťastní. ,,JSME RÁDI, ŽE JSI TU! MÁME TĚ VŠICHNI RÁDI!" vykřikli naráz a Marinette nemohla uvěřit svým očím a uším.

Dívka k němu vzhlédla s uslzenýma očima. Opravdu to slyšela? Opravdu dostane další šanci?

Adrien jí chyt ukazováčkem a palcem za bradu a druhým palcem jí utřel přes masku oči. Ta se se slzami a zajíkáním začala šťastně smát. Kdekdo by si mohl myslet, že je blázen, ale ona nebyla. Byla šťastná.

Mistr Fu stál opodál a popíjel nějakou líbeznou limonádu. Vedle něj poletovala Tikki a Plagg. ,,Zvládla to. Bude z ní skvělá Kouzelná Beruška."

Chlapec se k ní nahl a konečně to udělal. Konečně jí políbil. Její rty, teď už umáčené od slz, byly měkké a jemné. Přitáhl jí blíž k sobě a mezi polibky se zeptal:

,,Víš jak vypadáš?"

,,Ne. Jak?"

,,Jako lady. Má lady."

,,Ah, ty jeden Kocoure." zasmála se a objala ho.

<3

V nejlepším se má skončit. Jsem moc ráda za všechny čtenáře, kteří dočetli povídku až sem. Chtěla bych všem poděkovat za ohlasy a milé komentáře. Vždycky to udělá neuvěřitelnou radost.

Nechtěla jsem do konce tahat to, jak se Mari promění a 'zrodí' se Lišaj a Kwami.

Nebuďte smutní (pokud tu někdo takový je). Na profilu mám rozepsanou povídku Mari a Chat a s kamarádkou TheDuff21 děláme na úžasném projektu, který už má prolog a první kapitolu. Určitě se ještě pustím do nějaké povídky s Mari a Adrienem. Tedy pokud mě napadne nějaký originální nápad, že jo.

Ještě jednou děkuju, jste úžasní.

Věnováno všem mým úžasným čtenářům. 

-Zdenaa


Prokletá 'Princezna' [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat