ÖNEMLİ 2

6K 132 27
                                    


SELAMLARRRRR :D

Yeni bölüm felan sandığınızı sanmıyorum, başlıktan dolayı. Zaten iki gün ard arda yeni bölüm yayınladığımı kim görmüş??? *sırıtır*

Şimdik, Albus'un sonlarına yaklaşıyoruz ve bana sorulan en çok soru; 2. kitap gelecek mi?

Aslında, bu durum beni aşırı üzüyor. Albus'a ben de devam etmek isterim, ama sildiğim için onu üzdüğüm LeeandDi ve sildiğim Timidlia hikayemin kurgusu beynimde, ayrıca wattpad'de yayınlamadığım bir hikayem var, üstüne üstlük tamamlamam gereken Fearless Wolf ve daha bitiremediğim ASPANH. Off off, böyle söyleyince ne de çoğaldılar!!

Üstelik, 9. sınıfım *liseli görl* ve sınavlarım 2 hafta üst üste gelecek, yani 17-28 Mart arasında her gün sınavım var, şu andan stresliyim çünkü bu dönem takdir getirmem gerekiyor! Bu yüzden Albus için çok fazla şey düşünemiyorum.

Mazeretlerim çok :D Fakat ben sizi üzmekten nefret ediyorum, 2. kitabı yazabilir miyim acaba diye içimde düşüncelerde yatıyor. Aynı zamanda size de sormak istedim. Lütfen yorumlarda cevap verin, benimle birlikte 2. kitabı devam ettirmek ister misiniz? Çünkü siz olmazsanız benim yazılarımın hiçbir anlamı yok.

Lütfeeeeeennnnnnnnnnnnnn, yorum yazın :D Ayrıca size iki soru daha;

1- Sizce Studlend'in planı ne?
2- Sizce biri ölecek mi, ölecekse kim? ( 6 çocuktan )

Haydi ben kaçtım :D Yeni bölüm yakın bir zamanda gelmez.

uheuehueheuheueheueue

Albus Severus Potter ve Yeni Hogwarts ϟHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin