Our friendship

250 8 7
                                    

Ce înseamnă prietenia?

Mi-am dat seama că adevărata prietenie înseamnă să fii lângă acea persoană chiar dacă câteodată nu poţi să fi fizic, se poate şi psihic. Prietenie e atunci când îi spui unei persoane un secret iar ea/el ţi-l păstrează în tăcere şi este legat între voi precum un sigiliu..

Da.. am rănit-o.. nu am fost o prietenă prea bună, dar acum.. îmi doresc să fiu lângă ea.

Am urcat în mansardă..

-Ciara, deschide-mi..

După un timp uşa se deschise. Era tristă, ochii erau roşii de la plâns.

-Intră..
-Pot rămâne aici, cu tine?
-Sigur..

Ne-am întins pe pat una lângă cealaltă.

-Cum a început totul? Mă întrebase..
-Totul?...

Şi îi povestisem cum plânsesem în braţele sale, cum îl priveam reflexia în geam şi mă simţeam ciudat.. Cele două săruturi surpriză..

-Chiar şi Carlos??
-Asta m-a surprins şi pe mine.. încă nu ştiu de ce..

-Am să-ţi povestesc eu despre el ceva mai târziu. Acum vreau să continui.

Îi spusesem că-l sărutasem şi cum mă şocase ceea ce-mi confesase ea.

-Am simtit că pierd iarăşi..

-Deci ai fost îndrăgostită de el înaintea mea şi nici nu ţi-ai dat seama :))

-Cam aşa..

-Înţeleg. Dragă stai liniştită. Mă atrăgea doar.. Dar... hai să-ţi zic ce mi s-a întâmplat mai înainte.

Se ridicase brusc în fund şi avea acea faţă fericită pe care o ştiam prea bine. Era entuziasmată.

-Carlos...
-Ce e cu el?

-A venit aici.. şi mi-a spus că mă place. 😁 Deci.. ca să uit şi să nu-mi pese am acceptat. Dar nu mă aşteptam să fie serios.

-Ai grijă i-am zis, căci e vânat de fetele de la universitate.

-Mi-a povestit. Mi-a mai zis că l-ai ajutat prefăcându-te că eşti prietena lui şi că ai şi avut ceva probleme din cauza lor.

-Eh, am zis râzând. Au crezut că nişte farse mă pot împiedica să ajung acasă 😂 credeau că dorm cu el în cameră. Serios acum.. Îl placi?

-Practic.. da. Cine nu l-ar place?

-Ammm..

-A da, Hope.. Normal..

-Nu e vorba că nu-l plac. E simpatic. Dar..

-Stiu ce vrei să zici.. Narcisist?

-Se iubeşte atât de tare 😂 sunt curioasă pe cine va iubi mai tare pe el sau pe tine 😂😂 .

-Heiii..!!

Luase perna şi începuse să arunce după mine. Ne gâdilasem, şi râsesem până obosisem. Adormisem împreună ca atunci când eram mai mici.

Îmi iubeam prietena şi îi doream toată fericirea din lume, căci zâmbetul ei mă alina, şi oricând eram supărată, ea mă scotea din acea stare.

În viaţă primeşti ceea ce atragi. Vezi pe unde mergi, ai grijă cu cine umblii şi cel mai important: fi atent pe cine îţi doreşti! Căci s-ar putea să-l ai, dar apoi? Va mai rămâne al tău??

Sfârşit!

Dacă mă întrebaţi de personaje, ele au rămas împreună, dar ca în orice relaţie, nu există perfecţiune iar tensiunile pot apărea în toate casele.

BrothersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum