His EX

150 9 1
                                    

Ziua aceea fusese oribilă.. Şi totuşi, săptămânile treceau iar noi doi ne evitam perfect.

Într-o zi de Marţi seara, se auzi puţină gălăgie venind de la parter. Am deschis uşa şi am văzut-o pe Ciara coborând din mansardă (nu a mai dorit să stea în cameră cu mine). Împreună am mers să vedem ce se întâmpla.

Era Michell şi se certa cu Alec şi o femeie.

-Ce se întamplă? Zise Ciara.

Cei trei se întorseseră către noi. Femeia aceea părea mai în vârstă, probabil către 30 de ani. Era frumoasă şi purta o rochie galbenă, avea părul scurt şi negru cu tendinţe movulii. Buzele erau micuţe dar date cu ruj roşu - o prindea - mie nu mi-ar fi stat atât de bine cu acea nuanţă.

Ne priveau încruntaţi. Părea că deranjam.

-E Alec, zise Michell, vrea ca fosta iubită să se mute cu el în cameră.

Prin corp simţeam cum sângele circulă de 10 ori mai rapid decât o făcea de obicei.. Venele ajungeau să-mi pulseze.. eram nervoasă.. eram uimită..

-Şi? Începusem.. care e problema?
Alec mă privi cu acea faţă cu care mă obişnuisem deja...

-Şi nu vreau să stea aici!

-Nu e fosta, zise Alec închizând ochii şi se întoarce către fratele sau. E actuala, şi nu te priveşte pe tine cine se mută în camera mea. Sau vrei să plec eu?

-............
-Nu.. am zis fără să realizez..

Gura mea o luase înainte.. nu doream să plece.. sau de aceea vroia să se mute? Cine era ea? Mă uitasem către iubita lui şi realizasem că mă priveşte.

-Şi cine mai eşti şi tu? Mă întrebase..

Cine eram.. cine eram ca să-i zic la Alec să rămână? Cine eram să mă bag în certurile lor?

-Sunt doar colega lor de apartament. Hope.

-Iar eu sunt prietena ei, interveni Ciara.

Uitasem că era în spatele meu.

-Michell, nu înţeleg care e treaba ta, Alec are dreptate, poate să facă ce vrea el în casa lui.

O privisem.. avea chipul sfâşiat.. se vedea că o afecta că Alec are pe cineva.. iar eu am făcut ce am făcut.. dacă ar afla.. m-ar tăia în bucăţi...

-Ciara..

-Taci am zis! Se enervase.. Mereu te bagi în treburile oamenilor şi faci alegeri greşite. Aşa cum ai făcut şi cu mine. Nu ar trebui să vorbeşti cu Hope, în loc să te cerţi cu ei?

Nu mai suportam.. De ce trebuia să zică despre mine şi el.. Mi-am mutat privirea către băieţi, iar Alec mă privea cu curiozitate.. În minte îmi venise fraza sa "aşa ai făcut şi cu ei nu?".. Ce credea acum despre mine?

M-am întors pe călcâie şi am plecat.. Ajunsesem în cameră.

-Ce am făcut? Nu pot să cred..

În gândul meu fazele se repetau din nou, şi din nou.. "Cum a putut să facă asta?". De ce i-am făcut asta lui Alec şi de ce a zis că ex-a lui e acutala?

.....................................

Zilele treceau iar eu ieşeam din cameră doar când nu mai era nimeni. Îi mai văzusem câteodată pe Carlos şi mai mereu cu Ciara stăteam de poveşti în camera mea, punându-mă la curent cu întâmplările zilnice. Nu doream să îi văd. De ce o adusese aici?

-Nu o suport!!

Nu o auzisem intrând în camera mea.

-Ce s-a întâmplat Ciara?
-Tu ai vorbit cu ea mai mult de 5 minute?

-Nici măcar odată.
-Ahhh mă exasperează. Alec în sus şi jos..

-Uită-l!
-Ce e cu tine?
-Adică? Mă uitasem plictisită la ea.

-Nu ieşi din cameră, nu mănânci prea mult.. ai slăbit?
-Cam 3 kilograme. Nu am poftă şi nici chef de conversaţii.

Mă priviştie tristă..

-Atunci plec.. Scuze că te încarc cu poveştile mele. Supărată ieşise din cameră trântind uşa.

Am ieşit pe terasă.. eram încordată .. erervată şi îmi părea şi puţin rău pentru ce îi zisesem.

Ceva îmi atrase atenţia. Mă întorsesem fără să realizez că scena următoare m-ar fi şocat..

Alec.. şi Ruxane.. erau în mijlocu.. o Doamne.. mi se făcea rău.. am pus mâna la gură.. am plecat ca un zombi în camera mea şi am intrat în baie...atunci realizasem ce simţeam cu adevărat...

BrothersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum