Jeho beruška

1K 100 11
                                    

,,Tak jo, jen klid. Jen klid." uklidňovala se dívka v těle berušky, pomalu smiřujíc se s tím, že umře v odpadcích neznámo kde. Hledal jí vůbec? Nebo je rád, že vypadla?

~

,,Jsem tu!" zvolal nervózně mladík. Nikdo se neozval. Čekal to. Marinette musela trucovat. Položil krabičku s potravou pro berušky na stůl a svůj pohled stočil do pokoje. Kde se asi skrývala?
,,Omlouvám se.." polkl. ,,Neměl jsem to dělat." poškrábal se nervózně na hlavě.
Někdo zaťukal na dveře.
,,Dále." vyzval neznámého člověka. Dveře se otevřely a v nich stála nám již známá uklízečka.
,,Dobrý den, mám vše hotovo a tak skončím dřív. Neotravovala bych vás, kdyby tu byl váš otec." odmlčela se.
,,Měl byste si hlídat okno. Dneska jste tu měl nalezlou nějakou berušku. Nebýt mě, nakladla by tu vajíčka a byl by to problém.

COŽE UDĚLALA?! KLID. TŘEBA TO BYLA JINÁ BERUŠKA.

Uklidňoval se.
,,Jak vypadala?"
,,Dost divně. Musela být zmutovaná. Skončila v koši, který před hodinou odvezli na skládku." pousmála se, rozloučila se a zmizela za branami Agrestovic pozemku.

,,MARINETTE, JESTLI OKAMŽITĚ NEVYLEZEŠ, POSTŘÍKÁM TĚ BIOLITEM!" zařval, až by to jednomu utrhlo uši.
Jediné, co se ozvalo, byli ptáci za oknem.
,,Vždyť se musí po západu slunce přeměnit. Žádný strach." usmál se pro sebe, začal se pomalu uklidňovat a pustil se do matematiky.

~
,,Nino! Nech tam ty odpadky!"
,,Hledám součástky!"
,,Máme tu pracovat na projektu, ne na součástkách!" okřikla ho.
,,Paní učitelka nám dala jasný úkol. Musíme na skládce najít něco úžasného, abychom to pak mohli odprezentovat. A nezdá se mi, že by součástky byly úžasné." dodala a brodila se igelitovými pytli dál.
,,Pomoc!" zaslechla. Že by jí zvonilo v uších? Nikoho přece neviděla.
,,Nino? Pojď sem!" zavolala ho ztišeným hlasem a na mobilu dala živý přenos.
,,Tady Alya! Hlásím se ze skládky, kde je slyšet nářek někoho, kdo potřebuje pomoct. Že by tu bylo strašilo? Je tu duch někoho, kdo zemřel v odpadcích? Hodlám to zjistit. Budu vám podávat informace."
Ukončila přenos a mobil strčila do kapsy.
,,Pomozte mi někdo!"
,,Alyo! T-tady st-straší!" řekl potichu roztřeseně Nino. Alya se dost divila. Na horory by měl být zvyklý z hororovek, no ne?
,,Třeba někdo opravdu potřebuje pomoct."

~
Adrien dopsal poslední číslovku a bez rozhodování padl na židli, která byla u počítače. Stiskl tlačítko a počítač se probudil z režimu spánku.
,,Možná bude něco nového na Alya blogu. Stejně jí to dlužím." přemýšlel nahlas.
Klikl na video staré sotva pět minut a zděšeně koukal na obrazovku.
,,Okamžitě musím na skládku!" prohlásil a vypadl ze dveří.
,,Nathalie, jdu s Ninem na zmrzlinu!"
,,Ale, co fo-?" Nathalie nestihla doříct otázku, protože vchodové dveře práskly jako při uragánu.
,,Dobrý den. Focení se ruší z důvodu onemocnění." řekla pouze do telefonu a usmála se.

~
,,Jdi k tomu ty!" vyzvala Alya Nina. Ten rozhodně zakroutil hlavou. ,,Nikam nejdu. Půjdu domů." dodal, chtěl se otočit, ale Alya ho chytla za jeho triko.
,,Nikam!" rozhodla a vydala se vstříc křiku. Teď už to znělo jako nakřáplý hlásek člověka, který ztrácí síly.
,,Je tu někdo?" zeptala se.
,,Pomozte mi! Prosím! Tady, v pytli!" hlas jako by se osobě vrátil s nově nabitou nadějí.
,,Marinette? Jsi to ty?" řekla zděšeně kamarádka a ohledávala černé pytle.
,,Alyo? Alyo, to jsem ráda, že jsi to ty! Rozřízni nějak ty pytle a najdi mě!" zaúkolovala beruška její nejlepší kamarádku.
,,Nino! Najdi něco ostrýho!" Nino odběhl.
,,Co tu děláš, holka?" nechápala.
,,Dlouhýýýýýýý příběh." slovo 'dlouhý' protáhla jak nejvíc jí v tu chvíli šlo.
,,Myslím, že máme hodně času." usmála se a nepřestávala ohledávat pytle.
,,Bylo to zrovna ten den.."

~

Adrien probíhal uličkami, lidi okolo něj nadávaly a on se hnal za tou, kterou miluje. Jako z nějakého filmu. Jenže tohle nebyl film. Tohle byla jeho realita. Neměl jí nechat jen tak jít. Příště už to neudělá. Nikdy to už neudělá.
Zaběhl za zatáčku a před ním se rozprostřela skládka.
Vběhl mezi odpadky a smrad ho začal štípat do nosu. Nedaleko něj uslyšel hlasitý smích a poté i Alyu. Ruku měla před sebou a na prstě jí seděla zvláštně zbarvená beruška. Jeho beruška.

Prokletá 'Princezna' [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat