Hayat herzaman bu kadar zor mudur?
Belkide lezbiyen olmak çok zordur.Beni neden öptüğü hakkında bir fikrim yoktu. Neler olduğunu öğrenmek istedim ve ona mesaj atarsam belki bana sebebini söyler.
Hemen birşeyler yazmalıyım o halde...- selin konuşmamız gerek. Hemen.
Çok mu kaba oldu galiba evet ama içimden geleni yazdım. Inşallah uymamıştır da mesajımı görür sabah olanlar yüzünden ben uyuyamiyorum çünkü hala beynimi yiyor yaşanan anlar, neden beni öptü ve sonrasında neden "ölsemde gam yemem" dedi hala anlamış değilim yani oda beni seviyormu ama hani benim gibi değildi offf kafamda onlarca soru varken onun mesajimi görüp cevap vermesini bekleyemem en iyisi evine gitmek. Yani hemen hemen en iyisi çünkü benden hiç hoşlanmayan bir abisi var neden bilmiyorum ama beni bir türlü sevemedi gerçi bende ondan pek hoşlanmadım ama kardeşine aşığım...^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Evinin önündeyim ve çok heyecanlıyım belki bir anlık tepkimeyle öptü belkide seviyor bunun sebebini açığa çıkarmak için burdayım ve evdeki bütün ışıklar kapalı gibi en iyisi penceresine taş atmak olucak...
Birinci deneme başarısız, ikincisi de öyle ve üçte... Telefonuma aniden gelen bildirim beni ürküttü ama selinden di.
- üzgünüm ama bunu yarin yüz yüzeyken konuşalım.
- suan da yüz yüze konuşabiliriz. Ben evin onundeyim o kadar taş atmama rağmen fark etmedin mi?
- etmedim çünkü evde değilim ve bugün benim odamda abim yatacakti seni fark etmeden oradan uzaklaşsan iyi olur.; )
- ahh ciddi misin? Peki tamam gidiyorum ama yarin erken çık ve bizim hep kafa dağıtmak için buluştuğumuz tepeliğe gel bekliyor olacağım...
- tam vaktinde orada olacağım.
- Hahahaha buna inanmami beklemiyorsun değilmi sen hiçbir yere vaktinde gitmezsin seni tanıyorum.
- beni gerçekten iyi taniyorsun.Nerede olduğunu neden sorduğumu bilmiyordum ama yarin için sabırsızlanıyorum. Bana ne cevap verecek acaba beni seviyormu bunu öğrenmek zorundayım ve o yüzden de uyumam gerekiyor...
*************************************
Ahhh lanet olası güneş ışınları gözümü açar açmaz retinami çizdiler. Güne bu kadsr güzel başlayacağımı tahmin etmezdim. Ohh selin, selinle bulusacaktik tamamen aklımdan çıkmış hemen hazırlanmak zorundayım fazla vaktim yok... üzerime birşeyler ayarlamam gerek dolabımda hazır olan bir konbin seçtim güzel gibiydi.
Içime sindi ve evden kimseye haber vermeden çıktım. Taksi gelmişti ve hemen binip tepeliğe doğru yola koyuldum sanirim 10 dakikaya orda olurdum. Seline mesaj atmayı düşündüm yani en azindan gelip gelmediğini öğrenebilirim.
- ben yoldayim ve yaklaşık 10 dakikaya tepelikte olurum. Sen nerdesin?
- geldim. Seni bekliyorum.Erken mi gelmiş. Selin mi erken- erken selin bir dakika bu iş gerçekten ciddi olmalı ki selin hiçbir yere zamanında gelmez dakik olmaktan nefret eder her zaman geç kalır. Ama bu sefer iş ciddi galiba :/
Neyse ki vardık sonunda. Orada öylece oturmuş beni bekliyordu. Yanına yaklaştım ve beni fark etmesini bekledim. Hemen fark etmiş olacak ki bana döndü.
- hoş geldin nisa.
- neden erken geldiğini sorabilir miyim?
- seni şaşırtmak istedim sadece.
- beni dün yeterince şaşırtmadın mı zaten?
- ahh evet biliyorum neden öptüğümü merak ediyorsun bunu sana nasil açıklarım bilmiyorum.
- elbette merak ediyorum. Bana hem ben senin gibi değilim diyorsun hemde beni öpüp gidiyorsun. Aklimda bin tane soru var ve sen bunlarin hepsini şimdi su anda cevaplayacaksin.
- tamam o zaman ilkiyle başlayalım..
Evet seni öptüm çünkü denemek istedim kendimi belki sana dokursam seni hissederim diye düşündüm ve iyi haber ben dün yaptığım o şeyden çok etkilendim bunun olacağını hiç düşünmezdim ama oldu senden senin istediğin gibi bir elektrik aldım seni hissettim ilk defa arkadaşım olarak değil de sanki bir erkeğe dokunuyormuş gibi hissettim demekki başından beri seni başka şekilde sevmişim ama fark edememisim sen hakliydin eğer sende olmazsan bende ölürüm son zamanlarim bile olsa bunu fark etmem çok güzel bişey gözüm açık ölemem gerekmeyecek. Ve evet eger duymak istediğin asıl şey şu ise SENI SEVİYORUM...
- s-s-s-selin sen ciddi misin? Ne yani beni s-s-s-s
- evet Seni Seviyorum
-bu gerçek olamaz. Rüya dimi bu rüya çok güzel ve sonunda ağlayarak kalkacağım tatlı bir rüya değilmi... :(
- hayır değil. Çünkü ben burdayım ve sana gerçekten seni sevdigimi söylüyorum.
- bunu birdaha söyler misin?
- SENI SEVIYORUM.
- heyttt beee biliyordum bunu başaracağımı biliyordum. Seni kaybetmeyip kazanacağımı biliyordum seni o kadar çok seviyorum ki öl desen düşünmeden ölürüm. Senin için herşeyimi veririm bak görürsün çok mutlu edicem seni dünyanın en mutlu kadını sen olacaksın çünkü benim olacaksın.
- eğer beni biraz daha döndürürsen kusucam
- ahh evet pardon haklısın. :) :")
Onu döndürmeyi bıraktım ve ağacın altına uzandik o kadar mutluyum ki tüm gün onu izleyebilirdim, tüm gün onun içimi ısıtan gülümsemesine bakabilirdim. Onlar benim bana ait artık sadece benim için varlar sadece ben...
Onu ne kadar sevdigimi düşünürken telefonu çaldı.
- alo, ne gerçekten mi, evet oda yanımda, tamam hemen geliyoruz oyalayin.-sorun ne?
- geç kaldık hoca derse girmiş ve bizim hemen okulda olmamız gerek..
- aklımdan tamamen çıkmış. Bu kadar güzel gülmesen belki bunlar olmazdı.
- suçu bir şekilde benim üzerime yıkmayı bırak ve hemen taksi çağır yoksa bu beni okulda son görüşün olur. Biliyorsun.
Evet bu doğru çünkü devamsızlıktan kalmak üzere hakkı hiç kalmadı
- evet biliyorum tamam sen toparlan ben hemen çağırıyorum.- alo, tepeliģe acilen bir taksi yollayabilir misiniz?, peki bekliyoruz.
Taksi gelmişti hemen binip okula yetişmeye çalıştık. Neyseki ders coğrafyaydı ve selinle beni çok severdi hoca belki bir mazaret uydurusak bizi yok yazmazdi. Selin oh çekerek kapıyı çaldı.
-Şey gec kaldığımız için ozur dileriz hocam tamamen benim yüzümden gec kaldık.
- Evet selin biliyorum. Arkadaşların anlattılar. Yine acil miğden bulanmış. Geçmiş olsun.
- sağolun hocam
- yerinize geçebilirsiniz.Hoca tahtaya döndüğünde selin çocuklara sağolun dercesine bakış attı. Ben hala olayların şokunda etrafa bakıyorum sıranın altında olan elimin üzerinde birşey hissettim...
Elimin üzerinde eli vardı. Bu o kadar çok hoşuma gitmişti ki. Kulağıma eğildi ve..
Bundan sonra bu ele başka el değmeyecek bir tek benimsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM
Short StoryAşkın en saf hali olmayacağını bile bile sevmektir. Peki ya sen hiç olmayacağını bile bile sevdin mi?