,,Co-Kdo-Ughh.." Marinette si znovu lehla a zavřela oči. Určitě se jen zbláznila a tohle jsou její představy.
,,Tikki ti pomůže, bude tvoje poradkyně a zároveň přítelkyně." usmál se Fu, ale Marinette to neviděla.
,,Tak co je teda v plánu?" zeptala se po chvíli. Vzdala přesvědčování sama sebe, protože to nemělo smysl. Prostě se tu před ní vznáší malé červené stvoření. Co na tom, už viděla divnější věci. Třeba byla skoro měsíc beruškou. Však to je přece normální.,,Musíš na ten ples a všechno urovnat. Tikki ti pomůže, prostě ji poslouchej."
Marinette polkla a přikývla. Poslouchat..Tohle? No..
,,Vstávat, musíš si do zítra ušít šaty!" vypískla nadšeně.
,,Šaty? Ou..Nešila jsem už hrozně dlouho, Tikki"to jméno převalovala v puse a snažila se ho správně vyslovit, i když to nebylo nijak těžké. Teď bylo těžké vše. Hlavně její urovnání s Adrienem.
,,Proč to s ním mám urovnávat? Nemůžu to prostě jen tak nechat být?" zeptala se zamyšleně.
,,No..Ty jsi si už odpustila. Musí ti odpustit ještě on, aby tvá přeměna byla dokončena. Tvé ultimátum pořád platí, proto se musíš vydat na ten ples a vše urovnat. Jinak budeš pořád Beruškou."
,,Čemu jste, na té prosbě, nerozuměl?" zakroutila hlavou.
,,Nemá to cenu, on má jinou, bude s ní tančit, políbí se, budou spolu chodit, vezmou se, pořídí si dva psy, tři děti, obrovský dům a já budu na druhé straně Paříže navrhovat oblečky pro mých čtyřicet koček." zavřela oči a přesně to, co vyslovila, si představila. Divná to představa.
,,Možná to tak dopadne, když to ani nezkusíš. Šup, ubíhá vám čas." odpověděl Fu a došel ke dveřím. Chodil hůř a hůř. Určitě toho musel hodně zažít. Někdy se ho bude muset Marinette zeptat.
Zvedla se a zachytila se nejbližšího rohu, aby udržela tělo v normálním postavení, aby nehodila tlamu, jako na začátku Fu. Zatočila se jí mírně hlava, hned to však ustalo.
No..Počkat!
,,Vy jste to celý plánoval! Proč?!"
,,Nemohl bych mirákula dát někomu jako..Jako jsi byla ty. Musela ses změnit. A proto ten měsíc. Už nemáme moc času, Lišaj se blíží.."
,,Lišaj? Mirákula?"
,,Notak, běžte! Jednou ti to vysvětlím." odbyl jí nevrle a otevřel. Marinette s díkem prošla kolem něj a Tikki letěla za ní.
,,Máš kapsu?"
,,Na co?"
,,Aby mě nikdo neviděl." Tikki se zatvářila, jako by to bylo nad míru jasné.
Marinette otevřela kapsu u růžových tříčtvrťáků a Tikki do ní vplula.
,,Rovnou domů!" zavelela Tikki.
~~
,,Bude to chtít něco víc, než obyčejné šaty."
,,Jako třeba co? Třpytky..Flirty, nebo tak něco?"
,,Kouzla. Chce to kouzla."
,,Jak chceš na kus látky dostat kouzla? Kde ty tvoje kouzla vlastně vezmeme?"
,,Stačí, když ušiješ šaty, které ti budou sedět, já se o ně postarám."
Marinette přikývla a dala se do práce.
Začala návrhem. Pořád Tikki nechtěla dovolit, aby se podívala, ale když už byla hotová, vypadaly nějak takhle:
,,Jsou krásné." zalhala její nová malá přítelkyně. Ve skutečnosti to nebylo to, co si ona představovala.
,,Pořád to v sobě mám."
,,To ano. Teď jdi na chvíli z pokoje, ta záře by tě mohla oslepit." usmála se a Marinette beze slova opustila pokoj. Tikki potřebovala dostat Marinette pryč, aby neviděla, co hodlá s jejím návrhem udělat.
,,Heh, fuj." řekla prostě a dala se do čarování.
Návrh vypadal takhle:
Ale Tikki to připadalo moc obyčejné. Rozhodla se, že šaty zvětší a na místě, kde je obvykle zadek, dá křídla. Beruščí křídla. Tečky malinko zmenšila a ještě víc rozzářila červenou látku. Tečky nebyly poseté po celé délce. Nejvíc jich bylo nahoře a cestou dolů jich ubývalo.
Vytvořila k nim červené boty na podpatku a masku, stejné barvy a puntíků.
Když všechna záře, odezněla - až na záři, která sálala z šatů - zavolala Marinette dovnitř.
,,TO SNAD NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ!?" vykřikla.
~~
ČTEŠ
Prokletá 'Princezna' [DOKONČENO]
FanficCo kdyby se Marinette a Adrien neměli rádi? Marinette by nebyla do Adriena bláznivě zamilovaná a nebyla by tou Marinette, kterou známe? Co kdyby nebyli hrdinové Paříže? Co kdyby Mistr Fu Marinette proklel za to, jak je zlá a ona musela čelit větru...