Bölüm 7 | Mutlu Son

2.4K 118 32
                                    

" Bugün yer silme sırası sendeydi! "

" Hayır, sende! "

" Dün ben sildim, bugün sen! "

" Hayır ben- " En sonunda ikisi de birbirlerine asa çekmeye kalmadan, bu kavgalarına son vermek adına Pröfesör Studlend içeri girmişti.

" Merhaba, baylar. Nasıl gidiyor? " Scorpius'ta, Albus'ta cevap vermemeyi ve yutkunmayı seçmişti.

" Güzel. O zaman ben sizi temizliğinizle baş başa bırakayım. " Profesör, çocukları yine baş başa bırakarak hastane kanadından ayrılmıştı fakat, bir kulağı hala onları dinlemekteydi:

" Sen sileceksin yerleri! "

" HAYIR SEN! "

" SEN! " Profesör, gülümsedi ve yoluna devam etti.

Albus, çarşamba akşamı cezasını çektikten sonra, yorgun bir şekilde kendini yatağa atmayı seçmişti. Scorpius ile kavgasından sonra, temizliği bitiremedikleri için akşam yemeğini temizlik uğruna heba etmişti-ki zaten yiyecek hali yoktu.

Kolları kopuyordu, bir muggle olmak istemezdi. Özellikle bayan mugglelar bu işi bütün ev için her gün yapıyordu! Bunu Hermione teyzesinden duymuştu. Hermione teyzesini düşününce, gülümsedi. Onu da çok özlemişti. Yani- annesi, babası ve kız kardeşinden sonra.

Bu seferde aklına annesi ve babası gelince, ister istemez onlara attığı mektubu düşündü. Acaba cevap gelmişmiydi? Şu an ortak salona inip bakmaya çok üşeniyordu fakat çokta merak ediyordu.

Hızla ayağı kalktı ve aşağıya indi.

Saat gece yarısına geldiğinden dolayı, ortak salonda uyuyakalan birkaç büyük sınıf öğrencileri haricinde kimseleri görememişti. Gryffindor Salonunun ortak baykuşu olan Eldon ise yerinde mışıl mışıl uyuyordu. Uyuyorduysa-

" MEKTUBUM! " Albus bağırarak baykuşun yanına sevinçle koşarken, koltukta uyuyakalan bir öğrenci koltuktan düşmüştü. Albus fısıldayarak özür dileyip mektubu alırken, öğrencinin onu duyduğunu sanmıyordu. Zaten bu seferde yerde uyuyakalmıştı. Albus kıkırdadı ve yukarı çıktı. Kimseyi uyandırmamaya gayret göstererek mektubu açtı. Tanıdık el yazısını görünce, istemsiz bir şekilde gözleri doldu:

08-09-2016

Sevgili Oğlum,

Mektubunu gördüğümüzde ne kadar sevindiğimizi bilemezsin. Mektubun, bizi aşırı mutlu etti ve geldiğin ilk andan itibaren bizi düşündüğün için teşekkürler.

Yeni arkadaşlar edinmene çok sevindik! Bu kadar çabuk arkadaş edinmen çok güzel. Andy Longbottom. Vay be. Ayrıca Neville'ye de bizim adımıza selam söylersin.

Ayrıca, Dennis Creevey'in kızı ile tanışmana çok sevindim diyeceğim fakat onun kızı olduğuna emin misin? Ben onun oğlunun olduğunu sanıyordum. Yates yani. Yanlış hatırlıyor olabilirim.

Scorpius Malfoy'la da çok yakın olmanı istemiyorum. Yine de arkadaş olmanız çok iyi bir şey fakat yine de temkinli ol lütfen. Sana bir zarar gelmesini, annen de ben de istemiyoruz.

Umarım derslerin iyidir, ayrıca noel tatiline arkadaşlarını da getirirsen -cidden güvendiklerini- çok mutlu oluruz. Arkadaşlarına bunu ilet lütfen.

Sevgilerle,

Harry James Potter

Albus, dolan gözlerini hızla sildi ve mektubu katlayıp, saklamak için çekmecesini açtı. 'A' ve 'Y' harflerinin yazılı olduğu kağıdın hemen yanına koydu. Şu harf işlerini düşünmek istese de, şu an yorgunluktan öldüğü için beyninde bunu daha sonra düşüneceğini not etti ve kendini mutlu bir şekilde yatağa attı.

Albus Severus Potter ve Yeni Hogwarts ϟHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin