Pokojem dívky s culíky se rozezněl budík. Marinette se otočila na bok, ještě se jí nechtělo vstávat.
I tak se musela přinutit otevřít oči. Vše bylo v normální velikosti. Rychle si sedla a protřela oči. Jen se jí to zdálo? To všechno?
Vyskočila z postele, udělala to, co se po ránu dělá, seběhla dolů, pozdravila se s rodiči a pádila do školy.
,,To není možné. Nemohl to být sen. Ani rodiče si nepamatují, že by jeli do Prahy za nějakou prácí."
Podívala se na svou ruku a žádný obvaz na ní neměla. Sáhla si na uši a žádné náušnice tam nebyly. Zbláznila se snad?
Do třídy vešla čtvrtá. Ve svých lavicích seděla Chloe, Sabrina, Lila a Nathaniel.
Chloe kývla na Lilu a ta se usmála.
Adrien došel do třídy a v očích měl malé zářící hvězdičky.
,,Marinette?" zčervenal.
,,Ano?" usmála se. Byl to Adrien. Jenže co bylo za den a co se dělo?
,,Můžu s tebou mluvit?"
Chloe pokynula za Adrienovými zády směrem na Marinette a pak ke dveřím třídy. Marinette kývla, jakože chápe. Ani nevěděla proč.
,,Musím na záchod, počkáš?" usmála se znovu. Chlapec kývnul.Marinette došla na záchod a všechno jí začalo docházet. Je ten den, kdy ho odmítla. Kdy se jí ty dvě snažily přesvědčit. Odehrávalo se to přesně jako tehdy;
,,Ahh, tady jsi." ozval se hlas. Brunetka vystoupila ze stínu. Za ní vyšla blondýnka se zrzkou a dvěma velkýma klukama.
,,Musíme si promluvit." řekla prostě a jedním pohybem těm gorilám naznačila, aby Marinette chytli a přimáčkli na dveře kabinky. ,,Lilo? Chloe? Co zase chcete?" řekla mírně podrážděně. ,,Chceme ti pomoct." usmála se vlídně Lila.
,,Víme, že se ti líbí Adrien. A taky víme, že ti dnes vyzná lásku. Už stojí na chodbě." začala Chloe. Byla jako vyměněná.
,,Zlatíčko, ty si opravdu myslíš, že by to klapalo? On má fanynky, které by tě zničily. Zrujnovaly by ti život a samotný Adrien by na tebe pro samé focení a různé akce neměl čas." pokračovala Lila.
,,Neber nás jako nepřítelkyně. Víme, jak to chodí. Ty jsi dívka z pekárny a dívky z pekárny nechodí s modelama, jako je Adrien. Mysli na sebe a svojí budoucnost. Adrien není kluk pro tebe."
,,Adrien by se kvůli mně vzdal kariéry. Neposlechnu vás." uchechtla se.
Dívky se zamračily. ,,Varovaly jsme tě." Chloe luskla, kluci Marinette pustili a ona vyšla ven před záchody.
S úsměvem došla k Adrienovi a pohlédla mu přímo do očí. Kolem nich se naschromáždili všichni ze třídy.
,,Adri-"
Chlapec chytl dívku a začal jí líbat. Tak něžně, plně a s láskou.Alya vytáhla mobil a začala fotit. Ninovi praskly sklíčka v brýlích, Nathaniel leknutím málem omdlel a Chloe vypadla horní čelist. Sabrina se tvářila, že viděla ducha, ale naši hrdinové byli šťastní.
Myslela jsem si, že už to nemůže být lepší a krásnější, když v tom...
ČTEŠ
Prokletá 'Princezna' [DOKONČENO]
FanfictionCo kdyby se Marinette a Adrien neměli rádi? Marinette by nebyla do Adriena bláznivě zamilovaná a nebyla by tou Marinette, kterou známe? Co kdyby nebyli hrdinové Paříže? Co kdyby Mistr Fu Marinette proklel za to, jak je zlá a ona musela čelit větru...