,,Nemůžu uvěřit svým očím!"
Tikki se zarazila. Je šťastná, nebo se na ní zlobí?
,,Ty jsi návrhářka!" rozzářila se Marinette.
,,To není návrhářství, ale kouzla, Marinette." zazubila se její kamarádka.
,,Děkuju. Jsou parádní!"
,,Není za co. Měla by sis ještě vymyslet nějaký účes, ať tě jen tak lehce nikdo nepozná."
Poradila jí.
,,Co takhle drdol? Ten jsem nikdy neměla.." přiznala se s úsměvem.
,,To zní dobře. Tak, teď se jdi najíst, vykoupat a spát." poručila a Marinette kývla.
,,Nechceš něco?" zeptala se u dveří."
,,Sušenky." řekla vyčerpaně.
Dívka se usmála a zmizela za dveřmi.
~~
,,Tikki, já nevím..Prostě se vrátíme a já se stanu znovu hmyzem, no tak, pojď." přemlouvala Marinette Tikki, která nesouhlasně kývala. Stály před školou, odkud se ozývala veselá hudba a odkud šlehalo plno světel.
,,Zvládneš to. Jen se omluv, bude to v pořádku, dobře?"
Marinette nasucho polkla a přikývla.
,,Tak běž a užij si to. Jsi krásná!" pochválila ji a odletěla někam za roh.
Marinette měla netradiční drdol, ve kterém měla zapíchané sponky, na jejich koncích byly červené korálky. Náušnice a náhrdelník měla s logem berušky, aby jí to všechno krásně splývalo. Měla černé rukavice až k loktům, aby jí nebyla zima na ruce a taky měla nejistý výraz, který říkal, že buď uteče do kanálu a už nikdy nevyleze, nebo bude bojovat za svoji existenci.
Marinette se nejistě podívala na své šaty, znovu polkla, sebrala odvahu a vydala se vstříc světlům a hudbě.
Prodrala se hloučkem lidí, které neznala. Když s prominutím odstrčila posledního člověka, který jí bránil ve výhledu, spatřila všechny její přátele. Netvářili se zarputile, smutně ani zdrceně. Zapomněli na ní?
Stál tam také nějaký podivín. Měl černý kostým, černou masku a kočičí uši.
Černý Kocour.
Napadlo jí pojmenování onoho cizince.
Klaněl se zrovna Chloe, která byla oblečená jako vosa. Měla žlutý kostýmek a na něm několik černých pruhů. Marinette jí viděla, jak stojí stranou k ní. Takže také viděla i její křídla. Vlasy měla vyčesané do culíku a masku měla půlenou. Nahoře byla celá černá a dole zase celá žlutá. Měla prostě úžasný kostým.
Alya měla jako vždy rozpustěné vlasy, na očích měla masku, skoro stejné barvy, jako měla Marinette vlasy. Měla ve stejné barvě i kostým a uprostřed hrudi čtyři čáry, vyznačující wifi.
Všichni měli krásné kostýmy. Nino držel obří bublifuk, ten cizinec velkou, kovovou tyč, Alya držela vyrobený mobil, se stopkou na namalovaném displeji a ona? Ona měla prosté šaty, které se jejich kostýmům nemohly rovnat.
Chtěla se už otočit, když na ní ten Kocour zamával. Nesměle k nim přistoupila a usmála se.
,,AHOJ, JSI TU NOVÁ?" vykřikl Alya, aby jí přes hudbu bylo slyšet.
Co teď? Má se přiznat, že je to ona, nebo má lhát? Musí se přece všem omluvit!
Jak jen se má rozhodnout?
~~
ROZHODNUTÍ JE NA VÁS!
MÁ MARINETTE LHÁT, NEBO SE MÁ PŘIZNAT? HLASUJTE DO KOMENTÁŘŮ! :)
Věnováno Cindy :3
ČTEŠ
Prokletá 'Princezna' [DOKONČENO]
FanfictionCo kdyby se Marinette a Adrien neměli rádi? Marinette by nebyla do Adriena bláznivě zamilovaná a nebyla by tou Marinette, kterou známe? Co kdyby nebyli hrdinové Paříže? Co kdyby Mistr Fu Marinette proklel za to, jak je zlá a ona musela čelit větru...